Jump to content
Juca

Create Your Legend!

Recommended Posts

Posted (edited)

Bij deze een nieuwe editie van Create Your Legend! Echter, doen we het deze keer anders dan vorige keren. Normaliter had je de keuze uit punten en een hele lijst eigenschappen te verdelen. Ditmaal wordt dat volkomen willekeurig gedaan. Zo worden de verschillen in mijn optiek groter en leuker en kunnen de spelers letterlijk alle kanten opgaan. 

Hoe gaat het in zijn werk?

Het is heel allemaal heel simpel. Je vult dit lijstje in en stuurt het middels een PM naar mij:

Voornaam:

Achternaam:

Geboortedatum:

Geboorteland (/2e nationaliteit):

Positie(s):

Club:

Links/rechts/tweebenig:

Lengte/Gewicht:

Vervolgens zet ik voor jullie allen de CA op 100 en de PA op -9 (afhankelijk op leeftijd, hogere leeftijd = hogere CA). Dit betekent dus, zoals gezegd, dat alles willekeurig wordt bepaald. Qua clubs en competities kunnen jullie alle clubs kiezen die in de standaard competities zitten in FM20. 

De updates zullen komen in meerdere vormen. Updates over transfers, jaarlijkse updates over hoe jullie allen gespeeld hebben en meer exclusieve updates als je erg goed in vorm bent (hattrick maakt, internationaal debuut, WK/CL wint, etc.).

Deadline is voorbij. 

Dacht wel leuke manier om de zomer door te komen en te wachten tot de volgende editie uit is! :)

Edited by Juca

Ook direct ingeschreven. Leuk om dit te zien ontwikkelen

Gepost (edited)

Hele toffe dingen komen er boven drijven de laatste tijd :D Succes @Juca, I'm in!

Edited by Fantasy

3 minuten geleden zei Stefan.:

Heey dit is leuk, even doen :) 

Dan doe ik mooi mee.

1 minuut geleden zei La Pulga:

Dan doe ik mooi mee.

Ik word een linksback die Stacey heet, doe jij ff AML die Gab heet. 

Nice! Ook opgegeven. Jamaicaanse rechtsbuiten bij Volendam met de naam: Bob Marley. Ya man!

Mijn all time regen legend Morten Rosenqvist krijgt de kans om zijn carrière eens over te gaan doen.

Justin Case de Bermudaanse vleugelflitser gaat zijn carriere bij Darlington aftrappen.