Jotew Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Hoe krijg ik het in godsnaam voor elkaar dat mijn team net zoveel druk gaat zetten als dat de tegenstander voor elkaar krijgt? Ja in-game pijltje (links of rechts) en druk zetten met team ken ik, ook in de tactics stel ik het in. Ik speel divisie 5 nu en ik krijg nog niet eens de tijd een bal aan te nemen voor er al 3 man in mn nek zit.. Zelf krijg ik dit natuurlijk met geen mogelijkheid voor elkaar xD Iemand enig idee hoe dit aan te pakken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2020 Uit de dagelijkse sbc pack ik Rashford en Diego Carlos. Open daarna m’n CL marquee, pack ik Douglas Costa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Wat sick. Mijn packluck dit jaar is weer verschrikkelijk. Pas twee walkouts: normale Laporte en Modric. Duurste Lucas van 70K. 2 uur geleden zei Jotew: Hoe krijg ik het in godsnaam voor elkaar dat mijn team net zoveel druk gaat zetten als dat de tegenstander voor elkaar krijgt? Ja in-game pijltje (links of rechts) en druk zetten met team ken ik, ook in de tactics stel ik het in. Ik speel divisie 5 nu en ik krijg nog niet eens de tijd een bal aan te nemen voor er al 3 man in mn nek zit.. Zelf krijg ik dit natuurlijk met geen mogelijkheid voor elkaar xD Iemand enig idee hoe dit aan te pakken? Constante druk aangezet in je tactics? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 Ik heb ook wel prima packluck tot nu toe. Martial als beste pick (tradeble). Maar ook al Pogba gepacked. Helaas untradeble. Net Traore hero kaart gekocht voor mijn sb team met wat Ajacieden erin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 29 oktober 2020 Share Geplaatst 29 oktober 2020 (bewerkt) @NicoHaak SB? Squad Battles? Mijn keeperspositie maar even van een upgrade voorzien. Volgende word de linksback. Daarna Kramaric, Bellarabi of Brandt / Sabitzer (of beide) vervangen. In welke volgorde weet ik nog niet 29 oktober 2020 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Ja precies voor squad battles. Vind dat geen leuke modus, maar soms doe ik het toch om bepaalde doelstellingen te behalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Gisteren helemaal hyped. Had door rang 1 in DR o.a. een ultimatepack, twee 100K packs en nog wat kleinere packjes. Hoogste (uit de ultimatepack) was een fucking 82 speler. Bi-zar. Paar minuutjes later uit een MM pakje met drie goud/zilver: Fernando Hierro mid icon. 400K maar ik doe het er voor. M'n eerste icon ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Heb uit mijn DR packs Jordi Alba en Romelu Lukaku. Verder weinig noemenswaardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Ik pack helemaal geen flikker. Speel bij Rivals nog altijd gewoon Rang 1 dus benieuwd wat daar nog uit komt. Speel inmiddels divisie 6 dus qua WL punten schiet het niet op (600/1000) maar wat ik er zo van lees online mis ik ook niet veel aan de WL dus zal het wel bij Rivals blijven. Inmiddels team weer beetje geupgrade. Geef er geen euro aan uit dus valt me nog niet tegen hoe het er nu na 3 weken voor staat Binnenkort maar eens kijken naar Spits (Haaland/Lewa), Gnabry of Sancho en evt Davies. Op het middenveld kijkend naar Goretzka en Reus. Maarja met momenteel maar 5K eerst nog even hopen op wat coins en leuke rewards de komende weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2020 Gisterenavond Mane gepackt. 3e linkshalf/buiten uit de BPL die untradable is. Eerst Son, deze week Rashford en gisteren Mane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Voor het eerst sinds FIFA 2018 ook maar weer eens aangeschaft. Valt me alleszins mee, ondanks dat de gameplay qua goals scoren etc vrij onrealistisch is. Ondertussen dit Ultimate team bij elkaar gesprokkeld en in het weekend met wat pijn en moeite Goud 3 gehaald in FUT Champs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Lekkere speler die Telles he. Maak met regelmaat goals met em uit vrije trappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 30 minuten geleden zei NicoHaak: Lekkere speler die Telles he. Maak met regelmaat goals met em uit vrije trappen Speelde eerst met Digne, die vond ik ook prima, maar inderdaad erg blij met Telles, heerlijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Bij mij is er niet zoveel veranderd. Had Ter Stegen untradable dus Oblak maar verkocht en Ter Stegen erin gezet. Verder Portu als rechtsbuiten. Verder druk met doelstellingen, nog bijna 17k XP nodig voor Lacazette. Hoop verder dat de Icon Swaps snel komen, maar las vanmorgen iets over seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 november 2020 Auteur Share Geplaatst 4 november 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Arsène: Bij mij is er niet zoveel veranderd. Had Ter Stegen untradable dus Oblak maar verkocht en Ter Stegen erin gezet. Verder Portu als rechtsbuiten. Verder druk met doelstellingen, nog bijna 17k XP nodig voor Lacazette. Hoop verder dat de Icon Swaps snel komen, maar las vanmorgen iets over seizoen 3. Ja wordt waarschijnlijk pas december. Laat de icon en de league sbc’s maar komen. De friendly objectives zijn echt een leuke toevoeging. Speel nog amper rivals, alleen voor die goud objectives maar deze week nog 0x gespeeld. Voor Div 3 moet je veel (12k minimaal) spelen voor een beetje goede rewards. Speel geen WL dus dat is dan een lange zit. 4 november 2020 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 november 2020 Share Geplaatst 4 november 2020 Ja inderdaad, ik vind die zilvere friendlies ook echt leuk. Ik heb die TOTW Vydra en Mukhtar voorin en die zijn wel echt goed. Mukhtar ook 5 * WF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 7 november 2020 Share Geplaatst 7 november 2020 Zo. Pack net even Mané uit een objective pack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 november 2020 Auteur Share Geplaatst 8 november 2020 De nieuwe patch is niet best. Merk de laatste 2/3 dagen ook dat de gameplay echt stront is. Spelers die meters om de bal heen rennen, switchen naar spelers werkt niet of gebeurd terwijl ik dat niet wil. Ook 3x op start moeten drukken terwijl dat gewoon 1x zou moeten. Vervelende dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Ging zaterdag 10 om 2 in de WL. Gister begonnen en uiteindelijk vijf (!!!!!!!!!!) disconnects gehad waarvan ik vier keer de loss kreeg. On-ge-kend. Sinds die patch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Bezig met Koundé objective. Zojuist potje met een gelijkgestemde. 8-8 uiteindelijk winst na pingels. Begrijp alleen niet waarom Swift Scorer niet lukt. Je moet 4 finesse goals maken. Tellen stifjes niet mee hierin? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Finesse is R1 en rondje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 Maken ze die zinvolle rewards uit die Libertadores en Sudamerica untradable Weet niet waar ze mee bezig zijn hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2020 Auteur Share Geplaatst 9 november 2020 17 minuten geleden zei Arsène: Maken ze die zinvolle rewards uit die Libertadores en Sudamerica untradable Weet niet waar ze mee bezig zijn hoor Het ergste is nog dat de 83+ pack en de 86 player pick er ook uit zijn gehaald Over 29 dagen loopt het af, dan zullen ze het evalueren en opnieuw uitbrengen. Mag hopen dat het er dan wel bij zit. Maar ik denk dat de league sbc’s allemaal untradable gaan worden en daarom minder interessant om te grinden. Die sbc spelers zouden een toevoeging moeten zijn voor je team. Jammerlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 9 november 2020 Share Geplaatst 9 november 2020 1 uur geleden zei Vitesse88: Het ergste is nog dat de 83+ pack en de 86 player pick er ook uit zijn gehaald Over 29 dagen loopt het af, dan zullen ze het evalueren en opnieuw uitbrengen. Mag hopen dat het er dan wel bij zit. Maar ik denk dat de league sbc’s allemaal untradable gaan worden en daarom minder interessant om te grinden. Die sbc spelers zouden een toevoeging moeten zijn voor je team. Jammerlijk weer. Zolang ze die spelers erbij doen snap ik ergens de untradable nog wel als de packs iig goed zijn. Beter goede untradable packs dan slechte tradables maar dit is echt het slechte van beide. En geen spelers en gewoon waardeloze packs voor het grootste deel die ook nog is bijna allemaal untradable zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 november 2020 Share Geplaatst 10 november 2020 Ik heb al voorgesorteerd door van alle clubs La Liga en Eredivisie voldoende spelers te halen, dus ik hoop niet dat die SBC's ook untradable zijn straks :/ Begin m'n motivatie ook een beetje te verliezen. Doe elke keer m'n best om hoger te komen in de ranking en dan krijg ik allemaal maar waardeloze spelers in m'n pakketjes. In die packs voor 500 goals en assists had ik Grimaldo 84 als hoogste. Steek je dan zoveel tijd in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten