Teklehaymanot Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Sjoerd is een gigantische baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Kunnen we voortaan die vrouw aan tafel houden en die Witte Chinees laten oprotten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Kunnen we voortaan die vrouw aan tafel houden en die Witte Chinees laten oprotten? Ik dacht meteen hetzelfde :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Normaal meteen mijn oren dicht als ik een vrouw over tactiek hoor praten, maar zij heeft er écht verstand van. Ze bestaan dus toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Sjoerd Mossou? Neemt iemand die vent nog serieus dan? Ja ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 15 november 2015 Share Geplaatst 15 november 2015 Normaal meteen mijn oren dicht als ik een vrouw over tactiek hoor praten, maar zij heeft er écht verstand van. Ze bestaan dus toch. En ze heeft geen haren op haar tanden :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Mulder die direct Parijs soort van vergelijkt met hooliganisme :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Sjoerd Mossou? Neemt iemand die vent nog serieus dan? Echt he. Die vent nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen. Beetje de Valentijn Driessen van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Behalve dan dat ie niets met Feyenoord van doen heeft? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Hoofd vrouwenvoetbal van FC Twente. Heb wel het idee dat Tom en Sjoerd, bewust of onbewust, gelijk haar mening niet serieus nemen ondanks wat ze zegt. Zij heeft zich anders wel beter voorbereid dan bovengenoemde heren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Die andere gasten is kwantiteit, zij was kwaliteit. Dan hoef je naar mijn idee niet continu je bek open te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Sjoerd had echt een neerbuigende blik als hij naar haar luisterde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 november 2015 Auteur Share Geplaatst 16 november 2015 Sjoerd kwam heel denigrerend over ja, sloeg nergens op. Als hij dat eens richting Muldertje zou doen, prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 René heeft weer een nieuw stopwoordje volgens mij, waanzinnig zeg. Haha dat fragment van Jan-Dirk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Is het alweer gedaan met de derde helft :cab: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 november 2015 Share Geplaatst 16 november 2015 Een keer per maand blijkbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Ging een beetje weinig over die club uit Duivendrecht :r niet normaal, ken de helft van de namen die ze noemen ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 17 november 2015 Share Geplaatst 17 november 2015 Echt he. Die vent nog nooit op een zinnig woord kunnen betrappen. Beetje de Valentijn Driessen van Feyenoord. Zeg dat maar niet tegen onze fanatieke NAC'er Mossou. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 november 2015 Share Geplaatst 21 november 2015 Gaat weer te weinig over die club in die ufo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 23 november 2015 Share Geplaatst 23 november 2015 Youri. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Mooie Jan Mulder imitatie weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 november 2015 Auteur Share Geplaatst 30 november 2015 Dat stuk met het boek net :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Aan de tijdstippen te zien was je je weer aan het bezatten op je kamer? Jammer dat ik dit jaar nog geen VI heb kunnen zien :( Volgens mij wel weer een lekker niveautje? Bij die tweede was ik idd niet meer nuchter :huhu: Maar wees gerust, de staf zit er bovenop. Voortaan dien ik de volledige clubnaam te gebruiken ("Amsterdamsche Football Club Ajax"). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 november 2015 Auteur Share Geplaatst 30 november 2015 Zaten vandaag wel mooie stukjes in ja. Wel jammer dat ze Foppe zo belachelijk maakte maar dat was te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 november 2015 Share Geplaatst 30 november 2015 Mwah, belachelijk maken.. Ze namen het wel voor hem op (in tegenstelling tot Van Marwijk en Mulder eerder). Dat ze er om moeten lachen is iets anders. Ik kon er ook wel om lachen, en zo snel lach ik doorgaans niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten