Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Op 7-10-2020 om 10:41 zei Oldeman:

Uit de SBC's Virgil gepackt. Verder nog Reus, Mertens, Davies en nog wat spelers van rond de 20/25k. 

Team nu:

Sane - Werner - Lucas

Goretzka - Havertz- vd Beek

Davies - Hernandez - Gomez - Walker

Alisson

Hier ook VVD gepackt, betwijfel wanneer die te verkopen. Ik denk voor de WL volgende week. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2020 om 09:44 zei Thierryvane:

Team na dag één. Gister begonnen met spelen, wat SB potjes om in te komen en daarna DR plaatsing (5 wins) en ook direct geplaatst voor WL. Nu divisie 1. Coop is echt heerlijk met vrienden. 

Dat centrale duo en Llorente _O_ #gratistip 

1312992484_Schermafbeelding2020-10-11om09_42_13.thumb.png.49b77fa67910a68925996735017c379d.png

Hoe speelt Jesus?

Heb zelf 11 Brazilianen in mijn team. Dus zou em kunnen halen ipv Teixera.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei NicoHaak:

Hoe speelt Jesus?

Heb zelf 11 Brazilianen in mijn team. Dus zou em kunnen halen ipv Teixera.

Voor mij echt perfect. Heb tot dusver alleen maar 4-4-2 gespeeld, hij en Rodrigo spits. Rodrigo als diepgaande spits, Jesus iets naar achter.

https://www.futbin.com/21/review/230/Gabriel Jesus/player

bewerkt door Thierryvane
Review toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu nog maar wat pakketjes opsparen voor Ultimate Scream.

Ben nu ook overgestapt naar 4-3-3 (3) om meer op snelheid te kunnen spelen. Teveel balverlies als ik 1 van de spitsen aanspeelde.

Wel heftig hoeveel de prijzen nu alweer gedaald zijn trouwens. Paar dagen geleden die Llorente voor 18k betaald en die gaat nu voor 3k bijvoorbeeld.

Knipsel.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste WL 17 wins gepakt, partijtje matig. Vrijdag ging het top: 7 om 1. Zaterdag en zondag sloeg alles. Voel me net Gio/JanVertonghen maar wat een zooitje. :cab:

Dingen die ik niet meer wil zien: Werner OTW, Adama Traoré, Varane en het duo Mbappé - Neymar.

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er nog mensen hier die coöp spelen? Ik word er gek van dat ie soms die wedstrijden niet meetelt voor de objectives, zoals gister voor de UCL Groepsfases. Ik lees wel van iemand dat hij als je Squad Battles speelt niet meetelt maar bij de Rivals wedstrijden wel :classic_dry:

Vanavond Rulebreakers. Heb 24 pakketjes opgespaard dus even kijken of er iets tussen zit.

bewerkt door Arsène
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei joostmakaay:

Knipsel.thumb.PNG.7763728fb97a7d9b733aa0ebeda1bd9e.PNG

Heb zelf bovenstaande team (blauwe puntjes zijn untradable), vind het zelf een prima fifa, rebounds en autoblocking mag wel wat minder, maar speelt verder prima.

Haha, inderdaad ieder potje tegen FC Autoblock. Hoe is Son? Twijfel voor de volgende WL tussen Rash en Son als spits.

Gister 20 winst gehaald, lijkt er al meer op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites