Oerlie Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Op 29-11-2023 om 15:08 zei Rykjvk1: Oh dat is een heerlijk middenveld! Ik was eigenlijk bang dat Zanetti iets te licht was voor het middenveld omdat hij geen Anticipate of Intercept playstyle heeft, maar hij zit echt overal tussen! Hoe zijn Grealish en Salah voor jou? Ik heb Salah overwogen maar vond hem in de vorige versies altijd tegenvallen, dat is de enige reden dat ik hem nu dit jaar niet heb gehaald... Salah is geweldig voor mij, zeker gezien zijn snelheid en geplaatst schot. Grealish is goed, maar komt soms toch nog wat snelheid te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Inmiddels is dit het team. Alles lekker untradable want alles in SBC's of store packs gedouwd. Wil nog wel een keer die hero pick gaan proberen maar na het voltooien van Griezmann low in foddah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 december 2023 Share Geplaatst 5 december 2023 Tijd om een inhaalslag met de evo's te maken Gisteren de dubbele El Ghazi evo afgemaakt en begonnen aan de Mikautadze evo. Daarna Perr Schuurs, en dan nog die radioactive evo's. Denk dat ik voor de linksback evo Tagliafico ga doen en voor de CM evo ik m'n evo Bazoer ga doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 december 2023 Auteur Share Geplaatst 7 december 2023 De grind is begonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Harry the GOAT Auba er af halen voor Blanc, Harry in de spits, Hemp op links erlangs en alles de 16 in pompen. Garantie op goals van Harry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Weer eens een WL meegedaan, was al ff geleden. Na 9 wins was ik er wel klaar mee, de overige vier potjes weggegeven. Mikautadze in de WL afgemaakt en aan Schuurs begonnen. Heb mijn evo Bazoer ook al in de radioactive CM evo gestopt. Tagliafico ga ik in de linksback evo stoppen. En ik ben bezig met dit kaartje te upgraden Die gaat ook nog even in de LM evo denk ik. edit; Net even deze gepacked uit een 83x10 Nog de beste versie ook van de twee die in packs zijn. 10 december 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Wel een geslaagde Icon SBC! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 59 minuten geleden zei Oerlie: Wel een geslaagde Icon SBC! Ik haal net Yashin uit die SBC. Niet echt nodig aangezien ik Schmeichel al had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 17 december 2023 Share Geplaatst 17 december 2023 Zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 Heb de 89 squad voor Zidane gedaan maar kon het toch niet laten om eerst nog een gokje met die Normal/Centurion Icon te doen. Resultaat: Paolo Maldini. Heb nu Desailly, Blanc, Rijkaard, Maldini en Virgil. Ga denk 1-8-0-2 spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 december 2023 Share Geplaatst 18 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Heb de 89 squad voor Zidane gedaan maar kon het toch niet laten om eerst nog een gokje met die Normal/Centurion Icon te doen. Resultaat: Paolo Maldini. Heb nu Desailly, Blanc, Rijkaard, Maldini en Virgil. Ga denk 1-8-0-2 spelen. 343 starten en je kan ze allemaal gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen: 1. Kun je nog een beetje normaal single-player carrières spelen, Be A Pro ofzo? 2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Hier heb ik het spelletje gisteren gekocht, via de Epic Store. Kostte mij net geen 18 euro uit mijn hoofd. Daar is het dik afgeprijsd + je krijgt nog een extra coupon voor één bestelling. Al met al een dikke hap eruit. Dus als je geld wilt besparen en je speelt via pc, maak een accountje aan op de Epic Store Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Nope, PS4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 22 minuten geleden zei PJHoutman: De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen: 1. Kun je nog een beetje normaal single-player carrières spelen, Be A Pro ofzo? 2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? Single player hebben ze dit jaar volgens mij wel wat beter gemaakt dan voorgaande jaren. Online kan je meer dan ooit wat zonder dat je packs moet kopen. Die Evolutions dit jaar vind ik enorm sterk, je hebt betaalde maar ook gratis evo's en die zijn echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 6 uur geleden zei PJHoutman: De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen: 1. Kun je nog een beetje normaal single-player carrières spelen, Be A Pro ofzo? 2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? Carriere is nog zowat hetzelfde alleen meer trainingen voor je spelers en hier en daar wat kleine veranderingen in scouting. In die be a pro modus waren in het begin, en ik denk nu nog, veel problemen met doelstellingen. Deze doelstellingen waren of te moeilijk (vb scoor 10 goals in een seizoen met omhaal) of waren gewoon bugged (scoor 10 vrije trappen maar het registreerde nooit als vrije trap). Maar kan zijn dat ze dit gefixt hebben. Online heb je nog leuke dingen als clubs (met je eigen profspeler spelen) of seizoenen. Als je het voor €31 kan krijgen en gezien je laatste fifa15 is zou ik het wel kopen. De gameplay is naar mijn mening ook wel beter dan de vorige jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Op 22-12-2023 om 15:28 zei PJHoutman: De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen: 1. Kun je nog een beetje normaal single-player carrières spelen, Be A Pro ofzo? 2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? Heb hem nav jouw post even gedownload gisteravond. Heb ook al zo'n 5+ jaar geen fifa meer gespeeld, maar zo'n carrière is altijd wel even leuk tijdverdrijf. Één potje gespeeld. Champions League finale Feyenoord - Volendam. 5-4 na verlengen. 5x Santi. Het verdedigen viel me echt totaal niet mee. Fuck Robert Mühren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 december 2023 Share Geplaatst 24 december 2023 Was ff door die nieuwe evo's aan het browsen. Wat is dit voor leipe kaart dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Verdedigen is echt tering moeilijk in deze game. Iemand nog tippies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 7 uur geleden zei Beppu: Verdedigen is echt tering moeilijk in deze game. Iemand nog tippies? Speel je tegen de AI of online? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 (bewerkt) Op 25-12-2023 om 15:54 zei JanVertonghen: Speel je tegen de AI of online? AI! Online waag ik me niet aan. Daar haal ik meer frustratie uit dan dat ik er plezier en ontspanning uit haal. 30 december 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Die Winter Wildcard promo is wel echt heel kut met al die position changes al zo vroeg in de game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Op 29-12-2023 om 19:59 zei TheRealOne: Die Winter Wildcard promo is wel echt heel kut met al die position changes al zo vroeg in de game. Zitten voor mij ook eigenlijk geen (makkelijk verkrijgbare) kaarten bij die ik zou willen hebben of gebruiken. Vind het daarom ook niet zo’n boeiende promo. Heb wat van die pack openings op YT zitten kijken, de packluck is daarin ook heel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Zitten voor mij ook eigenlijk geen (makkelijk verkrijgbare) kaarten bij die ik zou willen hebben of gebruiken. Vind het daarom ook niet zo’n boeiende promo. Heb wat van die pack openings op YT zitten kijken, de packluck is daarin ook heel matig. Ik doe deze promo eigenlijk vooral die year in review player pick Met de 83x10, 85+ player picks en rewards is er genoeg fodder te vinden. Vooral opzoek naar icons voor m'n Ajax-team, en toch al Van der Sar en Rijkaard gepacked. Al de evolutions die de afgelopen week uit zijn gekomen vind ik dan weer wel leuk. Ik wacht nu eigenlijk vooral op de Brobbey POTM sbc, ik neem aan dat die gewoon gaat komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 (bewerkt) Momenteel bezig met Eusebio. Wissel qua spelers nog wel eens door, maar die Matthaus kwam mooi uit het jaaroverzicht gisteren. Podolski is echt een fenomeen (als je dus bij level 10 komt, zou ik die sws kiezen) Voor de rest is mijn past en present Feyenoord team ook al op een leuk niveau. Ik hoop Hancko nog te combineren met Pep's Legacy en een andere evo. Mocht dat niet kunnen, gaat hij gewoon in die even alleen. Die gratis Dudek was wel handig, want een keeper is anders niet aan te komen. 31 december 2023 bewerkt door aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten