cimbomcu Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 Wat een onzin uitzending gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Gijp zijn vriendin onverwacht overleden. Uitzending vanavond ingekort met een half uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Vooral ook heel triest voor hun zoon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Pffff :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Met alle respect, maar om het nu een half uur in te korten.. Ik rouw er persoonlijk niet om, maar als je kijkt naar de houding die men in het programma zelf aanneemt, vind ik dit ietwat hypocriet en zwak. Nog meer meegaan in een bepaalde stemming. Hoort eerder bij de VARA en het hele media-wereldje waar zij zich zo tegen afzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Waarschijnlijk kennen de heren aan tafel deze vrouw persoonlijk en doen ze het liever helemaal niet vanavond. Denk best dat het voor Wilfred, Hansje en Johan als een schok aan kan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 (bewerkt) Ik snap je punt niet [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; Omdat Gijp niet graag naar DWDD kijkt, zouden ze geen 'stemming' mogen hebben? Edit: Ah okay nu het bezig is snap ik je punt wel denk ik. Ja wel emo tv natuurlijk. 4 maart 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Snap wat Zeus bedoelt, maar je zag het al. Ze zitten er zelf ook mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 :-D:-D:-D:-D, dat moment met Mulder sr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Jammer dat Gijp er morgen niet is, want hadden zeker een parodie kunnen verwachten. Wat was die vrouw schijtirritant vandaag trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Na het lezen van wie de gasten waren heb ik het teruggekeken. Best lang geleden dat ik het heb gezien, maar vond het wel een prima uitzending (exclusief Mulder uiteraard). De drie anderen lieten elkaar gewoon fatsoenlijk uitpraten en waren wel paar goede discussies. Waarom vond je die vrouw irritant? [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Omdat ze betweterig overkomt en de hele tijd Munsterman aan hey verdedigen was met irrelevante argumenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Haar hele manier van praten is irritant inderdaad. Telkens beginnen met de voornaam van een van de andere gasten ook. Ik luister niet graag naar een vrouw die inhoudelijk over voetbal praat maar dit maakt het allemaal niet makkelijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Ben ik de enige hier die Mulder-moe is? Vissers is minstens zo dom als Patricia Paay, Kees Jansma moet ik nog altijd op z'n eerste interessante uitspraak ooit betrappen en die vrouw, tja, die speelt een voetbalanalist. Met recht geen analiste, want ze had best wat vrouwelijker mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Kan Aad300 altijd wel goed pruimen. Leuke aflevering dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Dat accent is gewoon kut en ze praat met te veel cliché's, elke keer maar die shit over dat Twente zo belangrijk was voor de wijk enzo :-D Precies wat ze bij VI belachelijk maken altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Om 22:00 Peter R. de Vries (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 7 maart 2016 Share Geplaatst 7 maart 2016 Kan Aad300 altijd wel goed pruimen. Leuke aflevering dit. Uitstekend zelfs, veel serieuzer meteen zonder die man die denkt dat ie vreselijke grappig is ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 maart 2016 Share Geplaatst 11 maart 2016 Ik zit nu dat filmpje te kijken met Gijp en Johan, Rene heeft het er moeilijk mee zie ik al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 Wat een aflevering is dit weer :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 maart 2016 Share Geplaatst 14 maart 2016 (bewerkt) - 14 maart 2016 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 https://www.instagram.com/p/BDBHEG-mhzr/?taken-by=rawroya yusu schouderduw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 maart 2016 Share Geplaatst 16 maart 2016 Ik kan ook mijn buik inhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Jetro :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 maart 2016 Share Geplaatst 21 maart 2016 Heerlijke aflevering weer, en Jetro inderdaad, geweldig:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten