Geplaatst 15 juli 20204 jr. Na een aantal jaar begon het weer te kriebelen, dus FM18 weer uit de kast gepakt. Nou zag ik een Red Bull challenge voorbij komen voor FM 20. Dus ik dacht, laat ik een Nederlandse club overnemen met Red Bull.
Geplaatst 16 juli 20204 jr. Auteur @delichris @Marius @Copywriter @komodo25 @Isco22 @Tim' @spaansetukker Bedankt voor jullie reacties. Het is Red Bull Groningen geworden
Geplaatst 16 juli 20204 jr. Je hebt een mooie club gekozen om over te nemen! Ik ga deze zeker volgen!
Geplaatst 16 juli 20204 jr. Neehhheeeeeeeeeeeeeeeeeeee verscheur meteen mijn clubcard Succes iig en ga het zeker volgen al hoop ik dat dit nooit waarheid wordt. @Copywriter Wat een nachtmerrie dit irl
Geplaatst 16 juli 20204 jr. 58 minuten geleden zei komodo25: Neehhheeeeeeeeeeeeeeeeeeee verscheur meteen mijn clubcard Succes iig en ga het zeker volgen al hoop ik dat dit nooit waarheid wordt. @Copywriter Wat een nachtmerrie dit irl Hahaha ik dacht precies hetzelfde sommige volksclub moet je niet aankomen. @RedBull Succes met dit Project!!
Geplaatst 16 juli 20204 jr. 31 minuten geleden zei spaansetukker: Hahaha ik dacht precies hetzelfde sommige volksclub moet je niet aankomen. @RedBull Succes met dit Project!! Inderdaad. Liever kapot dan zo'n gedrocht. Maar ben bang dat de meeste het nog zullen toe juichen ook. Voor een fm save wel gaaf hoor.