Kyrill Geplaatst 2 maart 2023 Share Geplaatst 2 maart 2023 Ben laatst zo HARD genaaid.... 1e pot normale seasons, divisie 3.... Ik speel met Arsenal sta 2-1 voor, Saliba krijgt rood terwijl ik zou zweren op de bal was, niet op de man. Dat is tot daar aan toe.... Speel tegen Atletico Madrid, verder met 10 man, uit een counter maken wij rond minuut 89 de 3-1.... Verbinding wordt verbroken, gewoon geen 3 punten erbij, hele duel is alsof het nooit gespeeld is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 11 uur geleden zei Vitesse88: Weghorst wil ik ook doen maar indd ook depay, dat wordt kiezen. Wout vorig jaar niet gedaan en megaspijt van gehad haha Ja same hierzo vorig jaar. Heb Weghorst uiteindelijk wel gedaan, met de hoop dat Depay geen 500k sbc gaat zijn Wel jammer dat Frenkie geen potm is geworden daarom, was ook een leuke toevoeging geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 maart 2023 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2023 1 uur geleden zei TheRealOne: Ja same hierzo vorig jaar. Heb Weghorst uiteindelijk wel gedaan, met de hoop dat Depay geen 500k sbc gaat zijn Wel jammer dat Frenkie geen potm is geworden daarom, was ook een leuke toevoeging geweest. Ja lelijk dat die niet gewonnen heeft, al ben ik nooit zo fan van Frenkie ingame. Berghuis potm eredivisie, leuk maar heb z’n WK kaart nog. Die is even goed, zo niet beter dus mooie fodder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 3 maart 2023 Share Geplaatst 3 maart 2023 23 minuten geleden zei Vitesse88: Ja lelijk dat die niet gewonnen heeft, al ben ik nooit zo fan van Frenkie ingame. Berghuis potm eredivisie, leuk maar heb z’n WK kaart nog. Die is even goed, zo niet beter dus mooie fodder Ja ik heb Weghorst net ook binnen. Ik vind die Berghuis WK kaart echt een fijne kaart net zoals Bergwijn. Kreeg gisteren ook nog de Ligt TOTW in een pakket. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 10 maart 2023 Share Geplaatst 10 maart 2023 (bewerkt) Packluck gaat lekker deze week Forlan uit de hero player pick, en dan nog een zooi promo kaartjes en high rated fodder uit player picks en de 84x5. Naast Forlan was de beste pull fantasy Skriniar, de andere waren allemaal de goedkopere promo kaartjes zoals Angelino (zelfs als hij in een promo zit kom ik niet van die vent af ) Heb ook nog een 87-rated dupe dus even kijken wat ik er mee ga doen, misschien wel de nieuwe Rashford potm. 10 maart 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 maart 2023 Share Geplaatst 16 maart 2023 Mijn VD Sar maar voor 1.260.000 verkocht. In de hoop dat ie weer wat zakt ooit. En Frenkie voor 420.000. Maar even met first owned spelen voor nu. Verder begin van de week veel geïnvesteerd in veel 88, 89, 90 en paar 91 spelers. Hopelijk kan ik die nog beetje goed verkopen met die icon SBC nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 maart 2023 Share Geplaatst 18 maart 2023 Gaan anderen nog die Cruyff doen? Ik wilde eigenlijk die prime maar ik ga nu toch maar voor deze. 3 makkelijkste en de 2 89 zijn nu klaar. Gooi bijna alles wat ik heb maar erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april 2023 Share Geplaatst 20 april 2023 Ga ook lekker met Fifa 23. Met Arsenal 2-1 van Barcelona gewonnen seasons online. Daardoor handhaving divisie 2 met 4 winst 5 verlies. Naast career mode met Arsenal ben ik ook bondscoach Denemarken... Na 3-6 winst bij Noord Ierland nu net 2-1 winst op Haaland en Co Noorwegen. Komt clue invaller spits Dolberg liet ik mee verdedigen in eigen 16 tegen Haaland dat ging best goed zie dit :😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 22 april 2023 Share Geplaatst 22 april 2023 Zo, even geleden. PC waarop ik speelde was aan vervanging toe, maar nu sinds een paar dagen weer aan 't spelen. Wat content gemist, maar nog op tijd voor TOTS. Serie A / Ligue 1 hybridje gemaakt, Kvara potm gedaan, Bonucci flashback en Gattuso gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 Bergwijn in de TOTS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 april 2023 Share Geplaatst 28 april 2023 6 minuten geleden zei La Pulga: Bergwijn in de TOTS EAjax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Bergwijn maar geen Berghuis of Alvarez (kijkend naar Ajax spelers alleen al) is al heel opmerkelijk, maar geen Gimenez, Douvikas of Van Hooijdonk ofzo die allemaal al meer klaar gespeeld hebben dan Bergwijn dit seizoen. Dat terzijde heb ik er al vier weten te packen (Geertruida, De Gea, Kudus en Pavlidis). Op Geertruida na zijn ze allemaal in de Araujo sbc gegaan. Wel fijn dat de WL's nu wat langer duren, een Simons of Rodrygo als red pick zou wel leuk zijn voor dit weekend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Verveelde me laatst en had nog een PS5 die stond stof te happen dus toch FIFA maar weer is aangeslingerd. Laatste keer dat ik speelde waren er nog geen betere versies van Marchisio/Toure en dat was dus mijn middenveld. Kan wel stellen dat ik wat achterliep met mijn team. Inmiddels weer wat tijd ingestoken en nu met TOTS gaat het hard. Inmiddels heb ik dit alweer bij elkaar geknutseld. Beetje jammer dat mijn reds Trippier was en niet een winger. Saliba is trouwens ook een red. Kane heb ik ondertussen al 3 of 4 x gepackt en ook Kevin heb ik untradable. Heb echt geen rooie stuiver maar geluk gehad met het verkrijgen van Palhinha en Mitomba dat ik in de weg daar naartoe Kevin en Ruben kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Vandaag weer eens seasons gespeeld. Ik was PSV hij Feyenoord... Bakayoko heeft ''maar''' 70 maar kwam tot 2 goals en 1 assist, ik stond 1-5 voor na 60 minuten toen ging hij weg. Ga nu 2-1-3 ik hoop net als vorig seizoen weer op lijfsbehoud in divisie 2 en dan ooit promo naar divisie 1... Als ik Arsenal neem krijg ik kut teams als PSG, Barcelona en Frankrijk tegen me... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 13 mei 2023 Share Geplaatst 13 mei 2023 De Community TOTS was best ruk qua rewards, maar de Prem TOTS heeft m'n team toch even flink geupgrade Bundesliga TOTS is daarom weer terug naar slechte rewards; alleen maar weer de goedkoopste spelers Alles wat er staat is ook untradeable. Heb ook een hele boel fodder, maar het is nog even wachten op een goede sbc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Ligt aan mij maar als iedereen met dat FUT toch 90+ rating heeft, kunen ze toch net zo goed ook spelers 100 of meer gaan geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Tot 11 wins spelen loont zich met een rode Nkunku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Gedegradeerd naar divisie 3 helaas maar is wat het is. Had een winst nodig met Arsenal laatste duel werd maar een 2-2 tegen PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 juni 2023 Share Geplaatst 3 juni 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 juli 2023 Share Geplaatst 12 juli 2023 Want de vorige trailer werd goed ontvangen. FUT gaat dit jaar helemaal verkracht worden dus dat scheelt weer centjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 Ik ben eigenlijk best benieuwd naar FUT komend jaar, ik laat me verrassen. Zie het wel zitten om met een Nederlands team te spelen, met de mannen in de verdediging en de vrouwen in de aanval. Beetje het beste van beide kanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Op 3-6-2023 om 19:54 zei La Pulga: Moet dit Mbappé voorstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2023 21 uur geleden zei TheRealOne: Ik ben eigenlijk best benieuwd naar FUT komend jaar, ik laat me verrassen. Zie het wel zitten om met een Nederlands team te spelen, met de mannen in de verdediging en de vrouwen in de aanval. Beetje het beste van beide kanten Ik twijfel nog wel man, ben bang dat vrouwen zwaar OP worden. Zie een vrouw van 1.50m al Virgil kloppen in een luchtduel Maar ik ga niet met vrouwen spelen denk ik, mik ze wel in een sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 (bewerkt) 10 uur geleden zei Vitesse88: Ik twijfel nog wel man, ben bang dat vrouwen zwaar OP worden. Zie een vrouw van 1.50m al Virgil kloppen in een luchtduel Maar ik ga niet met vrouwen spelen denk ik, mik ze wel in een sbc Denk dat je het daarmee niet gaat redden. Verwacht gezien de maatschappij dat je WL alleen kan spelen met een diversiteit en inclusie teammodus. Ga het zelf op NBA2K houden. Succes met korfbal '24. 17 juli 2023 bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 20 uur geleden zei Vitesse88: Ik twijfel nog wel man, ben bang dat vrouwen zwaar OP worden. Zie een vrouw van 1.50m al Virgil kloppen in een luchtduel Maar ik ga niet met vrouwen spelen denk ik, mik ze wel in een sbc Ga er van uit dat mannen & vrouwen gelijke stats krijgen, maar mag dan toch wel hopen dan een Virgil met +/- 85 fysiek een vrouwelijke speler met dezelfde fysieke stats klopt, puur omdat 'ie twee keer zo groot is Al zie je inderdaad wel in Pro Clubs dat vrouwen nogal meta zijn vanwege hun kleinere postuur. Ik hou 't bij de Nederlandse speelsters, die ken ik tenminste Al zeg ik dat nu wel, maar gebruik ik ook gewoon spelers zoals Atal die ik eigenlijk alleen echt van FIFA ken. Ik hoop verder dat ze die evolutie (of hoe het ook mag heten, het voorbeeld was met Moukoko) een beetje goed verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten