Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 29-11-2023 om 15:08 zei Rykjvk1:

Oh dat is een heerlijk middenveld! 

Ik was eigenlijk bang dat Zanetti iets te licht was voor het middenveld omdat hij geen Anticipate of Intercept playstyle heeft, maar hij zit echt overal tussen!

Hoe zijn Grealish en Salah voor jou? 

Ik heb Salah overwogen maar vond hem in de vorige versies altijd tegenvallen, dat is de enige reden dat ik hem nu dit jaar niet heb gehaald...

Salah is geweldig voor mij, zeker gezien zijn snelheid en geplaatst schot. Grealish is goed, maar komt soms toch nog wat snelheid te kort. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd om een inhaalslag met de evo's te maken :D Gisteren de dubbele El Ghazi evo afgemaakt en begonnen aan de Mikautadze evo. Daarna Perr Schuurs, en dan nog die radioactive evo's. Denk dat ik voor de linksback evo Tagliafico ga doen en voor de CM evo ik m'n evo Bazoer ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer eens een WL meegedaan, was al ff geleden. Na 9 wins was ik er wel klaar mee, de overige vier potjes weggegeven. Mikautadze in de WL afgemaakt en aan Schuurs begonnen. Heb mijn evo Bazoer ook al in de radioactive CM evo gestopt. Tagliafico ga ik in de linksback evo stoppen. 

image.thumb.png.6c4c415062842da6653c95b1c9e1fe08.png

En ik ben bezig met dit kaartje te upgraden :D Die gaat ook nog even in de LM evo denk ik.

image.png.d01a888a1c8056b4a74fe7ec8afc489a.png

edit; Net even deze gepacked uit een 83x10 :D Nog de beste versie ook van de twee die in packs zijn.

image.png.b2dd8bdd44c168dd157db55b559fcc8d.png

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Monty:

Heb de 89 squad voor Zidane gedaan maar kon het toch niet laten om eerst nog een gokje met die Normal/Centurion Icon te doen. Resultaat: Paolo Maldini. :D Heb nu Desailly, Blanc, Rijkaard, Maldini en Virgil. :D Ga denk 1-8-0-2 spelen.

343 starten en je kan ze allemaal gebruiken ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen:

1. Kun je nog een beetje normaal single-player carrières spelen, Be A Pro ofzo? 

2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier heb ik het spelletje gisteren gekocht, via de Epic Store. Kostte mij net geen 18 euro uit mijn hoofd. Daar is het dik afgeprijsd + je krijgt nog een extra coupon voor één bestelling. Al met al een dikke hap eruit. Dus als je geld wilt besparen en je speelt via pc, maak een accountje aan op de Epic Store ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei PJHoutman:

De laatste FIFA die ik heb gekocht is FIFA15. Zie dat 24 nu in de sale is voor €31 ipv €80. Twee vragen:

2. Kun je online nog een beetje wat doen zonder dat je constant packs of munten moet kopen? 

Single player hebben ze dit jaar volgens mij wel wat beter gemaakt dan voorgaande jaren. Online kan je meer dan ooit wat zonder dat je packs moet kopen. Die Evolutions dit jaar vind ik enorm sterk, je hebt betaalde maar ook gratis evo's en die zijn echt top. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei PJHoutman:

Carriere is nog zowat hetzelfde alleen meer trainingen voor je spelers en hier en daar wat kleine veranderingen in scouting. In die be a pro modus waren in het begin, en ik denk nu nog, veel problemen met doelstellingen. Deze doelstellingen waren of te moeilijk (vb scoor 10 goals in een seizoen met omhaal) of waren gewoon bugged (scoor 10 vrije trappen maar het registreerde nooit als vrije trap). Maar kan zijn dat ze dit gefixt hebben.

Online heb je nog leuke dingen als clubs (met je eigen profspeler spelen) of seizoenen. Als je het voor €31 kan krijgen en gezien je laatste fifa15 is zou ik het wel kopen. De gameplay is naar mijn mening ook wel beter dan de vorige jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-12-2023 om 15:28 zei PJHoutman:

Heb hem nav jouw post even gedownload gisteravond. Heb ook al zo'n 5+ jaar geen fifa meer gespeeld, maar zo'n carrière is altijd wel even leuk tijdverdrijf.

Één potje gespeeld. Champions League finale Feyenoord - Volendam. 5-4 na verlengen. 5x Santi. Het verdedigen viel me echt totaal niet mee. Fuck Robert Mühren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2023 om 19:59 zei TheRealOne:

Die Winter Wildcard promo is wel echt heel kut met al die position changes al zo vroeg in de game.

Zitten voor mij ook eigenlijk geen (makkelijk verkrijgbare) kaarten bij die ik zou willen hebben of gebruiken. Vind het daarom ook niet zo’n boeiende promo. Heb wat van die pack openings op YT zitten kijken, de packluck is daarin ook heel matig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Michaelinho*:

Zitten voor mij ook eigenlijk geen (makkelijk verkrijgbare) kaarten bij die ik zou willen hebben of gebruiken. Vind het daarom ook niet zo’n boeiende promo. Heb wat van die pack openings op YT zitten kijken, de packluck is daarin ook heel matig.

Ik doe deze promo eigenlijk vooral die year in review player pick :D Met de 83x10, 85+ player picks en rewards is er genoeg fodder te vinden. Vooral opzoek naar icons voor m'n Ajax-team, en toch al Van der Sar en Rijkaard gepacked.

Al de evolutions die de afgelopen week uit zijn gekomen vind ik dan weer wel leuk. Ik wacht nu eigenlijk vooral op de Brobbey POTM sbc, ik neem aan dat die gewoon gaat komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screenshot_20231231_095039_Companion.jpg.994e03e0b5bf430d85fcc52882996ee3.jpg

Screenshot_20231231_095109_Companion.thumb.jpg.02cf3b4d5411215027b029c3c74d9c08.jpgScreenshot_20231231_095113_Companion.thumb.jpg.58f510fbd29d81e3a0fb3110d02da8a3.jpg

Momenteel bezig met Eusebio. Wissel qua spelers nog wel eens door, maar die Matthaus kwam mooi uit het jaaroverzicht gisteren. Podolski is echt een fenomeen (als je dus bij level 10 komt, zou ik die sws kiezen)

Screenshot_20231231_095541_Companion.jpg.5b74b1817d885b0f6d0a87e3c208d821.jpg

Screenshot_20231231_095610_Companion.thumb.jpg.74660fbe8c515eecd830208dd14107c5.jpg

Screenshot_20231231_095613_Companion.thumb.jpg.f8a480c6fbeca3224fc83909066ed14e.jpg

Voor de rest is mijn past en present Feyenoord team ook al op een leuk niveau. Ik hoop Hancko nog te combineren met Pep's Legacy en een andere evo. Mocht dat niet kunnen, gaat hij gewoon in die even alleen. Die gratis Dudek was wel handig, want een keeper is anders niet aan te komen. 

bewerkt door aron24
Link naar opmerking
Deel via andere websites