D.J. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Kane 5 goals in 2 en halve wedstrijden in Rivals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 uur geleden zei LouisPSV: Als je serieus vrouwen gaat vergelijken met Icons, snap je mijn punt niet. Lijkt me vrij logisch dat er animo is om voetbal legendes toe te voegen in game modes als FUT. Niemand heeft om die vrouwen gevraagd, alleen het word er gewoon doorheen gedrukt. Met je laatste punt ben ik het dan wel eens. Ik vind het wel leuk iig. En die ratings zijn altijd toch al een grap. Al die speciale kaarten met zlatan als vc bijv. Daley Blind met dikke pace. Dat vind ik veel storender. Maargoed ieder zijn voorkeuren uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik dacht dat squad battles saai waren, maar al die moments wordt je ook niet goed van Gelukkig gaat het wel wat sneller. Maar goed, even binnen een halfuurtje de moments milestone voltooid Uit al die verschillende pakketjes o.a. Roord, Pedri, Mahrez, Kimpembe, Openda & Nunez gepacked, dus dat is helemaal prima Vanwege de nieuwe objective die vandaag is uitgekomen gaan silvers uit Liga F, Eredivisie en Serie A ook voor een hogere prijs, dus ook een aantal kunnen verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 Weet iemand van jullie of de Manager Career op de switch alle functionaliteit heeft die het ook heeft op de PS5 versie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 september 2023 Share Geplaatst 28 september 2023 34 minuten geleden zei reibleetsak: Weet iemand van jullie of de Manager Career op de switch alle functionaliteit heeft die het ook heeft op de PS5 versie? Zo te zien wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 (bewerkt) Vanavond komt de RTTK promo uit, kaartjes zijn al te vinden onder conceptspelers blijkbaar. O.a. Haaland, Osimhen, Bruno Fernandes en Mats Wieffer zitten er in edit; Reyna en Guimaeres zouden de objective en/of SBC spelers zijn. 29 september 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 2 uur geleden zei TheRealOne: Vanavond komt de RTTK promo uit, kaartjes zijn al te vinden onder conceptspelers blijkbaar. O.a. Haaland, Osimhen, Bruno Fernandes en Mats Wieffer zitten er in edit; Reyna en Guimaeres zouden de objective en/of SBC spelers zijn. Ik heb even een videootje gekeken erover. Die kaarten zijn behoorlijk goed. Haaland z'n skill moves zijn geüpgrade, en zijn shooting en snelheid zijn top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 1 uur geleden zei D.J.: Ik heb even een videootje gekeken erover. Die kaarten zijn behoorlijk goed. Haaland z'n skill moves zijn geüpgrade, en zijn shooting en snelheid zijn top. Die ga je alleen waarschijnlijk niet packen Die SBC is een beetje duur, en het is dat ik dat Reyna kaartje zowat vanzelf unlock met m'n team, anders had ik daar ook geen moeite in gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 29 september 2023 Share Geplaatst 29 september 2023 2 minuten geleden zei TheRealOne: Die ga je alleen waarschijnlijk niet packen Die SBC is een beetje duur, en het is dat ik dat Reyna kaartje zowat vanzelf unlock met m'n team, anders had ik daar ook geen moeite in gestopt. Nee, maar als het even tegen zit wel facen in rivals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 19 uur geleden zei D.J.: Nee, maar als het even tegen zit wel facen in rivals. Gewone Haaland of Osimhen zijn anders ook al vervelend genoeg om tegen te moeten Iedereen en z'n moeder lijkt trouwens ook Ansu Fati geupgrade te hebben Ik heb nu ook advanced defending en precision shooting aangezet. Dat advanced defending gaat eigenlijk automatisch, ipv rondje druk je ook eens af en toe op kruisje. Maar dat precision shooting moet ik nog even aan wennen; maak kansen af die normaal d'r niet in zouden gaan, maar heb wat simpele kansjes ook al eens over de zijlijn geknald Verwachte er eerlijk gezegd niet veel van, maar Haller is best een goede sub Aerial & power header heeft me al een paar last minute goals opgeleverd bij een corner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Zojuist zei TheRealOne: Gewone Haaland of Osimhen zijn anders ook al vervelend genoeg om tegen te moeten Iedereen en z'n moeder lijkt trouwens ook Ansu Fati geupgrade te hebben Ik heb nu ook advanced defending en precision shooting aangezet. Dat advanced defending gaat eigenlijk automatisch, ipv rondje druk je ook eens af en toe op kruisje. Maar dat precision shooting moet ik nog even aan wennen; maak kansen af die normaal d'r niet in zouden gaan, maar heb wat simpele kansjes ook al eens over de zijlijn geknald Verwachte er eerlijk gezegd niet veel van, maar Haller is best een goede sub Aerial & power header heeft me al een paar last minute goals opgeleverd bij een corner. Ja Fati kom ik regelmatig tegen. Ik heb nog geen Haaland gezien trouwens, behalve de leenversie. Hoe heb je Haller kunnen evo'en? Ik ben aan het sparen voor Benzema nu. Die heeft finesse shot+ speelstijl. Met Kanté samen en een coach kun je ze beiden op 3 chem krijgen. Ik moet nog zo'n 35k sparen om beiden te kunnen kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 34 minuten geleden zei D.J.: Ja Fati kom ik regelmatig tegen. Ik heb nog geen Haaland gezien trouwens, behalve de leenversie. Hoe heb je Haller kunnen evo'en? Ik ben aan het sparen voor Benzema nu. Die heeft finesse shot+ speelstijl. Met Kanté samen en een coach kun je ze beiden op 3 chem krijgen. Ik moet nog zo'n 35k sparen om beiden te kunnen kopen. Nou, Haller voldeed gewoon aan de requirements van die founders evo Ik heb dit nu staan, verder voor m'n Ajax-team inform David Neres gekocht. Past niet in de basis, maar een leuke sub. Voor m'n Ajax team ook even inform Neres gekocht; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 1 minuut geleden zei TheRealOne: Nou, Haller voldeed gewoon aan de requirements van die founders evo Ik dacht dat 82 overall de max was voor die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 2 minuten geleden zei D.J.: Ik dacht dat 82 overall de max was voor die. 83 Beetje jammer van de rare requirement, anders had ik die Leuchter er weer in gegooid, of Dolberg gekozen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 (bewerkt) 2 minuten geleden zei TheRealOne: 83 Beetje jammer van de rare requirement, anders had ik die Leuchter er weer in gegooid, of Dolberg gekozen ofzo. Heb je de andere evo's al gedaan? Ik geloof dat Gravenberch 84 rated kan worden met Welcome to Evo's en Golden Glow Up II. 30 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 1 uur geleden zei D.J.: Heb je de andere evo's al gedaan? Ik geloof dat Gravenberch 84 rated kan worden met Welcome to Evo's en Golden Glow Up II. Ja klopt, daar kwam ik te laat achter Toen had ik de starter evo al op Payne gedaan, dus dat was geen optie meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Ik zie bij niemand Trinity Rodman... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 (bewerkt) Ik ben geswitched van 4-4-1-1 naar 4-3-2-1 De grootste reden ervoor was drie middenvelders in het midden hebben, maar het heeft verdedigend niet veel opgeleverd. Doelpuntenfestijnen zijn mijn potjes geworden. 30 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 10 uur geleden zei D.J.: Ik ben geswitched van 4-4-1-1 naar 4-3-2-1 De grootste reden ervoor was drie middenvelders in het midden hebben, maar het heeft verdedigend niet veel opgeleverd. Doelpuntenfestijnen zijn mijn potjes geworden. Denk dat het even wennen is, mijn eerste games met 4321 waren ook uitslagen als 5-4 etc Ik kwam gisteren voor het eerst een Mbappe tegen, dat is dus één van de 10 spelers met quick step+ als playstyle. Zo'n Mbappe was al niet tegen te houden, maar nu kon ik 'm helemaal niet meer bijhouden Heb zelf Diaby die de playstyle ook heeft, die is ook bijna niet bij te houden, maar die kan je nog naar z'n weakfoot dwingen en heeft een stuk minder finishing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) Ik heb zelf Adeyemi met die playstyle. Ik zit nu te puzzelen aan m'n team, ik probeer het op full chemnistry te krijgen, maar lijkt niet mogelijk in deze samenstelling: Ik heb nu een coach uit de Saudi league voor Benzema en Kanté. Moet Kanté nog kopen, ik heb exact genoeg munten. 18,5k. Achteraf gezien had ik ook wel een Gravenberch 84 evo kunnen gebruiken, voor dit team. edit: dit wordt het voorlopig: 1 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei D.J.: Ik heb zelf Adeyemi met die playstyle. Ik zit nu te puzzelen aan m'n team, ik probeer het op full chemnistry te krijgen, maar lijkt niet mogelijk in deze samenstelling: Ik heb nu een coach uit de Saudi league voor Benzema en Kanté. Moet Kanté nog kopen, ik heb exact genoeg munten. 18,5k. Achteraf gezien had ik ook wel een Gravenberch 84 evo kunnen gebruiken, voor dit team. Met deze spelers niet, lijkt me. Aangezien het meeste first owner is, zal het vast ook wel untradeable zijn, want met een Alisson ipv Ederson zou je al een heel eind komen Zag dat de tenue's van de vrouwen in de game zaten, dus ik gebruik nu de Ajax-vrouwen tenue's Die shirts zien er meteen beter uit met ABN-AMBRO aan de zijkant ipv Ziggo in het midden. 1 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 3 minuten geleden zei TheRealOne: Met deze spelers niet, lijkt me. Aangezien het meeste first owner is, zal het vast ook wel untradeable zijn, want met een Alisson ipv Ederson zou je al een heel eind komen Ja Ederson is untradeable. Hij zat in hetzelfde pack als Virgil van gisteren. Ik heb er nog een middenvelder uit de Saudi-league in gedaan, en Werner eruit gehaald voor Nunez. Alleen Grimaldo en Kimmich zitten op 'slechts' 2 chem, de rest op 3. Is wel prima zo denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 Ik ben qualified voor de weekend league. Ik heb daarvoor wel wat leenicons moeten gebruiken . Ik heb het idee dat vrouwen beter zijn op de flanken en mannen beter in het centrum. Cascarino is echt een pareltje, die heeft mij al veel goals bezorgd. En Son is oprecht ook insane. Verdedigen is trouwen niet te doen en passing is inconsistent. Maar goed, doen we weinig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 1 oktober 2023 Share Geplaatst 1 oktober 2023 11 minuten geleden zei aron24: Ik ben qualified voor de weekend league. Ik heb daarvoor wel wat leenicons moeten gebruiken . Ik heb het idee dat vrouwen beter zijn op de flanken en mannen beter in het centrum. Cascarino is echt een pareltje, die heeft mij al veel goals bezorgd. En Son is oprecht ook insane. Verdedigen is trouwen niet te doen en passing is inconsistent. Maar goed, doen we weinig aan. Ik heb nog zo'n 200 punten nodig. Ik spaar mijn leen-icons voor de Weekend League zelf. Heb je ook veel betere resultaten geboekt met die spelers? Cascarino vind ik irl ook een erg leuke speelster. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten