Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan je FIFA22 op de 27e preloaden. Op de PS4 zal je via EA hub de trial moeten opstarten / downloaden. Op PS5 zal die vermoedelijk tussen je abonnementen komen te staan, of je zal hem moeten opzoeken in de store omdat je de EA hub niet kan afspelen. 

Helaas speelt Feyenoord vanavond dus zal rond 00:00 pas kunnen beginnen. Iig geen gezeik meer met overbelaste servers ed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Say whut? Hoe dan?

Ik heb toch alweer de nodige pack luck hoor. Sancho, Ferland Mendy, Upamecano, Gabriel Jesus, Correa en net de klapper Rashford. :<:< 

Points gekocht of SBC's?

20 uur is toch als je de P4/5 versie hebt gekocht? Kan je blijkbaar 10 uur op PS4 versie en 10 uur op PS5 versie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Thierryvane:

Points gekocht of SBC's?

20 uur is toch als je de P4/5 versie hebt gekocht? Kan je blijkbaar 10 uur op PS4 versie en 10 uur op PS5 versie.

Ik had wel wat points gekocht op 21 en die dus weer overgezet op 22. Rashford kwam uit één van die SBC's die ik ook allemaal gecompleted heb. :D Klopt inderdaad, heb nu ook beiden versies op mijn PS staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Help help iemand normale seasons doet? Ik struggle nu met tegenstanders in divisie 4...Fifa 21 nog op de PS4.. .Ik speel 4231 narrow. Pressure after possession loss en balanced bij tegen aanval... Maar ik ga ten onder op fysieke kracht.... Hun spelers winnnen minstens 60-80% van de duels om de bal? 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites