Jump to content

[Sign-Up] De spelersmakelaar

Recommended Posts

1234739545_Despelersmakelaar.png.5170426f849dc49359d0811d88a8aa64.png.54ef8708dab98f324f72846ac1666908.png

Money, money, money! Wie is de beste spelersmakelaar van MU? In deze Sign-up moet je de kansen op een grote internationale carrière van de talenten inschatten en hopen op een flinke dosis geluk. Zo kun jij gekroond worden tot Supermakelaar. 

Iedere speler krijgt een portefeuille met 3 spelers om te beginnen. De eerste inschrijver heeft de eerste keuze. Daarnaast krijg je een budget van 10 miljoen voor extra 3 spelers. Deze spelers mag je kiezen over de hele wereld. Hiervoor stuur je via PM je bod naar mij. Dit bod moet minstens de transferwaarde zijn op transfermarkt.nl. Als iemand anders een hoger bod doet laat ik het je weten zodat je het bod nog kunt aanpassen. Zo zijn er (indien nodig) 2 periodes. Deadlines zijn donderdagmiddag 12u (1ste periode) en vrijdagavond 24u (2e periode).

Als de klantenportefeuille van iedereen uit 6 spelers bestaat zal ik in totaal 10 seizoenen simuleren. Hiervan krijg je elk half jaar een update. Na elk seizoen (enkel de eerste 8 seizoenen) post ik screens van een 20-tal regens. Uit deze lijst mag iedereen één nieuwe speler in zijn klantenportefeuille opnemen. Dit gebeurt via een draft systeem waarbij de persoon onderaan de ranking als eerste mag kiezen.

Deze ranking wordt bepaald via commissies. Van elke transfer die een speler van jou maakt krijg je 10%. Als de stand gelijk is wordt er gekeken naar de totale marktwaarde van je portefeuille aan spelers. Na 10 jaar wordt de totale marktwaarde van al je spelers op dat moment opgeteld bij de commissies om de winnaar te bepalen. 

Om in te schrijven vul je het onderstaande lijstje in en plaats je het in dit topic:

Naam:

(Eventuele) Bijnaam:

Leeftijd:

Nationaliteit:

Startportefeuille (zie lijst hieronder):

Spoiler

Portefeuille 1

Brian Brobbey

Myron Boadu

Dirk Proper

Portefeuille 2

Naci Unuvar

Noni Madueke

Mohammed Ihattaren

Portefeuille 3

Perr Schuurs

Albert Sambi Lokonga

Kenneth Taylor

Portefeuille 4

Naoufal Bannis

Vangelis Pavlidis

Jonathan David

Portefeuille 5

Aster Vranckx

Ryan Gravenberch

Kenzo Goudmijn

Portefeuille 6

Yari Verschaeren

Lars Dendoncker

Luis Sinisterra

Portefeuille 7

Marco Kana

Maarten Vandevoort

Killian Sardella

Portefeuille 8

Arjen Van der Heide

Jeremy Doku

Sontje Hansen

Portefeuille 9

Joachim Maehle

Robbe Quirynen

Deyovaisio Zeefuik

Portefeuille 10

Owen Wijndal

Ignace Van Der Brempt

Gyrano Kerk

Portefeuille 11

Jasper Schendelaar

Zinho Vanheusden

Thomas Buitink

Portefeuille 12

Charles De Ketelaere

Orkun Kokcu

Ewoud Pletinckx

Edited by FlyD
  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Andy: Gappie! Mitchell: Topper! A: Weer geen shirtje mee? Financiële problemen daar in Bologna zeker?! M: Nee man, ik heb die gewoon niet thuis liggen. Ik ben hier gebleven voor mijn re

Het is weer zover. 30 juni, dus maken we een tussenbalans op. Vijf makelaars wachten nog op hun eerste commissie. Toch zien we dat de marktwaardes van alle portefeuilles zijn gestegen. De nieuwe koplo

Christiaan Jeurissen startte zijn carrière als makelaar met 3 Nederlandse aanvallende talenten. Vooral van AZ-goudhaantje Myron Boadu wordt veel verwacht. Voor de aanvullingen bleef hij in eerste inst

Posted Images

Leuk bedacht! Beetje verrast dat deze portefeuille nog niet was gekozen

Naam: Johnny Cash

(Eventuele) Bijnaam: The Man in Black

Leeftijd: 32

Nationaliteit: Amerikaans

Startportefeuille (zie lijst hieronder): 6

12 minuten geleden zei Adesanya:

@FlyD hoe zit het met minderjarige spelers die volgens transfermarkt nog geen transferwaarde hebben?

Die mag je ook kiezen, voor 0 euro. Het max is toch 3 spelers en ze moeten uiteraard wel in FM zitten ;)

8 minuten geleden zei Jeroen.:

Je zou ik theorie ook daar gewoon miljoenen op kunnen bieden toch?

Inderdaad. Ik weet niet over welke speler het gaat, maar als er meerdere voor gaan dan wordt de prijs vanzelf omhoog gedreven.

1 minuut geleden zei FlyD:

Inderdaad. Ik weet niet over welke speler het gaat, maar als er meerdere voor gaan dan wordt de prijs vanzelf omhoog gedreven.

Meer in het geheel zijn meerdere spelers wel te vinden die in FM veel talent hebben maar op sites als transfermarkt nog niet echt opgepikt zijn dan staan ze er wel op maar hebben nog geen transferwaarde toegekend gekregen maar inderdaad als iemand er echt uitspringt in die categorie zal zijn prijs niet op 0 blijven.

Valt op zich ook wel mee, we zijn met 12 deelnemers x 3 spelers = 36. 

De standaardtalenten zullen misschien wel door anderen opgepikt worden, maar ik denk dat er niet al te veel concurrentie zal zijn voor de spelers. Hoop ik.

41 minuten geleden zei neva:

Valt op zich ook wel mee, we zijn met 12 deelnemers x 3 spelers = 36. 

De standaardtalenten zullen misschien wel door anderen opgepikt worden, maar ik denk dat er niet al te veel concurrentie zal zijn voor de spelers. Hoop ik.

Tot nu toe enkel die 2 spelers waar jij een bod op deed ;) Laat je mij nog weten of je wil overbieden of voor andere jongens gaat?

9 minuten geleden zei FlyD:

Tot nu toe enkel die 2 spelers waar jij een bod op deed ;) Laat je mij nog weten of je wil overbieden of voor andere jongens gaat?

Lullig. Sorry, had inderdaad nog even moeten antwoorden, ben weer met allerlei dingen tegelijk bezig (en eigenlijk ook helemaal nergens mee).