Socrates Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Dat is grappig voor een keertje ja, maar verder zijn er nauwelijks nieuwe zaken. Terwijl je toch vanalles kan verzinnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 augustus 2021 Share Geplaatst 12 augustus 2021 Als dat weer om de dag mini-games spelen wordt in de voorbereiding om je wisselspelers fit te houden, dan mogen ze die zogeheten verbeteringen houden. het contrast met Madden, vandezelfde maker, is qua uitwerking wel schrijnend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 augustus 2021 Share Geplaatst 13 augustus 2021 Ik deel bijna tot nooit Fifa dingen meer met mensen... Dit mijn 1e competitie zege ooit op Legendarisch wel en ben ik heel blij en trots op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Op 13-8-2021 om 09:37 zei Kyrill: Ik deel bijna tot nooit Fifa dingen meer met mensen... Dit mijn 1e competitie zege ooit op Legendarisch wel en ben ik heel blij en trots op Heerlijk gecounterd Karel, mag je zeker trots op zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 14 augustus 2021 Share Geplaatst 14 augustus 2021 Probeer langer aan aanvallen te werken @Kyrill. Online moet pass nauwkeurigheid altijd naar 90+ als je beetje redelijk niveau wil halen deze FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 augustus 2021 Share Geplaatst 15 augustus 2021 Op 14-8-2021 om 15:44 zei Tim': Heerlijk gecounterd Karel, mag je zeker trots op zijn! Thx Tim, thx maat 20 uur geleden zei Srangaman: Probeer langer aan aanvallen te werken @Kyrill. Online moet pass nauwkeurigheid altijd naar 90+ als je beetje redelijk niveau wil halen deze FIFA. Ik doe niet aan FUT maar met Fifa 20 had ik divisie 1 gehaald met normale seasons met oa Lazio Roma. Dit keer zit ik tot nu toe in divisie 3 waar ik 1e seizoen ter nauwernood degradatie ontliep. Ook nu is het doel divisie 1 halen. Betreft Career Mode en Legendarisch ik snap wat je bedoeld Sranga, thx maat. Alleen AI/tegenstander is op Legendarisch echt gruwelijk goed zelfs met hele matige teams. Als ik langer over mijn aanvallen ga doen gaan zij mij kapot counteren ik wil liefst zsm bij goal zijn en scoren. Met Isak 85, Gabriel Jesus 87 , Gnabry 88 en Oyarzabal 89 oa zoek ik liefst de diepte op . Ik ben al jaren vooral ''effectief'' en ''efficient'' met Fifa ook online en tegen broertje en vrienden wat ik met FM zelden ben. Liefst chip ik bal over keeper heen anders scoor ik het liefst door bal breed te leggen en voor open doel erin te schieten. Maar ik zal het eens proberen langere aanvallen maar ik wil vooral blijven winnen en dan ik het best met direct passing op de counter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Hoe zal FIFA zich voelen als de transfer van Mbappe daadwerkelijk doorgaat? Gaan ze dan een andere cover nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Trekken ze hem gewoon een ander shirtje aan als ze de covers gaan maken. Of ze maken een cover met Messi in een PSG shirt, Ronaldo in een City shirt en Mbappe in een Real Madrid shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 37 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Trekken ze hem gewoon een ander shirtje aan als ze de covers gaan maken. Of ze maken een cover met Messi in een PSG shirt, Ronaldo in een City shirt en Mbappe in een Real Madrid shirt. Probleem zal inderdaad niet zo groot zijn maar lijkt mij toch dat de covers allang al zijn gedrukt? En heeft FIFA een deal met PSG of met Mbappe? + dan mogen er wel andere trailers komen etc. Ben gewoon benieuwd hoeveel extra stress het zo'n bedrijf meegeeft. 27 augustus 2021 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Denk dat er wel een paar nood vergaderingen zijn ingepland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Nou, al een paar FUT-kaartjes gezien. Die Tomori joh. Daar gaan je coins. Denk dat ik begin met een Bundesliga team. Upamecano en Davies ook heel ziek samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik twijfel heel hard om hem te halen. Ben beetje klaar met fifa op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Afgelopen jaar geen FUT gespeeld en het begint ook dit jaar gelukkig niet te kriebelen. Wel jammer dat nu met seizoenen 99% met PSG gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ik heb die ultimate versie al in de pre-order. Lekker direct al die packs openen en niet elke week wachten. Meet hyped, dan vorig jaar. Speel ook nog gewoon FUT de afgelopen maanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RotterdamZuid Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Ook maar besteld. Nog 9 daagjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2021 Auteur Share Geplaatst 13 september 2021 Laat maar beginnen. Volgende week eerder beginnen via EA play. Ben wel benieuwd naar de ps5 gameplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 13 september 2021 Share Geplaatst 13 september 2021 Is het al makkelijk om aan een ps5 te komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 september 2021 Auteur Share Geplaatst 13 september 2021 2 uur geleden zei Srangaman: Is het al makkelijk om aan een ps5 te komen? Ik heb hem van een vriend overgekocht, ergens in juni. Hij heeft nu alweer een nieuwe. Ik was zelf ingeschreven bij Bol, MM etc. Dat was zonder succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Die pace van sommige CV's. What the fuck. Vertonghen ineens 72 pace. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Ook echt die Verissimo, die werd er nog door Zahavi uitgelopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 september 2021 Share Geplaatst 14 september 2021 Centraal duo met Upamecano - Akanji en RIP elke aanvaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Ben echt benieuwd wat ze hebben gedaan aan de gameplay, omdat ze de pace van heel veel verdedigers flink omhoog hebben gegooid... Zag vanochtend een kaartje van St. Juste, moest het echte kaartje voorstellen dus geen leak; 91 pace Lijkt mij eigenlijk onvermijdelijk, gezien bovenstaande, dat pace niet meer zo'n grote rol speelt? Of wellicht dat ze juist alles meer 'realistisch' willen maken. St. Juste had namelijk wel een sprint gemeten van zo'n 36 km/h oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Iemand die ook EA Play heeft aangeschaft om woensdag aanstaande al te kunnen spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 10 minuten geleden zei ELHenry: Iemand die ook EA Play heeft aangeschaft om woensdag aanstaande al te kunnen spelen? Nog niet maar ga dat wel doen, lekker even 20 uur carriere met Barcelona. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ELHenry Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 EA Play is maar 10 uur toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten