Jump to content

[Sign-up] Eredivisie: The big reunion

Recommended Posts

Terugkerende voetballers in de Eredivisie blijft een apart iets, waar Huntelaar en Robin van Persie in de afgelopen jaren redelijk succesvol waren en heel Nederland nu in de ban is van de return van Arjen Robben in de eredivisie gaan wij bij MU hier onze eigen draai aan geven met één grote Eredivisie-reunie, bij de regels vind je meer informatie over wat precies de bedoeling is buiten het bekende concept om, vragen? stel ze gerust. 

Regels:

Spoiler

Reunion:

-          Elke club mag een ongelimiteerd aantal ex-spelers terughalen naar de club die momenteel actief zijn buiten Nederland. Met een budget ter waarde van €20.000.000,- Wanneer 2 managers dezelfde speler proberen terug te halen zal er geloot worden en mag de verliezende partij een nieuwe speler kiezen.  Wanneer je dit budget wenst te overschrijven zal het overschot van je transferbudget worden afgetrokken. Je dient de waardes door te geven die vermeld staan op transfermarkt. 

-          Het maakt niet uit of deze speler op huurbasis of als contractspeler voor jouw club heeft gespeeld

-          Gestopte spelers zijn niet haalbaar (Sneijder kan dus niet door Utrecht teruggehaald worden)

-          Er zal gespeeld worden met de meest recente versie van de FMBASE database, houd er hierbij bijvoorbeeld rekening mee dat er spelers zullen zijn die voor het volgende seizoen al een overeenkomst bereikt hebben (bijvoorbeeld Ziyech naar Chelsea)

Spoiler

Transfers:

-          Om te beginnen starten we met de bekende binnenlandse transfers, enkel in het topic mag er op spelers van medekandidaten geboden worden, wanneer er een overeenkomst is, sturen jullie dit per PM naar mij en daarin vermeld je de nieuwe club en de transfersom, ook neem je de manager waarvan je koopt als CC in de PM een speler moet voor minstens 50% van zijn waarde volgens www.transfermarkt.nl transfereren naar een nieuwe club

-          Voor de buitenlandse transfers kun je ook terecht op transfermarkt.nl elke club heeft recht op 3 buitenlandse transfers, hiervoor word de waarde van deze speler als transfersom gebruikt, net als bij de ex-spelers zal er bij dubbel gekozen spelers een loting volgen, er zullen voor de buitenlandse transfers 3 rondes komen, wanneer je in de 3e ronde misgrijpt heb je de kans krijg je alsnog de kans om een alternatieve speler te halen.

-          Om het verschil tussen kwaliteit te verminderen is er gekozen om grote clubs een minder budget te geven dan kleine clubs, dit is gebaseerd op de prognose die deze club krijgt, ingedeeld in categorieën van steeds 3 clubs, bij de inschrijflijst vind je ook het beschikbare budget van de club.

- Een transfer van een ex-speler die gedaan word krijgt ten alle tijden voorrang op een buitenlandse transfer.

Clubs: 

Spoiler

-          ADO Den Haag – 3,85 miljoen @toivonen

-          AFC Ajax – 4,025 miljoen - 2,825 miljoen - @chrisje1993

-          AZ – 4,675 miljoen - 4,3 miljoen - @Copywriter

-          FC Emmen – 12,3 miljoen - 4,5 miljoen @FlyD

-          FC Groningen – 0,6 miljoen - @komodo25

-          FC Twente – 0,325 miljoen - @Geppiej

-          FC Utrecht –  5,8 miljoen - 12,2 miljoen - @007mark

-          Feyenoord – 15 miljoen - 20 miljoen - @Jespresso

-          Fortuna Sittard – 5,8 miljoen - @nasje92

-          Heracles Almelo – 6,6 miljoen - @Kowet

-          PEC Zwolle – 20 miljoen - 19,25 miljoen - @NLspartanNL

-          PSV – 4,55 miljoen - @KeZZaaaa

-          RKC Waalwijk – 2,9 miljoen - 100k @Jeroen.

-          SC Heerenveen – 1 miljoen - @Fantasy

-          Sparta Rotterdam – 18 miljoen @Nummerke10

-          Vitesse – 1,65 miljoen - @Adesanya

-          VVV- Venlo -  1,3 miljoen  - @FCU4LIFE

-          Willem II – 1,3 miljoen - @ErwinAjax

Screens:

Spoiler

image.thumb.png.8e836d4e552e8d9c54c728c9a978ae85.png 

image.thumb.png.6b801e2f6454369c2ad603fea5609694.png

image.thumb.png.39d43d6cb11e18ac78121ca8c10feb27.png

image.thumb.png.d38f6d93894674e5d209490a2e33ecf2.png

image.thumb.png.6ea892e059775f6dd3287a4649372965.png

image.thumb.png.54ad4ad8c2aa78ed3f47ec42a292afa8.png

image.thumb.png.9fc5a1a2b103fb0f4a1893d595079cb2.png

image.thumb.png.563389510510694b419b2284aa9204c3.png

image.thumb.png.f154f92b4e6b8632dd3765d3d465f6a0.png

image.thumb.png.038152fb89897962ccff4f94739c1a41.png

image.thumb.png.3c4bb333ca15c97b6a92232eb54a74e9.png

image.thumb.png.76e7fdfc00dc312f1c8cb8a72ae09203.pngimage.thumb.png.64675d05158ba588af782df1b9888fb9.pngimage.thumb.png.b42d85f8da593ede08ad530b3059644a.png

image.thumb.png.7717fa4721b574b9105da3e31371fc7a.png

image.thumb.png.3ee0aef6f4d8b30eadf95b19db9c5242.png

image.thumb.png.fbf72ce8d30b606883f1fd75fd50be9a.png

image.thumb.png.9bbe70955d816a5c457b40c106011b4a.png

Inschrijfformulier in het topic:

Spoiler

Managernaam:

Geboortedatum:

Club:

veel succes en plezier iedereen!

aankomende zondag zou ik het liefst willen starten met de Transferperiode. Screens van de selecties zullen morgen online komen. 

Edited by van der Water
  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De database is gebouwd!   Morgen mogen jullie een screenshot van jullie team verwachten.

Ex spelers:     Buitenlandse transfers:   Dit was de laatste transferperiode, ik ga nu alles doorvoeren en hoop ik volgende week te kunnen beginnen met de voorbereiding.

inmiddels nog wat kleine foutjes uit de DB aan het halen, donderdag wil ik beginnen met het simuleren van de voorbereiding   dus voor degene die hun tactiek nog niet hebben ingeleverd, als j

Posted Images

8 uur geleden zei Copywriter:

@van der Water begrijp ik het goed dat je de spelers uit het buitenland tot een bepaalde waarde gratis terug kan halen? 

Klopt naast je transferbudget heb je nog een extra budget beschikbaar dus als jij bijvoorbeeld jahanbaksh zou willen halen gebruik je hiervoor niet je transferbudget

@van der Water toch even vraagje;

Een transfer van een ex speler telt dan niet als buitenlandse transfer en gaat dan niet van het transferbudget af? Binnenlandse transfer zijn onbeperkt? En een spelers uit de keuken kampioen divisie telt als buitenlandse transfer?

En voordat ik me inschrijf, ga jij dit wel volhouden en doorzetten? 😉  

Zojuist zei toivonen:

@van der Water toch even vraagje;

Een transfer van een ex speler telt dan niet als buitenlandse transfer en gaat dan niet van het transferbudget af? Binnenlandse transfer zijn onbeperkt? En een spelers uit de keuken kampioen divisie telt als buitenlandse transfer?

En voordat ik me inschrijf, ga jij dit wel volhouden en doorzetten? 😉  

Een ex speler telt idd niet als buitenlandse transfer en gaat idd niet van het TB af.

Over spelers uit de kkd volgt nog informatie.

De bedoeling is idd om het door te zetten, ik streef er ook naar om wanneer het seizoen eenmaal is begonnen zeker 2 speelrondes per week te posten.

18 minuten geleden zei van der Water:

Een ex speler telt idd niet als buitenlandse transfer en gaat idd niet van het TB af.

Over spelers uit de kkd volgt nog informatie.

De bedoeling is idd om het door te zetten, ik streef er ook naar om wanneer het seizoen eenmaal is begonnen zeker 2 speelrondes per week te posten.

Oké! Helder,  het terughalen van ex spelers is onbeperkt 

Edited by toivonen
Gepost (edited)
13 minuten geleden zei toivonen:

Oké! Helder,  het terughalen van ex spelers is onbeperkt 

Yes, zolang het binnen je budget van 20 miljoen blijft ;-)

Overigens zijn alle screens alvast aan de openingspost toegevoegd en is het nu vooral wachten totdat de inschrijvingen voltooid zijn, dan kunnen we beginnen met de transferperiode.

De gewenste ex-spelers mogen eventueel al opgestuurd worden, zodra de transferperiode is begonnen zal ik hiervoor een deadline bekend maken.

Edited by van der Water
1 uur geleden zei van der Water:

Yes, zolang het binnen je budget van 20 miljoen blijft ;-)

Per speler max. 20 miljoen? Of is je totale budget 20 miljoen? Want in eerste geval kun je natuurlijk meer spreken over een 'Big Reunion'.

Had trouwens zelf verwacht dat alle huidige spelers uit je selectie zouden gaan en dat je de hele selectie moest opvullen met oud-spelers ;c 

Zojuist zei 007mark:

Per speler max. 20 miljoen? Of is je totale budget 20 miljoen? Want in eerste geval kun je natuurlijk meer spreken over een 'Big Reunion'.

Had trouwens zelf verwacht dat alle huidige spelers uit je selectie zouden gaan en dat je de hele selectie moest opvullen met oud-spelers ;c 

een budget van max 20 miljoen, en dit budget is eventueel nog aan te vullen met je transferbudget.

Zo. Even Promes en Tadic ophalen uit Amsterdam. Tapia, Fer en Berghuis oppikken uit Rotterdam. Dan komen we een heel eind met FC Twente. 

Zal wel niet mogen zeker :classic_laugh:

Edited by Geppiej
3 minuten geleden zei Geppiej:

Zo. Even Promes en Tadic ophalen uit Amsterdam. Tapia, Fer en Berghuis oppikken uit Rotterdam. Dan komen we een heel eind met FC Twente. 

Zal wel niet mogen zeker :classic_laugh:

als je in de transferperiode tot een overeenkomst komt met Feyenoord en Ajax is dit gepermitteerd