Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Praatprogramma's

Mvdv

Recommended Posts

Het is grappig om te zien aan mensen die daar niet vaak in dat programma zitten hoe moeilijk 't is om daar je verhaal te doen want Kuyt was daar echt wel naar toe gegaan om iets te zeggen maar hij kwam er soms niet tussen. Bij Alfons Groenendijk zag je 't ook, op een gegeven moment stelde Jansma een vraag aan Gijp óver de contractverlengingen van de spelers van Excelsior terwijl (officieel) de trainer van Excelsior gewoon tussen hun in zat.

Die van vrijdagavond zet ik op een vrije zaterdag- of zondagmiddag altijd lekker op de achtergrond op. Heerlijk is dat zo zonder reclames. Vind die Casper wel een goede gozer trouwens. Ik vroeg me altijd al af wie die kerel op de bank bij Feyenoord is die altijd een zonnebril op heeft, is hij dat dus:mrgy:.

Heerlijke kerel hoor die van Seumeren:mrgy:

Edited by Beppu

Alleen weer jammer van het standaard gezwets over Twente, alsof Derksen er zelf geld in heeft zitten. Alles op V Oostveen afschuiven.

Van Derksen is bekend dat hij nog regelmatig contact heeft met Munsterman. Die loopt ook voortdurend te bagatelliseren wat Munsterman allemaal heeft aangericht. Dus Derksen die pretendeert altijd objectief te zijn, maar in deze is hij dit zeker niet.

Niemand is objectief of kan dat zijn

D EK uitzendingen vind ik ongelooflijk kut tot nu toe. Zijn meer mensen die het programma in een neerwaartse spiraal vinden zitten, maar daar was ik het tot noch toe mee oneens. Hopen dat dit enkel komt door het gebrek aan gespreksstof.

Niemand is objectief of kan dat zijn

D EK uitzendingen vind ik ongelooflijk kut tot nu toe. Zijn meer mensen die het programma in een neerwaartse spiraal vinden zitten, maar daar was ik het tot noch toe mee oneens. Hopen dat dit enkel komt door het gebrek aan gespreksstof.

Uiteraard, maar in zijn geval ligt dat er altijd metersdik bovenop dat Derksen het iig niet is.