Vitesse88 Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Mooi stukje over Theo Bos! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mido Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Het is grappig om te zien aan mensen die daar niet vaak in dat programma zitten hoe moeilijk 't is om daar je verhaal te doen want Kuyt was daar echt wel naar toe gegaan om iets te zeggen maar hij kwam er soms niet tussen. Bij Alfons Groenendijk zag je 't ook, op een gegeven moment stelde Jansma een vraag aan Gijp óver de contractverlengingen van de spelers van Excelsior terwijl (officieel) de trainer van Excelsior gewoon tussen hun in zat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Mooi stukje over Theo Bos! Zeg dat wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iJefferd Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Ik zit de aflevering terug te kijken. Hele mooie aflevering. Dingen als dit mogen ze vaker doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Ik dommelde in slaap toen ik t terug keek. :cab: Vond het weinig bijzonder als ze dit vaker doen mag t wel een uurtje korter zijn iig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 Mooi stukje over Theo Bos! Idd, ook het verhaal van Hofs, kreeg er wel een soort van brok van in mn keel eigenlijk. Heel open gesprek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost May 14, 2016 Share Gepost May 14, 2016 (edited) Die van vrijdagavond zet ik op een vrije zaterdag- of zondagmiddag altijd lekker op de achtergrond op. Heerlijk is dat zo zonder reclames. Vind die Casper wel een goede gozer trouwens. Ik vroeg me altijd al af wie die kerel op de bank bij Feyenoord is die altijd een zonnebril op heeft, is hij dat dus:mrgy:. Heerlijke kerel hoor die van Seumeren:mrgy: Edited May 14, 2016 by Beppu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangata Gepost June 13, 2016 Share Gepost June 13, 2016 Wilfred: 'Jan Mulder gaat een Belgisch vlaggetje tatoeëren als ze kampioen worden. Ga jij dat ook doen, Jan? Je hebt ruimte genoeg!' René: 'Dan kan hij net zo goed het hele elftal op z'n lichaam tatoeëren.' :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 13, 2016 Share Gepost June 13, 2016 Alleen weer jammer van het standaard gezwets over Twente, alsof Derksen er zelf geld in heeft zitten. Alles op V Oostveen afschuiven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelvin Gepost June 13, 2016 Share Gepost June 13, 2016 Alleen weer jammer van het standaard gezwets over Twente, alsof Derksen er zelf geld in heeft zitten. Alles op V Oostveen afschuiven. Van Derksen is bekend dat hij nog regelmatig contact heeft met Munsterman. Die loopt ook voortdurend te bagatelliseren wat Munsterman allemaal heeft aangericht. Dus Derksen die pretendeert altijd objectief te zijn, maar in deze is hij dit zeker niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 13, 2016 Share Gepost June 13, 2016 Johan Derksen was sowieso al nooit objectief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Niemand is objectief of kan dat zijn D EK uitzendingen vind ik ongelooflijk kut tot nu toe. Zijn meer mensen die het programma in een neerwaartse spiraal vinden zitten, maar daar was ik het tot noch toe mee oneens. Hopen dat dit enkel komt door het gebrek aan gespreksstof. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Want dat staat je nog bij van 2002? Volgens mij deden ze toen zelfs geen WK programma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Niemand is objectief of kan dat zijn D EK uitzendingen vind ik ongelooflijk kut tot nu toe. Zijn meer mensen die het programma in een neerwaartse spiraal vinden zitten, maar daar was ik het tot noch toe mee oneens. Hopen dat dit enkel komt door het gebrek aan gespreksstof. Uiteraard, maar in zijn geval ligt dat er altijd metersdik bovenop dat Derksen het iig niet is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 2002 zal ook wel het tijdstip hebben meegespeeld. Tijdens werk- en schooltijden i.p.v. grotendeels 's avonds. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Toen was geen VI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Die Johan :-D Turkije speelt een wedstrijd beroerd en hij vindt het raar dat Emre Mor niet voor Denemarken heeft gekozen. En dat gezeur over Spanje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Dat snapte ik ook niet, waarom kom Derksen dat niet begrijpen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Omdat Johan Derksen er sowieso niet veel van begrijpt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 14, 2016 Share Gepost June 14, 2016 Dat snapte ik ook niet, waarom kom Derksen dat niet begrijpen? Waarom snap jij het niet ;c? En Derksen: Lijkt mij duidelijk he, omdat Turkije een keer slecht speelde tegen de Kroaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost June 15, 2016 Share Gepost June 15, 2016 http://www.volkskrant.nl/opinie/oudewater-het-stadje-op-speed~a4320361/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=shared%20content&utm_content=paid&hash=49e6e06947684420ba859fc2dc07779b016fb014 Verklaart het gedrag van Johan wellicht :LO: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjoerd H. Gepost June 15, 2016 Share Gepost June 15, 2016 In elkaar geslagen door iemand die stijf stond van de pillen. Ehm oke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost June 15, 2016 Share Gepost June 15, 2016 Echt hè. :-D Maar wat zei die over Turkije dan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost June 15, 2016 Share Gepost June 15, 2016 Echt hè. :-D Maar wat zei die over Turkije dan? Dat hij ze slecht vond (wat ook klopt) maar om dan gelijk je vraagtekens te zetten en dat die niet snapt dat Emre voor Turkije heeft gekozen vind ik weer nergens op slaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost June 17, 2016 Share Gepost June 17, 2016 Derksen maakt zich weer compleet belachelijk door de boel te bagataliseren ;e 'dit gebeurt bij iedere club'. Wat een onzin zeg. Hij geeft weer geen argumenten en geeft steeds maar weer aan dat Genee nergens van weet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts