Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Die Bas Nijhuis :r Wat een trieste persoonlijkheid is het ook.

Ronald Koeman kwam zeuren over de extra speeltijd, daar had ik geen zin en zei hem dat ook al kwam er 15 min bij je had toch niet gescoord. Wat is dat voor raar iets? Dat is toch zijn zaak niet, waar bemoeit die man zich niet mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijhuis baas. Vond hem eerder deze week goed overkomen toen hij ergens over zijn boek zat te praten: Op het veld in het spel lekker veel laten doorvoetballen, maar dat gejank tegen een scheidsrechter heeft hij een broertje dood aan. En terecht.

Bovendien Cim, extra speeltijd is de zaak van Koeman, waar bemoeit hij zich mee?

We hebben jarenlang gezeurd dat er geen persoonlijkheden meer waren in het scheidsrechterskorps, zoals eerder Luinge en Jol. Nu is er eentje en dan gaan we massaal zeiken. ;e

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nijhuis baas. Vond hem eerder deze week goed overkomen toen hij ergens over zijn boek zat te praten: Op het veld in het spel lekker veel laten doorvoetballen, maar dat gejank tegen een scheidsrechter heeft hij een broertje dood aan. En terecht.

Bovendien Cim, extra speeltijd is de zaak van Koeman, waar bemoeit hij zich mee?

We hebben jarenlang gezeurd dat er geen persoonlijkheden meer waren in het scheidsrechterskorps, zoals eerder Luinge en Jol. Nu is er eentje en dan gaan we massaal zeiken. ;e

Geheel mee eens. Koeman moet niet zo zeiken. Prima optreden van Nijhuis gisterenavond. Sowieso wel een relaxte vent, iig ook in de vorige afleveringen. Heerlijk dat Derksen die schrijven van Nijhuis z'n boek volledig afzaagde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijkheid is anders dan een wedstrijd laten uitmonden in een vechtpartij.

Hij is de afgelopen dagen/weken constant in de media met dingen als dit:

"In de 86e minuut krijgt Zlatan echt een heel klein duwtje. Ik fluit, maar meer niet. En hij komt op me af rennen: ‘What do you think? Me, the big Zlatan. Je moet hem een rode kaart geven, ik had mijn rug kunnen breken.’ Ik zei 'Zlatan kom op, doe even normaal man. Het is gewoon een vrije trap'.”

“Ik dacht dat zal hij wel verstaan. Maar hij was echt kwaad. Ik zei: ‘Nou kappen, wegwezen!’ Hij zei 'I will get him myself'. Hij wilde dus wraak nemen. Het was ondertussen de 88ste minuut van de wedstrijd", vertelt Nijhuis. "Een vrije trap komt bij de tweede paal, Zlatan leunt iets op zijn tegenstander en kopt de 2-1 binnen. Dat hele stadion ging los, het was een groot feest. Totdat ik kwam: vrije trap tegen. En tegen Zlatan zei ik: ‘Thank you for warning me!' Hij werd helemaal gek."

Dan ben je zo ontzettend vol van jezelf, gadverdamme.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je dat soort enge verhaaltjes nodig om je boek te verkopen? Net als dat gedoe over Depay en zijn tatoeages :-D

Een scheidsrechter die een boek uitbrengt ook :r Dat kan ook alleen maar in Nederland. Ja ik weet dat Webb er ook 1 heeft, maar die heeft een WK finale gefloten en na zijn carriere kwam dat boek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Nijhuis een goede scheids, maar hij denkt net wat te veel dat hij grappig is. Dat soort opmerkingen tegen Koeman doet 'ie ook vooral om het na afloop na te kunnen vertellen. Ik vind dat allemaal toch vrij doorzichtig. Hoeft niet van mij. Fluit gewoon je wedstrijden. Je bent scheidsrechter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel beter is er niet. Gewoon de meest geschikte man. En kom niet met buitenlanders aan. Die willen niet en, vooral, daar komen ze bij de KNVB nooit op. Dat zijn geen voetbalmensen maar bestuurders. Die komen niet veel verder dan wat oude Nederlandse voetballers. Wie weet komen ze straks nog met Jaap Stam of Clarence Seedorf aan. Weten zij veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites