Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Mwah, zou het niet gelijkstellen aan 4-3-3. Imo zijn het geen buitenspelers die naar binnenkomen, maar meer dat je met een dubbele "10" speelt die kort achter de spits spelen. Bovendien zijn de 2 CVM's behoudender dan de 2 overige middenvelders in een 4-3-3 waarbij 1 middenvelder tussen de 2 CV's komt in de opbouw. En inderdaad bij balbezit tegenstander gewoon 3 CV's ipv 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof ik niks van. Net of buitenlanders het interessant vinden wie er speler van de week word.

Als je kijkt naar hoe eenvoudig spelers van Feyenoord afgelopen keren wonnen en nu weer gepromoot worden op elke fansite, kan ik me nu niet voorstellen dat Rashica en Mahi hoger staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké oké dit riekt héél erg naar een complot tegen het machtige Feyenoord.

Blijkbaar zijn we tegenwoordig zo machtig dat er stemmen gemanipuleerd moeten worden. Die prijs interesseert me echt niet, maar kom aub niet met zo'n smoes. :-D (VI dus)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwijs jullie naar het jaar dat Paul Pogba de golden boy award won (2 jaar geleden denk ik?) Bruma van Gala toen werd 2de, die had helemaal niks gepresteerd maar werd door alle stemmen van Gala fans gewoon 2de. Nu is dat internationaal en dit niet natuurlijk maar ik kan mij zeker voorstellen dat mensen die Rashica volgen uit Albanië etc veelvoudig op hem stemmen.

Slaat imo juist nergens op om door het publiek te bepalen wie de speler van het week wordt, zo werd het een keer Erwin Mulder door de Feyenoord fans :cab: Die zijn wel massaal aanwezig ja bij de VI pol moeten wat prijzen hebben he ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je snapt toch wel dat ik aangeef dat enthousiaste fans kunnen bepalen wie er wel of niet wint? Of dat nou Rashica nou is voor speler van de week of Bruma voor Golden Boy.

Maar goed enorm domme vergelijking wat jij wil, ik vind het ook heel raar om echt te denken dat VI een smoes verzint om hem niet aan een Feyenoorder te geven :cab: Calimero schaal van PSV kan langzamerhand naar Rotterdam lijkt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je snapt toch wel dat ik aangeef dat enthousiaste fans kunnen bepalen wie er wel of niet wint? Of dat nou Rashica nou is voor speler van de week of Bruma voor Golden Boy.

Maar goed enorm domme vergelijking wat jij wil, ik vind het ook heel raar om echt te denken dat VI een smoes verzint om hem niet aan een Feyenoorder te geven :cab: Calimero schaal van PSV kan langzamerhand naar Rotterdam lijkt het wel.

Dat proberen we juist aan te geven. Letterlijk elke keer wint een (oud) Feyenoorder met overmacht de verkiezing. Nu heeft Gustafson een heerlijke wedstrijd gespeeld en hij eindigt onder spelers van Vitesse en Groningen, lijkt me heel apart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites