Thierryvane Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 46 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Moet toch wel zeggen als ik dit allemaal voorbij zie komen dat het een beetje begint te jeuken. Zit er over na te denken om m op de switch te gaan kopen nu ze daar eindelijk een volledige versie voor hebben uitgebracht. Heb hetzelfde hier. Vind het toch wel een vette toevoeging met die meiden. Maar no way dat ik er weer aan ga beginnen. #wegsocialeleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Heb hetzelfde hier. Vind het toch wel een vette toevoeging met die meiden. Maar no way dat ik er weer aan ga beginnen. #wegsocialeleven Ja daarom denk ik er dus ook over om m op te switch te nemen. Is toch wel stuk meer low key en ik speel m dan ook niet voor de graphics oid. PS is toch al verkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Heb hetzelfde hier. Vind het toch wel een vette toevoeging met die meiden. Maar no way dat ik er weer aan ga beginnen. #wegsocialeleven Ik deel die mening. Te verslavend en als ik afbeeldingen zie voorbij komen jeukt het ergens wel maar dan slinger ik een stream aan en dan zie ik toch vooral mensen die geirriteerd worden door de gameplay en die gameplay ziet er zoals altijd frustrerend en ruk uit met zoveel overbodige touches. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 18 minuten geleden zei Lensherr: Ik deel die mening. Te verslavend en als ik afbeeldingen zie voorbij komen jeukt het ergens wel maar dan slinger ik een stream aan en dan zie ik toch vooral mensen die geirriteerd worden door de gameplay en die gameplay ziet er zoals altijd frustrerend en ruk uit met zoveel overbodige touches. Ik zat ook bij een live stream te kijken van Bryan Hessing, die packte gister even mijn Daniëlle van de Donk, waarop hij zei: Wie is dit? Nou einde stream voor mij dan hoor, de groeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 43 minuten geleden zei La Pulga: Ik zat ook bij een live stream te kijken van Bryan Hessing, die packte gister even mijn Daniëlle van de Donk, waarop hij zei: Wie is dit? Nou einde stream voor mij dan hoor, de groeten. Oei, Bryan ken ik persoonlijk van mijn competitieve fifa tijd . Zal het hem even zeggen. Nee maar soms reageer je zo ook gewoon voor de interactie met de chat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 september 2023 Share Geplaatst 26 september 2023 41 minuten geleden zei Lensherr: Oei, Bryan ken ik persoonlijk van mijn competitieve fifa tijd . Zal het hem even zeggen. Nee maar soms reageer je zo ook gewoon voor de interactie met de chat. Haha nee joh, prima gast. Ben blij voor hem dat het weer wat beter gaat en hij het weer helemaal wilt oppakken. Voor mij ook samen met Koen de betere fifa streamers, al kijk ik zo min mogelijk tegenwoordig. wel ziek dat hij vandaag even Eto’o uit een pack haalde trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 september 2023 Auteur Share Geplaatst 26 september 2023 21 uur geleden zei TheRealOne: St. Juste al geprobeerd? Die is in ieder geval heel snel En op lvl 15 heb je Wilms natuurlijk. Vind Cillessen wel prima keepen, maar die zal er om een reden wel niet in staan Bergwijn al gebruikt? Ik kan daar nooit echt mee overweg in FIFA, maar misschien dat die playstyles hem wat extra's geven. Nope nog niet maar staat wel op mijn lijstje om te halen. Wilms pak ik sowieso, denk dat vrouwen op de backposities nog wel bruikbaar kunnen zijn. Jappie was instant discard Bergwijn geevolved tot een 85, was gisteren vrij dus die heb ik voltooid. Mijn team is nu al redelijk groen haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hier komt die vrijdag binnen, als het goed is. PS5 weer retour gestuurd omdat er een mooie aanbieding was met Fifa 24 voor 489 ipv een kale voor 550. Dus nog ff wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Toch even een kleine 8k uitgegeven voor m'n ander team Laimer, Stanway en Reinildo hebben echt een waslijst aan playstyles, kan Sané er uiteindelijk uit (niet zo'n fan van ingame) en kan Musiala naar attacking CM Qua punten voor de weekend league qualifier zit ik op de helft, maar denk niet dat ik dat deze week ga halen (tenzij ik er 8 op een rij win oid) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 27 minuten geleden zei Elsjorro1990: Hier komt die vrijdag binnen, als het goed is. PS5 weer retour gestuurd omdat er een mooie aanbieding was met Fifa 24 voor 489 ipv een kale voor 550. Dus nog ff wachten. Ja deze aanbieding zag ik ook voorbij komen, en dat brengt toch weer twijfels twijfels twijfels. Heb mijn PS5 weten te slijten voor 500 en dat was een digital versie Misschien dan toch deze versie nog oppikken maar moet de vrouw nog overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Beetje schrale foto. Maargoed een damesteam dus. Die rechtsback echt een beast. En Kirby op 10. Dus teamnaam: Kirby's Dream Heb wel 2 tal vragen voor de e-sporters hier: 1. Hoe verdedigen jullie de corners? Gewoon voorgooien direct die kopt mijn tegenstander moeiteloos binnen. 2. Hoe dribbelen jullie? Alleen linker pookje? Of met rechts en bijvoorbeeld nog een andere knop? 27 september 2023 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 uur geleden zei Gert: Heb wel 2 tal vragen voor de e-sporters hier: 1. Hoe verdedigen jullie de corners? Gewoon voorgooien direct die kopt mijn tegenstander moeiteloos binnen. 2. Hoe dribbelen jullie? Alleen linker pookje? Of met rechts en bijvoorbeeld nog een andere knop? Dat eerste vraag ik me soms ook nog wel eens af. Keeper uit de goal halen op het moment dat de corner genomen wordt, maar spelers met de power header en aerial playstyles lijk je bijna niet tegen te kunnen verdedigen met corners. Voor dribbelen is R1 nu heel sterk, dat is een soort van controlled sprint, vooral spelers met de technical playstyle of gewoon van die kleine wingers ofzo zijn daar heel goed in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 12 minuten geleden zei TheRealOne: Dat eerste vraag ik me soms ook nog wel eens af. Keeper uit de goal halen op het moment dat de corner genomen wordt, maar spelers met de power header en aerial playstyles lijk je bijna niet tegen te kunnen verdedigen met corners. Voor dribbelen is R1 nu heel sterk, dat is een soort van controlled sprint, vooral spelers met de technical playstyle of gewoon van die kleine wingers ofzo zijn daar heel goed in. Ja dat is wel overpowered idd. Maar niet mijn style. Wil meer dribbelen en dan spelers wegdraaien ipv doorheen slalommen op hoge snelheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 uur geleden zei Gert: Beetje schrale foto. Maargoed een damesteam dus. Die rechtsback echt een beast. En Kirby op 10. Dus teamnaam: Kirby's Dream Heb wel 2 tal vragen voor de e-sporters hier: 1. Hoe verdedigen jullie de corners? Gewoon voorgooien direct die kopt mijn tegenstander moeiteloos binnen. 2. Hoe dribbelen jullie? Alleen linker pookje? Of met rechts en bijvoorbeeld nog een andere knop? Nu moet eigenlijk Reece James op de rechtsback... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Vrouwen en mannen door elkaar op FUT, wat een blamage... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 8 minuten geleden zei LouisPSV: Vrouwen en mannen door elkaar op FUT, wat een blamage... Waarom precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 5 minuten geleden zei Gert: Waarom precies? Omdat er geen kut van klopt. Het is ongelooflijk onrealistisch om mannen en vrouwen door elkaar te laten spelen. En nee Fifa hoeft niet ultra realistisch te zijn, maar dit slaat echt nergens op. Wees eerlijk, deze vrouwen zouden als we ze eerlijk zouden beoordelen op algemene ratings komen van 50 en lager. Nu hebben we types als Miedema met een rating van 86 die elke Eredivisie verdediger eruit dribbelt . Los daarvan heeft letterlijk niemand hier om gevraagd. Ik las toevallig een statistiek dat 4% van alle Fifa spelers 1 keer met een vrouwen team hebben gespeeld. Het is gewoon weer van die woke bullshit om te laten zien dat iedereen gelijk behandeld word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Het is realistischer dat Miedema mensen voorbij dribbelt dan dat Cruijff/Pele dat doet. Of dat Kane opeens de snelste speler van het spel is omdat hij een kaart krijgt met 90 pace. FUT heeft niets (meer) met voetbal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei 19CH98: Het is realistischer dat Miedema mensen voorbij dribbelt dan dat Cruijff/Pele dat doet. Of dat Kane opeens de snelste speler van het spel is omdat hij een kaart krijgt met 90 pace. FUT heeft niets (meer) met voetbal te maken. Als je serieus vrouwen gaat vergelijken met Icons, snap je mijn punt niet. Lijkt me vrij logisch dat er animo is om voetbal legendes toe te voegen in game modes als FUT. Niemand heeft om die vrouwen gevraagd, alleen het word er gewoon doorheen gedrukt. Met je laatste punt ben ik het dan wel eens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Ik heb 47k munten en Harry Kane kost 45k. Werner is snel maar ik denk dat Kane een upgrade is. Dit is Kane met Catalyst: Go or no go? Spoiler De Ligt staat er inmiddels ook in op de links centraal achter in positie. 27 september 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 40 minuten geleden zei LouisPSV: Als je serieus vrouwen gaat vergelijken met Icons, snap je mijn punt niet. Lijkt me vrij logisch dat er animo is om voetbal legendes toe te voegen in game modes als FUT. Niemand heeft om die vrouwen gevraagd, alleen het word er gewoon doorheen gedrukt. Met je laatste punt ben ik het dan wel eens. Denk dat het door mij vetgedrukte gedeelte van je post niet waar is. Als er geen animo voor was zou EA het niet doen. Uiteindelijk draait alles om geld en dus doe ik de aanname dat een FUT met vrouwen erbij EA meer geld oplevert dan een FUT zonder vrouwen. Daarbij weet ik dat het een dooddoener is maar als je het niets vind gebruik je ze toch niet? FUT is in origine bedoelt om te spelen met je helden en er zijn genoeg mensen/kinderen die vrouwenvoetbalsters als heldinnen zien. Laat ze daar dan lekker van genieten lijkt mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 @D.J. Als het gaat om FIFA dan is Werner waarschijnlijk nog de betere speler, vorig jaar vond ik Kane wel heel goed vanwege dat lengthy gebeuren, maar nu hebben ze dat allemaal weer opgesplitst. Wat betreft de discussie of vrouwen en mannen samen horen te spelen; FIFA/EA FC/ is nog enigzins realistisch op het begin, wanneer je alleen de base cards hebt, maar zodra er promo kaartjes uitkomen en zo'n Atal (om maar een naam te noemen) de beste speler in de wereld is, en Petr Cech in de spits staat.. Tja Dan denk ik; wat maakt het uit of vrouwen dan ook toegevoegd worden, genoeg icons die al even dood zijn en ook op het veld staan. Dan vind ik het persoonlijker realistischer dat een vrouw in het veld staat, dan een Cruijff ofzo Daarnaast blijft het een voetbalspelletje, waarbij het (toch al even) duidelijk is dat het EA voornamelijk om het 'game' gedeelte draait, zolang er maar voetballers op het veld staan en er gevoetbald wordt kunnen ze er mee doen wat ze maar willen. Los daarvan, die reacties van mensen op sites zoals Futbin op de vrouwen zijn wel echt heel triest Enige wat je daar consequent ziet zijn mensen die het uiterlijk beoordelen of van die domme grapjes met een misogynistische aard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei TheRealOne: @D.J. Als het gaat om FIFA dan is Werner waarschijnlijk nog de betere speler, vorig jaar vond ik Kane wel heel goed vanwege dat lengthy gebeuren, maar nu hebben ze dat allemaal weer opgesplitst. Dank je. Ik hem 'm toch gekocht (45,5k voor één met Hunter chem style) inmiddels. Ik ga ze beiden opstellen voorlopig. Xavi Simons er uit. Ik zag trouwens gisteren een streamer zijn settings. Hij had verdedigend breedte in de 30 ergens. Spelen jullie ook zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Via welke site kun je het spel het beste halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 34 minuten geleden zei D.J.: Dank je. Ik hem 'm toch gekocht (45,5k voor één met Hunter chem style) inmiddels. Ik ga ze beiden opstellen voorlopig. Xavi Simons er uit. Ik zag trouwens gisteren een streamer zijn settings. Hij had verdedigend breedte in de 30 ergens. Spelen jullie ook zo? In een twee spitsenformatie vind ik het wel altijd lekker werken om zo'n spits als Kane te hebben, met een snellere spits er naast. De enige streamer/content creator waarbij ik een beetje af kijk als het gaat om settings is BorasLegend. Qua tactische opzet past zijn stijl van spelen het meeste bij die van mij. Zijn nog wat andere content creators die van die (tactische) settings video's doen, maar dat zijn meestal geen formatie's die ik fijn vind. Weekend league begint trouwens pas een week later, hoef me dus toch niet te haasten wat betreft rivals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten