Oldeman Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Uit de SBC's Virgil gepackt. Verder nog Reus, Mertens, Davies en nog wat spelers van rond de 20/25k. Team nu: Sane - Werner - Lucas Goretzka - Havertz- vd Beek Davies - Hernandez - Gomez - Walker Alisson Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 oktober 2020 Share Geplaatst 7 oktober 2020 Poe lekker team hoor @Oldeman Net nog Mertens uit die First XI SBC, kostte me wel een vermogen maar was er helemaal klaar mee vanwege die bots die al die Militao's opkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2020 Op 7-10-2020 om 10:41 zei Oldeman: Uit de SBC's Virgil gepackt. Verder nog Reus, Mertens, Davies en nog wat spelers van rond de 20/25k. Team nu: Sane - Werner - Lucas Goretzka - Havertz- vd Beek Davies - Hernandez - Gomez - Walker Alisson Hier ook VVD gepackt, betwijfel wanneer die te verkopen. Ik denk voor de WL volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 oktober 2020 Share Geplaatst 10 oktober 2020 Mijn beste speler is lens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Team na dag één. Gister begonnen met spelen, wat SB potjes om in te komen en daarna DR plaatsing (5 wins) en ook direct geplaatst voor WL. Nu divisie 1. Coop is echt heerlijk met vrienden. Dat centrale duo en Llorente #gratistip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 11 oktober 2020 Share Geplaatst 11 oktober 2020 Vandaag opgepikt bij de Appie (€54). Vanavond eerste potjes maar eens spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 11-10-2020 om 09:44 zei Thierryvane: Team na dag één. Gister begonnen met spelen, wat SB potjes om in te komen en daarna DR plaatsing (5 wins) en ook direct geplaatst voor WL. Nu divisie 1. Coop is echt heerlijk met vrienden. Dat centrale duo en Llorente #gratistip Hoe speelt Jesus? Heb zelf 11 Brazilianen in mijn team. Dus zou em kunnen halen ipv Teixera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei NicoHaak: Hoe speelt Jesus? Heb zelf 11 Brazilianen in mijn team. Dus zou em kunnen halen ipv Teixera. Voor mij echt perfect. Heb tot dusver alleen maar 4-4-2 gespeeld, hij en Rodrigo spits. Rodrigo als diepgaande spits, Jesus iets naar achter. https://www.futbin.com/21/review/230/Gabriel Jesus/player 12 oktober 2020 bewerkt door Thierryvane Review toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2020 Share Geplaatst 12 oktober 2020 Ik heb nu dit staan. Wel tevreden mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ik heb nu dit. Nog niet met Suarez gespeeld maar ik had die POTM in '20 en die was wel een van mijn favorieten. Heb nog wel 170k maar die hou ik nog op zak voor als er straks specialere La Liga kaarten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 13 oktober 2020 Share Geplaatst 13 oktober 2020 Heb zelf dit op het moment. Nog geen pack gekocht en aan handelen doe ik al helemaal niet. Gaat een lange rit worden om iets leuks te krijgen. Vind deze editie overigens wel heerlijk spelen tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Op 12-10-2020 om 14:57 zei NicoHaak: Ik heb nu dit staan. Wel tevreden mee. Fred is echt een aanrader als CM/CVM. Klein stofzuigertje. Iemand al aan de WL dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 WL is niet goed voor mijn hart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Retweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Heb ook pas 633 punten zie ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 oktober 2020 Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik ook nog lang niet voldoende punten denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 19 oktober 2020 Share Geplaatst 19 oktober 2020 Nu nog maar wat pakketjes opsparen voor Ultimate Scream. Ben nu ook overgestapt naar 4-3-3 (3) om meer op snelheid te kunnen spelen. Teveel balverlies als ik 1 van de spitsen aanspeelde. Wel heftig hoeveel de prijzen nu alweer gedaald zijn trouwens. Paar dagen geleden die Llorente voor 18k betaald en die gaat nu voor 3k bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 (bewerkt) Eerste WL 17 wins gepakt, partijtje matig. Vrijdag ging het top: 7 om 1. Zaterdag en zondag sloeg alles. Voel me net Gio/JanVertonghen maar wat een zooitje. Dingen die ik niet meer wil zien: Werner OTW, Adama Traoré, Varane en het duo Mbappé - Neymar. 20 oktober 2020 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 20 oktober 2020 Share Geplaatst 20 oktober 2020 Zo blij dat ik besloten heb em voorlopig niet te kopen Echt onrespectvol van EA naar alle users toe dat die servers nog steeds zó slecht zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 (bewerkt) Zijn er nog mensen hier die coöp spelen? Ik word er gek van dat ie soms die wedstrijden niet meetelt voor de objectives, zoals gister voor de UCL Groepsfases. Ik lees wel van iemand dat hij als je Squad Battles speelt niet meetelt maar bij de Rivals wedstrijden wel Vanavond Rulebreakers. Heb 24 pakketjes opgespaard dus even kijken of er iets tussen zit. 23 oktober 2020 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 oktober 2020 Share Geplaatst 23 oktober 2020 Dat klopt inderdaad, @Arsène. Ik speel altijd met een vriend COOP. Heel random. Gister die Koscielny SBC gedaan. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 oktober 2020 Share Geplaatst 25 oktober 2020 Heb er een wedstrijd of 15 op moet wachten maar heb eindelijk mijn eerste rivals win Ben dan ook van niveautje ‘met je cb dribbel je me kapot’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Heb zelf bovenstaande team (blauwe puntjes zijn untradable), vind het zelf een prima fifa, rebounds en autoblocking mag wel wat minder, maar speelt verder prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 10 uur geleden zei joostmakaay: Heb zelf bovenstaande team (blauwe puntjes zijn untradable), vind het zelf een prima fifa, rebounds en autoblocking mag wel wat minder, maar speelt verder prima. Haha, inderdaad ieder potje tegen FC Autoblock. Hoe is Son? Twijfel voor de volgende WL tussen Rash en Son als spits. Gister 20 winst gehaald, lijkt er al meer op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 oktober 2020 Share Geplaatst 27 oktober 2020 5 uur geleden zei Thierryvane: Haha, inderdaad ieder potje tegen FC Autoblock. Hoe is Son? Twijfel voor de volgende WL tussen Rash en Son als spits. Gister 20 winst gehaald, lijkt er al meer op. Son is heel goed, echter moet ik eerlijk toegeven dat Rodrigo het voor mij nog veel beter doet huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten