Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 138
  • Weergaven 2,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Ik zal even een tijdje niet updaten. Met dit warme weer ga ik (bijna) niet achter mijn laptop zitten. Zodra de temperaturen weer een beetje aan het zakken gaan, zal ik weer updaten.

• @spaansetukker Umtiti zal voorlopig blijven bij gebrek aan beter. Als ik de kans krijg om hem te verkopen, zal ik dat zeker niet nalaten (in de winterstop) @mattihamstra de jeugd blijft toch het

Geplaatst

Een mooie maar ook moeilijke club. Ik heb toch ergens dat je vooral la masia gaat gebruiken en die talentenfabriek weer terugbrengt naar de  absolute top. Om daar met het 1e team de vruchten van te plukken

Geplaatst

Ik sluit me aan bij @mattihamstra. Hopelijk kan je de jeugdopleiding weer laten floreren. Met het grote geld in de zak is de verleiding daarentegen soms heel groot om dat niet te doen...

Veel succes!

Geplaatst

Goed om te lezen dat je terug moet vallen op la masia! Met arda ben je alvast een speler kwijt die te kort komt voor het niveau van barca. 

Geplaatst

Pas een speler verkocht en voor minimale middelen. Ik weet niet precies hoe groot je selectie is (en hoe goed de jeugd), maar ik verwacht weinig mutaties. 

Geplaatst

Leuk! Ik zit er ook aan te denken om met Barca te starten, maar dan in FM18. Heb geen zin om FM20 te kopen hahaha!

Geplaatst
  • Auteur

ceoox9zbpmxk.png

@spaansetukker Umtiti zal voorlopig blijven bij gebrek aan beter. Als ik de kans krijg om hem te verkopen, zal ik dat zeker niet nalaten (in de winterstop)

@mattihamstra de jeugd blijft toch het belangrijkste voor een voetbalclub. Nu moet ik dan zien te gebruiken

@ElMarcos voorlopig geen rare dingen in Barcelona :)

@Adesanya @delichris @komodo25 @Peppie

Geplaatst

Goede voorbereiding hoor! Ook lekker dat je Vidal hebt gekocht, nooit begrepen waarom zie die ooit aan de selectie hebben toegevoegd.... Benieuwd hoe de jeugd het gaat doen, in FM 18 is het redelijk om te huilen namelijk hahaha