Geplaatst 23 juli 20204 jr. Een mooie maar ook moeilijke club. Ik heb toch ergens dat je vooral la masia gaat gebruiken en die talentenfabriek weer terugbrengt naar de absolute top. Om daar met het 1e team de vruchten van te plukken
Geplaatst 23 juli 20204 jr. Ik sluit me aan bij @mattihamstra. Hopelijk kan je de jeugdopleiding weer laten floreren. Met het grote geld in de zak is de verleiding daarentegen soms heel groot om dat niet te doen... Veel succes!
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Auteur @mattihamstra het geld is er simpelweg niet meer om een speler als Neymar binnen te halen. Eerst zullen er prijzen moeten worden gewonnen @StanleyW ik zou ontzettend dom zijn om deze jeugd geen kans(en) te geven @spaansetukker @ElMarcos @ELHenry @delichris @komodo25
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Meteen onnodige spelers verkopen, Vidal,Rakitic, Semedo. Lengelet en Umitit ook geen fan van
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Goed om te lezen dat je terug moet vallen op la masia! Met arda ben je alvast een speler kwijt die te kort komt voor het niveau van barca.
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Pas een speler verkocht en voor minimale middelen. Ik weet niet precies hoe groot je selectie is (en hoe goed de jeugd), maar ik verwacht weinig mutaties.
Geplaatst 24 juli 20204 jr. Leuk! Ik zit er ook aan te denken om met Barca te starten, maar dan in FM18. Heb geen zin om FM20 te kopen hahaha!
Geplaatst 25 juli 20204 jr. Auteur @spaansetukker Umtiti zal voorlopig blijven bij gebrek aan beter. Als ik de kans krijg om hem te verkopen, zal ik dat zeker niet nalaten (in de winterstop) @mattihamstra de jeugd blijft toch het belangrijkste voor een voetbalclub. Nu moet ik dan zien te gebruiken @ElMarcos voorlopig geen rare dingen in Barcelona @Adesanya @delichris @komodo25 @Peppie
Geplaatst 25 juli 20204 jr. Een prima voorbereiding, de verkoop van Vidal zorgt weer voor de nodige centjes.
Geplaatst 26 juli 20204 jr. Goede voorbereiding hoor! Ook lekker dat je Vidal hebt gekocht, nooit begrepen waarom zie die ooit aan de selectie hebben toegevoegd.... Benieuwd hoe de jeugd het gaat doen, in FM 18 is het redelijk om te huilen namelijk hahaha