Jump to content

[Sign-Up] Can you keep your sheet clean?

Recommended Posts

Geïnspireerd door het weer terug komen van Create your legend van @Juca en The American Dream van @Geppiej ging het bij mij kriebelen om een oud concept van stal te halen. Enkele jaren geleden kwam ik op een ander forum een concept tegen waarbij iedereen een spits aanmaakt en vervolgens gekeken werd naar hoeveel de deelnemers wisten te scoren in hun carrière. Dit heb ik toen zelf op zijn kop gezet naar een van de meest ondergewaardeerde posities op het voetbalveld namelijk de keeper. De eenling tussen de palen die bij een fout al snel uitgroeit tot een schlemiel en enkel de complimenten krijgt bij een uitzonderlijke prestatie. In deze sign-up zal iedereen dus als doelman actief zijn en beginnen als 15/16-jarige. Daarnaast zal iedereen beginnen met hetzelfde CA als de op dit moment beste 16-jarige doelman in FM Coniah Boyce-Clarke. Het PA zal voor elke spelers iets verschillen doordat deze gezet zal worden op -95 wat betekend dat het uiteindelijk PA tussen de 160 en 190 zal uitkomen.

Dan natuurlijk de vraag hoe kan je je inschrijven. Hiervoor dien je simpelweg een bericht in dit topic te plaatsen waarna je van mij per PM een linkje naar een google spreadsheet krijgt. Deze kan je dan invullen waarmee de inschrijving compleet is.

Vervolgens zullen alle spelers in FM worden geplaatst waarna ik zal beginnen te simuleren en jullie per half jaar op de hoogte hou van de ontwikkeling en bijzondere gebeurtenissen rond iedere speler.

• Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nog elf doelmannen te gaan. Hoogtepunten en dieptepunten zijn er nog voldoende maar voor Harry Schonelakens is het seizoen 2021/2022 ongetwijfeld een hoogtepunt. De jonge Nederlander mocht dit seizoen

De meeste seizoenen zitten er inmiddels weer op dus een mooi moment om te kijken hoe onze jonge doelmannen het seizoen 2021/2022 hebben verteerd. Komende winter is het wereldkampioenschap in Qatar waa

Seizoen vier is alweer afgelopen en voor een hoop spelers was het wederom een prachtig jaar. Vier jongens mochten hun eerste WK beleven hoewel geen van hen ook daadwerkelijk minuten mochten maken. Voo

1234254469_keepyoursheetclean.png.9a5ed2cce7145b52125b0aa63842ad60.png

We zitten inmiddels op 18 deelnemers wat een prachtig aantal is. Ik zal de inschrijving niet definitief sluiten nog maar zodra ik van alle tot dan toe ingeschreven personen hun formulier ingevuld terug heb dan zullen we van start gaan. Op dit moment mis ik nog van vijf personen de benodigde informatie en zijn er twee die nog een kleine aanpassing moeten doen.

Mocht je je nog in willen schrijven dan kan dit natuurlijk nog plaats een bericht in dit topic en je ontvangt van mij de link naar een google spreadsheet documentje wat je in kan vullen.

@FlyD @Christiano @Fantasy @Juca @capelle1212 @RubenS2 @ElMarcos @Reflex @Adesanya @komodo25 @Isco22 @Copywriter @Kelvin @chrisje1993 @jenskee @Geppiej @Mordurette