Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Heb dus die guaranteed future stars player pack gedaan voor 3 tokens, dat was natuurlijk de keeper van het stel. :D Even kijken of ik met de rest voor de prime icon pick ga of voor allemaal fodder packs. Ik denk dat de icon pick leuker is. ;c

edit; gisterenavond toch maar alvast wat fodder packs gekozen. Heb er die hero player pick mee gedaan en toen kreeg ik Al Owairan. ;c Mbappe en Owairan voorop, de originaliteit is ver te zoeken nu. ;c

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vela is natuurlijk pure fodder. EA zou het leuker maken als ze bv 4* 5* oid gemaakt worden. Gemiste kans. Timber moet ik ook nog ff doen, toffe kaart. Malacia in team 2 morgen, hopelijk die packen uit de 84x20 die ik nog ga doen met swaps. Kreeg Trent uit die 15 tokens PP, ook leuke fodder ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan POTM Sorloth ook wel aanraden hoor, wat een monster is dat, komend van 't bankie. :D CDM Timber is ook een leuke kaart, hele goede sub ook. Leuk dat ze Jurriën vanavond ook een kaartje geven. Wil die 15 tokens PP ook nog doen, maar dan moet ik even voor de friendlies gaan zitten weer. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Ik kan POTM Sorloth ook wel aanraden hoor, wat een monster is dat, komend van 't bankie.  CDM Timber is ook een leuke kaart, hele goede sub ook. Leuk dat ze Jurriën vanavond ook een kaartje geven. Wil die 15 tokens PP ook nog doen, maar dan moet ik even voor de friendlies gaan zitten weer. 

Die zit bij mij al in een sbc :-D Ergens wel tof ja anderzijds wel jammer want Timber had vorig jaar ook een FS kaart. 

45 minuten geleden zei PatjePauw:

Dat is t hele ding. Geen zin om allemaal te grinden voor die onzin. 

Het meeste tijdens deze swaps kost niet zoveel tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Vitesse88:

Die zit bij mij al in een sbc :-D Ergens wel tof ja anderzijds wel jammer want Timber had vorig jaar ook een FS kaart. 

Het meeste tijdens deze swaps kost niet zoveel tijd. 

Ik geloof dat Timber vorig jaar zo'n birthday kaartje had ipv FS, dat was geloof ik toen zo'n best goedkope sbc met 5 star skills.

Wat betreft die swaps, alleen die first owner game mode en de silver lounge kosten wat tijd. Beetje jammer dat die first owner mode een limiet heeft op de hoeveelheid games, maar zelf heb ik vrij weinig rivals gespeeld na het eerste seizoen. Daardoor zit ik in divisie 6 ofzo en knal ik d'r doorheen. ;c Die silver lounge is wel te doen, kost alleen wat coins om een degelijk teampje bij elkaar te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelpostje, maar heb dus weer 15 swaps tokens ingeleverd. Tomori gekregen uit die 87+ player pick en die wil ik er eigenlijk wel inkrijgen ipv Alaba. Kan ik ook mooi De Ketelaere doen, aangezien dat gewoon een veel betere fysieke spits dan Morientes lijkt. Dan worden wel alleen Al Owairan en TOTY Modric geslachtofferd en ga ik van dit team naar dit team denk ik. Alleen een beetje jammer dat Modric niet kan starten, maar is ook wel een luxe om die gewoon in de rust in te kunnen wisselen. ;c Di Natale voor Al Owairan is me om het even, die Arabier kan snel rennen, maar Di Natale z'n finishing vind ik toch beter.

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Mooi team zeg. Die Rovella ga ik ook wel doen, mooie kaart en vrij easy vrij te spelen. Ik heb net uit een 84x5 Mbappe gepackt dus daar gaat toty icon Hugo Sanchez naar het bankje.

Ik moet 'm nog wel even completen, nog niet aan begonnen namelijk. Wou eerst even alle tokens die ik uit de friendlies nodig had unlocken voordat ik mezelf weer ga promoten in rivals ;c Speel voor nu wel even met Modric en op wat minder chemistry. Hoop stiekem ook wel Di Lorenzo rood te krijgen dit weekend, ziet er uit als een leuk kaartje en zou perfect in m'n team passen nu :mrgy:

Kan je Sanchez en Mbappe niet allebei starten? Zo'n Sanchez is wel zonde om (nu al) te laten banken vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei TheRealOne:

Ik moet 'm nog wel even completen, nog niet aan begonnen namelijk. Wou eerst even alle tokens die ik uit de friendlies nodig had unlocken voordat ik mezelf weer ga promoten in rivals  Speel voor nu wel even met Modric en op wat minder chemistry. Hoop stiekem ook wel Di Lorenzo rood te krijgen dit weekend, ziet er uit als een leuk kaartje en zou perfect in m'n team passen nu :mrgy:

Kan je Sanchez en Mbappe niet allebei starten? Zo'n Sanchez is wel zonde om (nu al) te laten banken vind ik.

Dat kan zeker maar ik speel veel 4321 dus 1 van de 4 staat ingame op

linker CM (wel met de instructie naar voren). Ik heb nu Payet staan, voor chem maakt het niet als ik Sanchez start.

E2B5AB56-90D5-44FD-845E-44A1C9051CFD.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Dat kan zeker maar ik speel veel 4321 dus 1 van de 4 staat ingame op

linker CM (wel met de instructie naar voren). Ik heb nu Payet staan, voor chem maakt het niet als ik Sanchez start.

Dat is ook een meer dan prima team zeg :mrgy: Ik speel ook 4321, fijne formatie, alleen heb ik de RCM die mee naar voren komt. De Ketelaere zou daar ook wel kunnen spelen denk ik, heeft ook nog eens de defending er voor om ooit mee te verdedigen.

Hoe is die Kalulu op rechtsachter? Heb daar ook naar zitten kijken, maar lijkt me met z'n dribbelen en passen nou niet de beste voor die positie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei TheRealOne:

Dat is ook een meer dan prima team zeg :mrgy: Ik speel ook 4321, fijne formatie, alleen heb ik de RCM die mee naar voren komt. De Ketelaere zou daar ook wel kunnen spelen denk ik, heeft ook nog eens de defending er voor om ooit mee te verdedigen.

Hoe is die Kalulu op rechtsachter? Heb daar ook naar zitten kijken, maar lijkt me met z'n dribbelen en passen nou niet de beste voor die positie

Voor mij beter dan Clauss, heb weinig andere goede backs. Ja Trent (90) maar niet te linken. 

3 uur geleden zei Thom:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind die Bale en Pogba echt een verschrikkelijke spelers om mee te spelen. Loop nu tijdelijk met Osihmen en Politano in de spits. Maar dit moet nog wel een flinke upgrade krijgen.

Pogba bevalt mij ook niet man, speel nog liever met IF KdB op het middenveld. Spinazolla krijgt een sbc zag ik dus dat zou mooi passen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben maar eens begonnen aan die future stars objective spelers. Voor Rovella ben ik net bij de 86 rated versie aangekomen. Ga Gordon ook nog wel completen, is niet zo heel veel extra werk en het is toch een leuk kaartje voor op de bank (of leuke fodder als ik 'm niet gebruik ;c). Doe zo nu en dan ook die player pick waar je Tavares uit krijgt, maar ik verwacht niet dat ik die af ga maken/krijgen. Heb wel bijna die 80+ upgrade af die tijdens TOTY is uitgekomen; tijdens TOTY alles onder 80 rated uit m'n club er in gegooid en nu voornamelijk silvers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arsène:

Ik doe ook die Rovella en Lindstrom. Maar valt niet mee hoeveel wedstrijden je moet spelen.

Ik heb de afgelopen tijd zowat geen rivals gedaan dus ik ben na de resets van de afgelopen paar keer in divisie 6 terecht gekomen. Denk dat driekwart van m'n games eindigen in ragequits, dus dat gaat vrij snel nog voor mij. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel op dit moment zelf het meeste met deze selectie. Althans Rovella heb ik nu net pas zijn 88 versie. Als jullie nog tips hebben voor mijn spelers let me know. 

Ingame speel ik 4-3-1-2

C2E493F5-F92F-4D94-9F35-9B3EA5903196.png

4B0C9198-9825-477A-A2A3-8F59DB75EF0C.png

bewerkt door Thom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Thom:

Ik speel op dit moment zelf het meeste met deze selectie. Althans Rovella heb ik nu net pas zijn 88 versie. Als jullie nog tips hebben voor mijn spelers let me know. 

Ingame speel ik 4-3-1-2

Geen fan van Forlan? Ik vind Spinazzola best goed (al snap ik waarom je die sbc zou skippen), de special cards van Tomori zijn ook wel top, en inform Di Lorenzo vond ik ook best goed in die paar games dat ik 'm had. En natuurlijk Di Natale. De Ketelaere en Smalling zijn ook echt goed, maar die zijn al verlopen denk ik.

Ik speel nu ook met Smalling achterin (Serie A/PL hybrid voor die Gordon), wat een tank is dat joh. Zit overal tussen en gooit iedereen opzij :cab: Die Rovella is ook veel beter dan ik had verwacht. Had verwacht dat de achteruitgang van toty Modric naar hem groter zou zijn. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Forlan met hunter is echt fraude. Dat ventje knalt elke bal vol in de kruising :< 

Laatste tijd veel rivals gespeeld en nu opeens in de 4e divisie beland. Nu ook bijna klaar met die Rovella en Lindstrom. Geen idee wat ik met ze ga doen want ze passen helemaal niet in m'n team. 

In die icon SBC prime Zola gekregen. Speelt nog best lekker met zijn bodytype. Maar natuurlijk niet helemaal waar je op hoopt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-2-2023 om 20:02 zei Arsène:

Die Forlan met hunter is echt fraude. Dat ventje knalt elke bal vol in de kruising  

Laatste tijd veel rivals gespeeld en nu opeens in de 4e divisie beland. Nu ook bijna klaar met die Rovella en Lindstrom. Geen idee wat ik met ze ga doen want ze passen helemaal niet in m'n team. 

In die icon SBC prime Zola gekregen. Speelt nog best lekker met zijn bodytype. Maar natuurlijk niet helemaal waar je op hoopt. 

Ik kreeg vanochtend dus prime Baggio. Vanavond even uittesten aangezien zijn workrates medium low is. Socrates vind ik verder wel erg fijn. Maar die gaat dus nu wellicht bank. 

Op 25-2-2023 om 12:14 zei TheRealOne:

Geen fan van Forlan? Ik vind Spinazzola best goed (al snap ik waarom je die sbc zou skippen), de special cards van Tomori zijn ook wel top, en inform Di Lorenzo vond ik ook best goed in die paar games dat ik 'm had. En natuurlijk Di Natale. De Ketelaere en Smalling zijn ook echt goed, maar die zijn al verlopen denk ik.

Ik speel nu ook met Smalling achterin (Serie A/PL hybrid voor die Gordon), wat een tank is dat joh. Zit overal tussen en gooit iedereen opzij  Die Rovella is ook veel beter dan ik had verwacht. Had verwacht dat de achteruitgang van toty Modric naar hem groter zou zijn.

Ik laat Forlan vaak invallen, dan is hij nog steeds bijzonder effectief. Door zijn verdedigende workrate vind ik hem iets wat vervelend aangezien die hoog is. Dus nu maar hopen op een goede sbc voor een spits of een mooie IF die in mij elftal past. Net zoals een linksback. Theo Hernandez is gewoon te duur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelers zijn sowieso fucking duur. 
ik had mijn VD Sar toty ooit eens voor 679k gekocht maar is nu ook bijna 1,1 miljoen. 
Ik wil graag die prime Cruijff maar die knul was op een gegeven moment 4,2 miljoen. Nog niet zo lang geleden 2,8. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spelen jullie ook wel eens de silver lounge/cup? Ter afwisseling is dat af en toe best wel verfrissend vind ik zelf. Run dit team, eigenlijk beetje mee begonnen toen die swaps tokens er in kwamen met Winter Wildcards.

b0c7f40ba0ea90ffeefa24bc34a05451.jpg

Daarnaast is die Weghorst sbc best prijzig, maar ik ga 'm wel completen denk ik. ;c Komt alleen ook een Depay sbc aan, ik hoop dat ik daar dan nog genoeg fodder voor heb. :cab: 5* skills, upgradeable, die zal vast wel duur zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheRealOne:

Spelen jullie ook wel eens de silver lounge/cup? Ter afwisseling is dat af en toe best wel verfrissend vind ik zelf. Run dit team, eigenlijk beetje mee begonnen toen die swaps tokens er in kwamen met Winter Wildcards.

b0c7f40ba0ea90ffeefa24bc34a05451.jpg

Daarnaast is die Weghorst sbc best prijzig, maar ik ga 'm wel completen denk ik.  Komt alleen ook een Depay sbc aan, ik hoop dat ik daar dan nog genoeg fodder voor heb.  5* skills, upgradeable, die zal vast wel duur zijn.

Weghorst wil ik ook doen maar indd ook depay, dat wordt kiezen. Wout vorig jaar niet gedaan en megaspijt van gehad haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites