Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Thierryvane:

Die nieuwe patch is verschrikkelijk, ja. Wat ze met de passing hebben gedaan... Geen flauw idee. Maar niks kwam aan dit weekend.

Gameplay is sowieso ruk dankzij de promo. Zitten zoveel mensen in fut nu, packs openen, sbc’s doen, games spelen. Maar de nieuwe patch doet geen goed. Heb het idee dat een balletje opwippen, hooghouden en schieten het nieuwe OP is. Iedereen doet dat vanaf de aftrap. Hopelijk wordt Toty Ramos niet extreem duur, wil hen in m’n team hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Gameplay is sowieso ruk dankzij de promo. Zitten zoveel mensen in fut nu, packs openen, sbc’s doen, games spelen. Maar de nieuwe patch doet geen goed. Heb het idee dat een balletje opwippen, hooghouden en schieten het nieuwe OP is. Iedereen doet dat vanaf de aftrap. Hopelijk wordt Toty Ramos niet extreem duur, wil hen in m’n team hebben. 

Jou kennende pack je em toch wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker man, ik zou ook wel een Seedorf willen hebben. Die 85 van vorig jaar was echt een beest.

Ik ga nu richting de 1,7 miljoen. Maar denk dat ik het op zak hou voor Frenkie POTM (al heeft die Canales er best wat ingeschoten) en future stars Gravenberch.

O ja gister nog gepromoveerd naar divisie 4. Misschien moet ik ook weer eens een kans wagen voor de WL :uhoh:

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Thierryvane:

Uiteindelijk niet gedaan, wist niet dat ze om 19:00 afliepen. Wel die aanval/middenveld/verdediging 83+ gedaan. Aanval en verdediging was niks, middenveld toch mooi Kanté. :D

Keurig altijd lekker deze eindbaas! Ik heb hiervoor net m'n keeper Ederson die 300+ potten voor mij heeft gekeept (stap vandaag of morgen over op Courtois) en nog redelijk wat lekkere spelers. Kwam Zlatan en Munain uit, kak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn team op dit moment. Alleen Mbappé en Ben Yedder tradeable. Op de bank nog RTTF A. Sandro en Jesus. Daar wacht ik mee tot ze (hopelijk) door zijn in de CL. Verder als subs Messi, Dybala Moments, Glitchell van Bergen en Klaiber.

Donderdag laatste SBC afronden van de mid icon SBC. We gaan weer schelden! ;c

1407478560_2021-02-0212_00_35-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.ebda9bf4decc3abfb30f1020fcebbd72.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites