Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ja. Inpact van zijn prijs is natuurlijk 1000x kleiner, maar de manier erachter is even slecht. Milik werd toch ook 2e?

Maar de meeste voetbalsupporters kennen de Golden Boy award ook. Dan is het ook logischer dat er buitenlandse supporters op een speler gaan stemmen.

[MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; Dus eigenlijk moesten we op El Ghazi stemmen? :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je snapt toch wel dat ik aangeef dat enthousiaste fans kunnen bepalen wie er wel of niet wint? Of dat nou Rashica nou is voor speler van de week of Bruma voor Golden Boy.

Maar goed enorm domme vergelijking wat jij wil, ik vind het ook heel raar om echt te denken dat VI een smoes verzint om hem niet aan een Feyenoorder te geven :cab: Calimero schaal van PSV kan langzamerhand naar Rotterdam lijkt het wel.

Nou niet langzamerhand hoor, iedereen is tegen ze als ik het moet geloven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derksen had het wel over Gustafson, later werd duidelijk dat ie verkeerd zat en dacht dat Jan Boskamp hem had bedoeld met 'die Zweed'. Die Zweed was Mats Herrmann, maar die kwam ook op z'n 17e binnen van de winter, niet op z'n 14e of 16e. Plus dat Ajax al veel eerder spelers van die leeftijd naar Nederland haalde, die trend hebben ze niet afgelopen winter ingezet. Dus Derksen zat zo'n beetje overal fout waar hij fout kon zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites