Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei ELHenry:

Iemand die ook EA Play heeft aangeschaft om woensdag aanstaande al te kunnen spelen?

Ik heb het aangeschaft om voor 4 euro een paar weken FIFA 21 te spelen, vervolgens een week FIFA 22 en er dan weer voor drie jaar klaar mee te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei La Pulga:

Dat klopt, geen idee hoe ik aan die 20 uur kwam. Had ik volgens mij van een YouTuber gehoord maar die zal wel 30 consoles hebben.

8 uur geleden zei Thierryvane:

Correct.

Als je een PS5 hebt zou je 10 uur op je PS4 versie, 10 uur op je PS4 versie hebben. Is volgens mij door EA op twitter bevestigd. EA play heb je nu voor 99 cent, krijg je nog 10% korting op elke editie ook. Allemaal maar kleine beetjes, maar toch. 

bewerkt door RotterdamZuid
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik zag ineens dat deze gast in de Eredivisie speelt: https://www.futbin.com/22/player/7260/inigo-cordoba-kerejeta

Is mij volledig ontgaan. Blijkbaar bij GAE? Een goud kaartje in Deventer, aardig gek.

Huh, zovaak gepacked vorige fifa's idd als gouden kaart. Is me ook ontgaan ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei NicoHaak:

Dan heb je wel erg veel zin Berik als je vrijwillig SB wil gaan spelen ;)

Ik heb trouwens de ultimate edition op de ps4. Wanneer kun je dan gaan downloaden en spelen? Weet iemand dat uit zijn hoofd?

Haha nou het is wat rewards behalen voor maandag om te openen. Aan het begin toch geen geweldig team. Ik zou dit trio willen hebben in m’n team, aan het begin iig. St. Juste erbij. 

0B39EE1F-C898-4159-B7D2-423EC24B0ACE.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei NicoHaak:

Dan heb je wel erg veel zin Berik als je vrijwillig SB wil gaan spelen ;)

Ik heb trouwens de ultimate edition op de ps4. Wanneer kun je dan gaan downloaden en spelen? Weet iemand dat uit zijn hoofd?

Niet uit mijn hoofd maar heb het even gegoogled.

4 dagen eerder namelijk dan de release date. 27 september dus als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei La Pulga:

Niet uit mijn hoofd maar heb het even gegoogled.

4 dagen eerder namelijk dan de release date. 27 september dus als het goed is.

Thanks, 27e wel een drukke dag, maar de 28e wat vrije uren dus dan ga ik aan mijn pro skills werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei aron24:

Ik heb gister eens gekeken naar het fenomeen BorasLegend, want al die packs kunnen me gestolen worden, maar die gameplay zag er allemachtig traag uit. Mag toch hopen dat het wat sneller is/wordt. 

Mja, dat waren we oa gewend door al die goede kaarten. Speelt ook veel sneller. Maar wat trager mag wel. Hopelijk is de ‘dieptebal, goal’ generved door EA.

Wat vinden jullie van de pack animatie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Vitesse88:

Mja, dat waren we oa gewend door al die goede kaarten. Speelt ook veel sneller. Maar wat trager mag wel. Hopelijk is de ‘dieptebal, goal’ generved door EA.

Wat vinden jullie van de pack animatie?

Vind het zelf wel fijn, maar kan me voorstellen dat het voor alle content creators echt kut is. Zullen voldoende 'normale' mensen zijn die het ook niks vinden. De hype naar het openen is volledig weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei RotterdamZuid:

Vind het zelf wel fijn, maar kan me voorstellen dat het voor alle content creators echt kut is. Zullen voldoende 'normale' mensen zijn die het ook niks vinden. De hype naar het openen is volledig weg. 

Ja dat laatste ben ik met je eens.

WL wordt wel interessant om te gaan spelen, rewards zijn best goed. 2 pp’s zelfs als je alle 20 potten verliest :-D Maar goed, eerst eens kijken of het de moeite waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites