Jump to content

[Sign-Up] EK 2020; MU Edition

Recommended Posts

• Replies 529
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De finale, het moment waar we allemaal naar uit hebben gekeken sinds 7 juli, toen ik dit topic startte. Het toernooi heeft dus ongeveer een maand geduurd, vergelijkbaar met een EK in het echte leven.

Haha met Noord-Macedonië gewoon naar de volgende ronde door een overwinning op Duitsland. Gok dat Nederland een ander verhaal word.

Ik ga het regelen van oefenwedstrijden tussen EK deelnemers voor nu op stop zetten, want het blijkt nog best lastig om dat allemaal te fixen in FM. Die soms zonder verklaarbare reden een wedstrijd nie

Posted Images

Gepost (edited)

VBXfBDW.png

Op EK dag 10 zien we de beslissende laatste wedstrijden in Poule A. Spannend dus voor Italië en Zwitserland, want Wales was al door na twee overwinningen. De laatste groepswedstrijd in poule A is een gunstige voor Zwitserland, want zij nemen het op tegen Turkije, die geen enkel punt hebben. Italië moet het daarentegen opnoemen tegen het goed spelende Wales. Wie trekt er uiteindelijk aan het langste eind?

EK; Dag 10

Poule A:

BTe71mQ.png Turkije - DP0FVxP.png Zwitserland

Spoiler

985293ebb1b339eea19ad577bd832b29.png

heJqX7b.png Wales - 0rSQA5P.png Italië

Spoiler

debebc761e04641ccca904189e531b83.png

Eindstand Poule A:

Spoiler

b262d14a3526233ac11cbe0a097a083a.png

Volgende update; EK; Dag 11

Citaat

FzYitXB.png België - bzyN8Rq.png Rusland

3pbtpGH.png Denemarken - zk2qYYg.png Finland

Ccn5fTD.png Oekraïne - vXSg7Ts.png Oostenrijk

EQCr9YT.png Roemenië - 86HZqxm.png Nederland

@neva @Nummerke10 @Reflex @Fantasy @FlyD @nasje92 @van der Water @Christian. @Fabian. @komodo25 @chrisje1993 @Copywriter @Adesanya @Kowet @Juca @Geppiej @Zeus @Kelvin @007mark @Mordurette @Jeroen. @spaansetukker @RubenS2 @D.J.

Edited by Richarð.

Turkije ook een zeer knappe overwinning hoor, mag ook gezegd worden. Zwitserland alsnog laatste in de groep geworden, terwijl ze aan het strijden waren voor een plekje in de volgende ronde.

Gepost (edited)

VBXfBDW.png

Na de beslissende wedstrijden in poule A, zien we in deze update wie er doorgaan in poule B én C. Daarbij zijn de ogen vooral gericht op Poule B, waar niemand nog zeker is van de volgende ronde en iedereen nog door kan gaan. België zal dat proberen te doen tegen Rusland, die gisteren nog de beste nummer drie was.  Denemarken zal het uitvechten met Finland in een Scandinavisch onderonsje. In Poule C is het vooral spannend wie tweede wordt, want Nederland is al zeker van de eerste plaats na twee overwinningen. Als Nederland doet tegen Roemenië wat het de eerste twee wedstrijden deed, winnen, dan bepalen Oekraïne en Oostenrijk in een onderling duel wie de tweede plek pakt.

EK; Dag 11

Poule B:

FzYitXB.png België - bzyN8Rq.png Rusland

Spoiler

24542316386feb691a2eec71b8955fbf.png

3pbtpGH.png Denemarken - zk2qYYg.png Finland

Spoiler

732c81ab504ad6350425eb8df628b08b.png

Poule B:

Ccn5fTD.png Oekraïne - vXSg7Ts.png Oostenrijk

Spoiler

af166b82d9e394af7f8ba1d5d6dd1897.png

EQCr9YT.png Roemenië - 86HZqxm.png Nederland

Spoiler

a65658da94abfcf87eb1940c6bdf059f.png

Eindstand Poule B:

Spoiler

3de0715647e24d55c5974acef8769bf3.png

Eindstand Poule C:

Spoiler

52f91ae9a22d9647790b363841c4e77c.png

Volgende update; EK; Dag 12

Citaat

bmoS47c.png Kroatië - GCxXXLD.png Servië

yATnbBD.png Tsjechië - W9ovLN5.png Engeland

@neva @Nummerke10 @Reflex @Fantasy @FlyD @nasje92 @van der Water @Christian. @Fabian. @komodo25 @chrisje1993 @Copywriter @Adesanya @Kowet @Juca @Geppiej @Zeus @Kelvin @007mark @Mordurette @Jeroen. @spaansetukker @RubenS2 @D.J.

Edited by Richarð.

Mooie uitslagen. Volgens mij ben ik daardoor al door met Tsjechië. Doordat ik al, mocht ik derde worden, bij de beste nummers drie zit.

Maar goed, we gaan gewoon die Engelsen pakken hoor.:classic_ninja:

1 minuut geleden zei Fantasy:

De manager van Oekraïne is direct ontslagen? :D Geen half werk daar in Kiev, direct doorpakken haha. 

Hij was niet ontslagen, dat komt doordat ik de manager verwijderde uit de save. ;c

Jan-Boskamp-Cup-2019-dug-out-Katwijk-1130x650.jpg

Jan Boskamp dik tevreden: "Wat staan ze te voebele. WERELDS!"

België heeft zich geplaatst voor de tweede ronde op het MU EK 2020. Na het 1-1 gelijkspel tegen Denemarken en 2-1 winst op Finland, werd vandaag Rusland overtuigend met 2-0 verslagen. België gaat daardoor als groepswinnaar door in Poule B.

De reactie van bondscoach Boskamp op de groepswinst: "Ja, dit is prachtig jongen, echt werelds. Kijk die Lakoeke dan gaan iedere keer, wat een beest is dat joh. Die heeft er al gewoon drie in het mandje liggen. Das klasse." Het feest in het hotel was afgelopen nacht behoorlijk groot, met roltoeters en al:

Spoiler

"We moesten die jongens wel effe oppeppen na dat gelijkspel tegen Denemarken. Hebben we John Troost opgebeld, of ie niet even een gesprekje aan kon gaan met die gasten. Stond ie wel voor open. Maar toen ie vervolgens compleet met indianentooi het hotel in kwam gelopen, heb ik 'm gelijk weer weggestuurd. Donderstraal toch op joh, wat moet je met die ongein."

Spoiler

"Gelukkig draaiden we het tegen Finland helemaal om. Daar stond nog wel zo'n spits, die speelt ook in Engeland geloof ik. Poekkie ofzo heet ie. Tsja, zo noem je je hond nog niet. Maar dat ventje bleef maar lopen. Was sowieso het geval bij veel van die Finnen. En ze gaven allemaal van die breedte pestpokkenballen, ik werd er strontziek van. Dat heb ik meteen maar even duidelijk gemaakt aan die coach van de Finnen. Misschien kunnen ze beter aan marathons mee gaan doen. Loop ik ook wel een stukje mee, ik kan het per slot van rekening ook wel gebruiken."

Spoiler

"En dan natuurlijk die 2-0 tegen Rusland. Eigenlijk nog een wonder op die grasmat in Sint Petersburg. Daar kun je toch niet op voebele man! Gelukkig schoot Eden ons nog vlak voor rust op voorsprong. Toen heb ik in de rust zelf de grasmaaier maar even erbij gepakt. Ging in de tweede helft meteen een stuk beter, met een mooie goal van Lakoeke als gevolg."

Spoiler

En nu Jan, de tweede ronde gehaald. Waar hoop je op? "Maakt mij geen ene reet uit joh, we moeten van iedereen kunnen winnen om Europees Kampioen te worden. Kaanaada lijkt me wel een leuke tegenstander. Ooh die komen uit Noord-Amerika? Ach maakt ook geen reet uit joh, we zien het wel."

Spoiler