Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 13-8-2021 om 09:37 zei Kyrill:

Ik deel bijna tot nooit Fifa dingen meer met mensen... Dit mijn 1e competitie zege ooit op Legendarisch wel en ben ik heel blij en trots op

Heerlijk gecounterd Karel, mag je zeker trots op zijn! :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-8-2021 om 15:44 zei Tim':

Heerlijk gecounterd Karel, mag je zeker trots op zijn! :) 

Thx Tim, thx maat :)

20 uur geleden zei Srangaman:

Probeer langer aan aanvallen te werken @Kyrill. Online moet pass nauwkeurigheid altijd naar 90+ als je beetje redelijk niveau wil halen deze FIFA.

Ik doe niet aan FUT maar met Fifa 20 had ik divisie 1 gehaald met normale seasons met oa Lazio Roma. Dit keer zit ik tot nu toe in divisie 3 waar ik 1e seizoen ter nauwernood degradatie ontliep. Ook nu is het doel divisie 1 halen. Betreft Career Mode en Legendarisch ik snap wat je bedoeld Sranga, thx maat. Alleen AI/tegenstander is op Legendarisch echt gruwelijk goed zelfs met hele matige teams. Als ik langer over mijn aanvallen ga doen gaan zij mij kapot counteren ik wil liefst zsm bij goal zijn en scoren. Met Isak 85, Gabriel Jesus 87 , Gnabry 88 en Oyarzabal 89 oa zoek ik liefst de diepte op . Ik ben al jaren vooral ''effectief'' en ''efficient'' met Fifa ook online en tegen broertje en vrienden wat ik met FM zelden ben. Liefst chip ik bal over keeper heen anders scoor ik het liefst door bal breed te leggen en voor open doel erin te schieten. Maar ik zal het eens proberen langere aanvallen maar ik wil vooral blijven winnen en dan ik het best met direct passing op de counter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Trekken ze hem gewoon een ander shirtje aan als ze de covers gaan maken. Of ze maken een cover met Messi in een PSG shirt, Ronaldo in een City shirt en Mbappe in een Real Madrid shirt.

Probleem zal inderdaad niet zo groot zijn maar lijkt mij toch dat de covers allang al zijn gedrukt? En heeft FIFA een deal met PSG of met Mbappe? + dan mogen er wel andere trailers komen etc. 

Ben gewoon benieuwd hoeveel extra stress het zo'n bedrijf meegeeft. ;c

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben echt benieuwd wat ze hebben gedaan aan de gameplay, omdat ze de pace van heel veel verdedigers flink omhoog hebben gegooid... Zag vanochtend een kaartje van St. Juste, moest het echte kaartje voorstellen dus geen leak; 91 pace :classic_blink: 

Lijkt mij eigenlijk onvermijdelijk, gezien bovenstaande, dat pace niet meer zo'n grote rol speelt? Of wellicht dat ze juist alles meer 'realistisch' willen maken. St. Juste had namelijk wel een sprint gemeten van zo'n 36 km/h oid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites