Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Met alle respect, maar om het nu een half uur in te korten.. Ik rouw er persoonlijk niet om, maar als je kijkt naar de houding die men in het programma zelf aanneemt, vind ik dit ietwat hypocriet en zwak. Nog meer meegaan in een bepaalde stemming. Hoort eerder bij de VARA en het hele media-wereldje waar zij zich zo tegen afzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je punt niet [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Omdat Gijp niet graag naar DWDD kijkt, zouden ze geen 'stemming' mogen hebben?

Edit: Ah okay nu het bezig is snap ik je punt wel denk ik. Ja wel emo tv natuurlijk.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het lezen van wie de gasten waren heb ik het teruggekeken. Best lang geleden dat ik het heb gezien, maar vond het wel een prima uitzending (exclusief Mulder uiteraard). De drie anderen lieten elkaar gewoon fatsoenlijk uitpraten en waren wel paar goede discussies. Waarom vond je die vrouw irritant? [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de enige hier die Mulder-moe is?

Vissers is minstens zo dom als Patricia Paay, Kees Jansma moet ik nog altijd op z'n eerste interessante uitspraak ooit betrappen en die vrouw, tja, die speelt een voetbalanalist. Met recht geen analiste, want ze had best wat vrouwelijker mogen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites