Jump to content

Create Your Legend!

Recommended Posts

• Replies 376
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

MEET THE PLAYERS (PART I)   Welkom bij de eerste update van Create Your Legend! In de eerste update gaan we de spelers bespreken; wie zijn ze, waar komen ze vandaan, waar spelen ze en hoe go

EINDE SEIZOEN 19-20 [DEEL I]   Bijna alle competities zijn ten einde. Dit betekent dat we de balans gaan opmaken van alle spelers en hoe de spelers hebben bijgedragen aan het succes of het f

IN DE SCHIJNWERPERS – SEIZOEN 2019/2020   SEP - De 17-jarige Abdel Al-Ja’Afreh heeft al zijn debuut mogen maken namens Jordanië. Hij maakte zijn debuut in de 0-1 verloren wedstrijd tegen Ira

7 uur geleden zei RubenS2:

Ruben Rubinho zal starten in de spits van Preston North End! @Nummerke10 ik verwacht een basisplaats! Al kan ik ook op linksvoor, linksachter en centraal achterin uit de voeten.

Ik zal het stiekem in de gaten houden maar hoofdmoot blijft Theo Maassen, rechtsback bij Helmond Sport!

Kreeg al aantal vragen binnen ivm aanpassingen. Alles is nog mogelijk tot de deadline om te wijzigen ;) Zijn ook paar die geboortedatum 1995 oid hebben, houd dan wel rekening mee dat je carrière minder lang duurt. Je speelt wel meteen je wedstrijden hoogstwaarschijnlijk, dat jullie het weten (heb ik even getest).

Na bijna een volle 24 uur geen PM meer te hebben ontvangen, sluit ik bij deze de deadline ;) Belangrijk om het lekker actief te houden, dus bij deze komt er al een update vanavond.

3 uur geleden zei Richarð.:

Geen Germania Halberstadt? :D

Thierry von Egmünd zet zijn voetbalcarrière voort bij HSV. De 16-jarige centrale verdediger zette vandaag zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vijf jaar aan Die Rothosen verbindt. "Germania Halberstadt is een belangrijk deel van mijn leven", vertelt Von Egmünd op de officiële website. "Ik wil dan ook iedereen bij en rondom de club bedanken voor het vertrouwen en de warmte die ik hier altijd heb gevoeld."

MEET THE PLAYERS (PART I)

Welkom bij de eerste update van Create Your Legend! In de eerste update gaan we de spelers bespreken; wie zijn ze, waar komen ze vandaan, waar spelen ze en hoe goed zijn de spelers? Dat gaan jullie zien in de komende updates, met als eerst deel 1!

In de vorige edities zagen we een trend voorbijkomen bij de gekozen spelers. Het merendeel koos voor hun nationaliteit bij landen die laag op de wereldranglijst stonden. Neem een Andorra, een Liechtenstein, een San Marino. In deze editie is dat totaal anders. Uit de grote greep spelers zijn de meest opzienbarende nationaliteiten Jordanië (JesseNL), Bermuda (Jeroen.), Jamaica (Geppiej) en Kosovo (Richarð.).

Het meest vertegenwoordigende land is, wellicht niet geheel verrassend, Nederland. Zeven spelers komen uit het land en daarnaast hebben twee spelers Nederland als hun tweede nationaliteit. Behalve de oververtegenwoordiging van Nederland is het overal het algemeen verder vrij goed verdeeld. Italië staat op een goede twee plaats met vier spelers en de overige landen moeten het doen met slechts twee spelers of één speler. Brazilië, Engeland, Portugal en Zwitserland hebben elk twee vertegenwoordigende spelers, waar België, Bermuda, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Jamaica, Jordanië, Kosovo, Noord-Macedonië, Noorwegen, Oostenrijk, Paraguay, Servië en Slowakije het moeten hebben van een enkele legend.

Van landen naar clubs. Hoe is de verdeling hier?

Van alle gekozen clubs zijn er maar twee spelers die voor dezelfde club hebben gekozen. Marco Bossi (007mark) en Millen Jumbug (Erwin.). Beide mannen kozen ervoor om te spelen bij de Italiaanse Champions League-deelnemer Atalanta Bergamo. Dit betekent, zoals gezegd, dat alle anderen hun avontuur alleen mogen beginnen. De clubs op een rijtje: AFC Ajax, AGF Aarhus, Almere City FC, Athletic Bilbao, Bayern München, Beitar Jerusalem, Darlington, Deportivo la Coruna, Derry City, Famalicão, FC Barcelona, FC Volendam, FK Dubnica, Grasshoppers, Hamburger SV, Helmond Sport, Heracles Almelo, KF Llapi, Parma, Preston North End, RC Lens, Rio Ave, Roda JC, Rode Ster Belgrado, RSC Anderlecht, SC Heerenveen, Top Oss, Torino, Toulouse, Vojvodina, VVV Venlo en tot slot WSG Tirol.

Natuurlijk zeggen de nationaliteit en clubs veel, maar in CYL kan het zomaar anders zijn. Door de vele tweede nationaliteiten kunnen de spelers zo kiezen om voor hun tweede land in actie te komen. Betreft de clubs kan het ook direct verschillen. Gezien de potentie van alle spelers zal de kans bestaan dat er een aantal clubs voor jullie in de rij staan.