Vlonkie Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem? En ja ik heb internet en ik ben online bij origin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Divisie 3, rang 1. Best gepackte spelers Vertonghen en Maguire. Toch maar beetje voor de doelstellingen gaan en binnenkort weer FM'en. Die beloningen gaan nergens over zoals altijd haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 november 2020 Share Geplaatst 12 november 2020 Heb ook echt waardeloze rewards iedere week, heb nog geen speler van boven de 50k gepackt uit al mn sbc's, squad battle, rivals en fut champ rewards. Vrienden van me packen Neymar, Messi etc aan de lopende band. Als klap op de vuurpijl packt mn neef vorige week onderstaande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Wist serieus niet dat je familie was van @Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 @Vitesse88 jij hebt al jaren packluck of niet? Holy moly man. Heb nu 1,2 miljoen op de bank en speel met een vrij 'basic' teampje. Heel benieuwd naar de icon SBC's die gaan komen eind november. Spits haal ik denk ik Mané voor deze WL. Op de bank standaard wissels Paulinho player pick, Promes, Adama en Atal SBC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Jammer dat Son geen sc is. Want ik overweeg ook met hem te spelen ipv Richarlison: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Ik heb wat hulp nodig. Deze week KDB uit een 7,5k gepackt (ben er nog steeds verbaasd over) maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Heb het nu zo staan, maar ik vind het nog niet echt heel fijn spelen: Spoiler Bank: Spoiler Reserves: Spoiler In-game is het dan een 4-2-3-1 met KDB op CAM, Allan en Fred CDM en Costa en Adama aan de zijkanten. Vorige week speelde ik met Hazard op links, Benzema op CAM en Inaki Williams in de spits en voor mijn gevoel speelde dat veel fijner. Nu twijfel ik dus wat ik met KDB moet doen. Verkopen of toch houden? Die IF Benzema was wel echt een goat bij mij op CAM. Wat denken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Faka @Joep. KDB sowieso verkopen man nu hij nog wat waard is. Black Friday komt eraan, alles gaat ziek zakken. En GOAT Dembele moet altijd spelen. Wat is die vent goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 @Thierryvane oja, helemaal nog niet over Black Friday nagedacht. Dembele is standaard mijn eerste wissel. Kan natuurlijk KDB verkopen en Mendy halen. Baal er echt van dat ik die Rulebreaker Inaki Williams destijds niet gedaan heb man. Dan was het een heel stuk makkelijker geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Dembele is echt bizar goed inderdaad man, hij op 10 en Rodrigo in de spits is echt heerlijk. Heb nu dit staan, 150k om uit te geven aan versterkingen maar die bewaar ik lekker tot na black friday. Er is nu al een flinke marketcrash geweest, dus zou nu al wat spelers kunnen halen, maar over 2 weken is het helemaal feest denk ik. Met dit team haal ik zonder moeite gewoon Goud 3 (verder spelen is slecht voor mijn humeur) Ben nog bezig met die Mollet objective, die kan wel van pas komen denk ik. Van mijn bank breng ik meestal Atal en Hazard voor Rodrigo en Dembele (dembele is na 60 min altijd kapot) en meestal Partey voor Sissoko, want als die moe wordt lijkt het een kelderklasse voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Ja heftig die crash. Zo een Lenglet nu nog maar 30k. Ramos rond 75k. Helaas zakt die RTTF Oblak nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 17 november 2020 Share Geplaatst 17 november 2020 (bewerkt) Ederson, Walker, Gomez, Diego Carlos, Alex Telles, Lucas, Fabinho, Havertz, Wijnaldum, Mane en Voorop Werner is mijn team nu. Hoe goed is dit team op dit moment qua Fifa? ik ben een grote noob in Fifa en zit in divisie 7 of 8 maar denk dat ik met handelen wel lekker bezig ben. Verder qua SBC Walker, Lucas en Mane gepacked. (Mane bij die UCL zeldzame speler 81+ van vorige week). 17 november 2020 bewerkt door CrisChivu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Als je het mij vraagt is dat wel een prima team hoor. Veel pace. Men nog content met de nieuwe update? Wel even wennen want het leek wel 2 keer zo snel te gaan het spel. Lijkt er in ieder geval wel op dat mijn verdedigers iets sneller de bal afpakken. Ik heb nog steeds dit armoedige team. Heb nog wel 280k en veel geïnvesteerd in fodder voor de icon SBC's. Heb niet echt inspiratie voor wie te halen, zou misschien Lenglet en Griezmann nog wel willen maar wil eigenlijk icons of speciale kaartjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 (bewerkt) 49 minuten geleden zei Arsène: Als je het mij vraagt is dat wel een prima team hoor. Veel pace. Men nog content met de nieuwe update? Wel even wennen want het leek wel 2 keer zo snel te gaan het spel. Lijkt er in ieder geval wel op dat mijn verdedigers iets sneller de bal afpakken. Ik heb nog steeds dit armoedige team. Heb nog wel 280k en veel geïnvesteerd in fodder voor de icon SBC's. Heb niet echt inspiratie voor wie te halen, zou misschien Lenglet en Griezmann nog wel willen maar wil eigenlijk icons of speciale kaartjes. Vond mijn spelers idd wat minder traag en log aanvoelen. Denk dat je met Koundé en Militao niet echt een Lenglet nodig hebt. Griezmann ipv Modric zou wel een upgrade zijn imo. Speel je 442 of 4231 custom tactic? Twijfel zelf nog een beetje waarin te investeren. Heb zo'n 160k en een vrij volle transferlijst dus kan evt nog meer investeren. Mbappé of Neymar POTM schijnt eraan te komen dus zou dan 7 of 8 Di Maria's kunnen kopen, die mensen dan wel nodig zullen hebben voor die SBC('s), mocht die er komen. Zelfs ga ik wss nooit genoeg geld hebben voor die Mbappé/Neymar SBC dus kan beter ergens in investeren denk ik. 18 november 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 13 minuten geleden zei Jespresso: Speel je 442 of 4231 custom tactic? In game bedoel je? Speel gewoon zo, verander er niks aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Fifa 21 nu te koop voor rond de 40eu, goedkoper hoef ik op korte termijn niet te verwachten denk ik of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ken genoeg mensen die em gratis nog niet willen krijgen ( @Joster, @Kavinos). Dus durf er geen uitspraak over te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Die friendlies zijn nog erger dan de WL. Wat een toxic gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Ik word met die friendlies zo moe van die mensen die gelijk gaan wisselen. Ga gewoon lekker spelen joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 Beckham bevestigd dat hij een icon wordt in fifa 21. Hopelijk ook verkrijgbaar voor de ps4 versie en niet bv straks alleen voor ps5 spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 Die silver friendlies vind ik juist t leukste vh hele spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 6 uur geleden zei NicoHaak: Die silver friendlies vind ik juist t leukste vh hele spel Che Adams is het ook wel waard zeg. Tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 november 2020 Share Geplaatst 18 november 2020 10 minuten geleden zei Jespresso: Che Adams is het ook wel waard zeg. Tering. Heerlijke silver kaart ja, pffff. Die nieuwe league SBC ook weer. Geen speler, untrade packs. Wat moeten we ermee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 november 2020 Auteur Share Geplaatst 18 november 2020 1 uur geleden zei Thierryvane: Heerlijke silver kaart ja, pffff. Die nieuwe league SBC ook weer. Geen speler, untrade packs. Wat moeten we ermee... Hopen dat ze het na 31 dagen opnieuw uitbrengen maar dan met untradable spelers. Maar 80% is untradable packs. League sbc’s officieel verkracht. Heel jammer want altijd leuk om te grinden. Dat we een Beckham krijgen vind ik wel tof. Wel een Real versie maar dit is dan weer een plus van EA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 november 2020 Share Geplaatst 19 november 2020 Had ook gehoopt op dezelfde soort league sbc's als vorig jaar, maar helaas ook weer 1 grote teleurstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten