Sophomore Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 (bewerkt) Hans Hateboer in Oranje, aldus Co 18 oktober 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Jan Mulder moet echt van de tv verwijderd worden. Kan niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Dat systeem van Co is niet eens zo slecht nog niet, op het eerste oog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Mwah, zou het niet gelijkstellen aan 4-3-3. Imo zijn het geen buitenspelers die naar binnenkomen, maar meer dat je met een dubbele "10" speelt die kort achter de spits spelen. Bovendien zijn de 2 CVM's behoudender dan de 2 overige middenvelders in een 4-3-3 waarbij 1 middenvelder tussen de 2 CV's komt in de opbouw. En inderdaad bij balbezit tegenstander gewoon 3 CV's ipv 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Tering, wat slecht verzonnen zodat er niet weer een Feyenoorder wint :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik heb ook op Rashica gestemd. Waarom zou dit verzonnen zijn? Bovendien zou Mahi dan winnen. Dus ik snap je überhaupt niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Geloof ik niks van. Net of buitenlanders het interessant vinden wie er speler van de week word. Als je kijkt naar hoe eenvoudig spelers van Feyenoord afgelopen keren wonnen en nu weer gepromoot worden op elke fansite, kan ik me nu niet voorstellen dat Rashica en Mahi hoger staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Klopt niks van inderdaad. :cab: Uitgerekend de enige week dat een speler van Feyenoord hem ook echt verdiend en dan zou hij zo ongeveer laatste worden in de peiling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Oké oké dit riekt héél erg naar een complot tegen het machtige Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Geloof ik niks van. Net of buitenlanders het interessant vinden wie er speler van de week word. Nja ik kan me ook niet voorstellen dat het mensen in Nederland boeit wie speler van de week wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Misschien heeft @MOTTENZEDAN wel een nachtje doorgehaald met cookies verwijderen. Zo doen ze het op FR12 iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Oké oké dit riekt héél erg naar een complot tegen het machtige Feyenoord. Blijkbaar zijn we tegenwoordig zo machtig dat er stemmen gemanipuleerd moeten worden. Die prijs interesseert me echt niet, maar kom aub niet met zo'n smoes. :-D (VI dus) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 'Ajax Inside' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Dit lijkt me een .... Inside job. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Nja ik kan me ook niet voorstellen dat het mensen in Nederland boeit wie speler van de week wordt. Nee idd, kansloze prijs. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Nee idd, kansloze prijs. :cab: Dat zeg je alleen maar omdat Feyenoord hem altijd wint. :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Dat zeg je alleen maar omdat Feyenoord hem altijd wint. :whistle: Eerlijk gezegd geen idee wie hem allemaal gewonnen heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Tering, wat slecht verzonnen zodat er niet weer een Feyenoorder wint :D Jij moet echt een keertje je rust pakken man. Als het maar iets met Feyenoord te maken heeft, reageer je alsof je hele dag hebt gesnoven. Los van dat Rascica ook heel goed was en deze prijs niemand boeit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ik verwijs jullie naar het jaar dat Paul Pogba de golden boy award won (2 jaar geleden denk ik?) Bruma van Gala toen werd 2de, die had helemaal niks gepresteerd maar werd door alle stemmen van Gala fans gewoon 2de. Nu is dat internationaal en dit niet natuurlijk maar ik kan mij zeker voorstellen dat mensen die Rashica volgen uit Albanië etc veelvoudig op hem stemmen. Slaat imo juist nergens op om door het publiek te bepalen wie de speler van het week wordt, zo werd het een keer Erwin Mulder door de Feyenoord fans :cab: Die zijn wel massaal aanwezig ja bij de VI pol moeten wat prijzen hebben he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Golden Boy vergelijken met VI speler van de week, ok ok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Je snapt toch wel dat ik aangeef dat enthousiaste fans kunnen bepalen wie er wel of niet wint? Of dat nou Rashica nou is voor speler van de week of Bruma voor Golden Boy. Maar goed enorm domme vergelijking wat jij wil, ik vind het ook heel raar om echt te denken dat VI een smoes verzint om hem niet aan een Feyenoorder te geven :cab: Calimero schaal van PSV kan langzamerhand naar Rotterdam lijkt het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Je snapt toch wel dat ik aangeef dat enthousiaste fans kunnen bepalen wie er wel of niet wint? Of dat nou Rashica nou is voor speler van de week of Bruma voor Golden Boy. Maar goed enorm domme vergelijking wat jij wil, ik vind het ook heel raar om echt te denken dat VI een smoes verzint om hem niet aan een Feyenoorder te geven :cab: Calimero schaal van PSV kan langzamerhand naar Rotterdam lijkt het wel. Dat proberen we juist aan te geven. Letterlijk elke keer wint een (oud) Feyenoorder met overmacht de verkiezing. Nu heeft Gustafson een heerlijke wedstrijd gespeeld en hij eindigt onder spelers van Vitesse en Groningen, lijkt me heel apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Ja, daar klopt natuurlijk geen reet van. Niet dat het boeit verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 Zolang de ajacied maar onderaan staat klopt het toch nog...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 oktober 2015 Share Geplaatst 19 oktober 2015 #ontmaskerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten