Jump to content

FIFA topic

Vitesse88
 Share

Recommended Posts

57 minuten geleden zei Christian.:

Is dat wat? Had er eigenlijk nog nooit van gehoord tot ik de aankondiging van EA zag. Wel grappig dat ze zoiets in de game hebben verwerkt. 

Ik heb zelf heel erg genoten van de eerste twee seizoenen ja. Komt nog een derde en laatste seizoen. Hoe jammer ook, maar als het seizoen net zo sterk is als de eerste twee seizoenen heb ik er vrede mee.

1 minuut geleden zei ReneLeBlanc:

Geniaal haha. Had ik niet verwacht maar zijn schot is echt dodelijk. Zelfde heb ik met Griezmann, die zet ik er meestal in de tweede helft in maar zijn schot is ook echt bizar.  

Top, dan haal ik hem voor op 10. 

727D77D3-4671-42A0-8B8D-23B12189FBF8.png.a00375b67723505764c3d5a6d6566e89.png

Paqueta wordt de eerste die eruit gaat. God, was is die vent nutteloos. Heb alleen nog geen idee wie ik daarvoor in de plaats wilt. Ook Fofana gaat nog vervangen worden door Gomez of Konate. Ook moet ik nog een aantal “supersubs” hebben. Momenteel heb ik alleen Koke en IF Kamada als nuttige wissels op de bank. Paqueta word

TAA is untradeable. 

Edited by PatjePauw

2 uur geleden zei Thierryvane:

Is het wat, deze FIFA? Lees alleen maar dat het een copy van 22 is maar dan nog slechter. ;c 

De day one patch was nooit eerder zo hard nodig als nu. Zonder Philips Stadion had ik het spel niet eens gehaald en ben van mening dat ik het ook beter niet had kunnen doen. Nu ik hem toch heb, ga ik er het beste van maken. Ik voorspel dat ik vanaf februari het spel niet eens meer aanraak. 

Citaat

Het is in FIFA 23 mogelijk om commentaar dat kritiek heeft op jouw spel uit te zetten. Je hoeft dan niet meer aan te horen dat het even slecht gaat.

Volgens Eurogamer is de feature nu live. Je kunt deze aanzetten door naar je instellingen te gaan en de optie "Disable Critical Commentary" aan te vinken. Als het goed is krijg je dan geen kritiek meer op jouw spel en hoor je alleen opbeurend commentaar.

:-D

Gepackt:

Vini, IF Delefeu (ofzo) untradable, Frenkie (verkocht voor 80k), Pedri 2x (1x verkocht voor 22k, de andere gebruik ik, Frimpong (25k). 

A6FE9E3F-BAC7-4590-8E2E-75329D95E1AB.jpeg

Dit team blijf ik het hele jaar upgraden met andere NL’ers.

8BAF397E-CAB6-4076-ACC4-C25A4E87E00D.jpeg

Genoeg verbeterpunten nog, vooral achterin maar wellicht morgenavond. Heb de Advanced sbc’s zo goed als klaar staan voor de otw promo. 

Edited by Vitesse88

1 uur geleden zei Vlonkie:

Ik krijg iedere keer deze melding van Anticheat. Hoe start ik FIFA 23 normaal op? Ik heb mijn laptop al twee keer opnieuw opgestart en het lijkt niet te werken.

Naamloos.png

Waarschijnlijk even de anti cheat opnieuw installeren. Misschien dat @joostmakaayof @Stefan.je hiermee kan helpen.

Hier op het matje gekomen al en nu bezig met de installatie. 

23 uur geleden zei Thierryvane:

Is het wat, deze FIFA? Lees alleen maar dat het een copy van 22 is maar dan nog slechter.  

Geen idee, wat jij gelezen hebt, maar het is onvergelijkbaar qua gameplay met 22. Dribbeling is ruk en daarom voelt de game traag aan, maar er is meer manual defending dan de afgelopen jaren. Dat geeft het spel al een hele andere wending. Het schijnt dat minder snelle middenvelders nog ook bruikbaar zijn, maar daar heb ik mij nog niet in verdiept. Ja, er zijn weer OP dingen, zoals in de Power Shot en de vroege voorzet, maar het spel is beter dan de afgelopen fifa's. Daarmee wil ik je verder niets aanraden, want het is en blijft FIFA. 

1 uur geleden zei Vlonkie:

Ik krijg iedere keer deze melding van Anticheat. Hoe start ik FIFA 23 normaal op? Ik heb mijn laptop al twee keer opnieuw opgestart en het lijkt niet te werken.

Naamloos.png

Je moet idd je PC opstarten en Origin als administrator runnen en je hebt nergens last van, als het goed is.