Tomasson Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Nou dit ging niet heel erg de diepte in, maar toch was het wel interessant. Die gozer weet wel waar hij over praat en kan het ook wel goed verwoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 (bewerkt) Ik had dat boekje in twee dagen uit. Heb bijna alles gezien en gelezen wat er op internet staat over Verheijen. Echt een heerlijke visionair. Ben het nu aan het terugkijken. :< Ik vreet het ook allemaal op. Ga het morgen (vandaag) terugkijken. Heb je 'm nog gezien bij FC Rijnmond vorige week? ;c 5 oktober 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Vanavond is de allereerste aflevering (uit 2001) van Voetbal Inside te zien op de website. Nog zonder Wilfred Genee en met Leo Beenhakker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 Vanavond is de allereerste aflevering (uit 2001) van Voetbal Inside te zien op de website. Nog zonder Wilfred Genee en met Leo Beenhakker. Hoelaat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satioz Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 20:00 dacht ik uit mijn hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 oktober 2015 Share Geplaatst 6 oktober 2015 http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/6105 :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Japie Stam uut Kampen. Leuk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 oktober 2015 Share Geplaatst 12 oktober 2015 Prima uitzending, irl is Escha echt sweet : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Hehe toen ik er was stond ik met haar achter de bar ongeveer, we waren er heel laat en toen moesten we daar gaan staan. Was wel gezellig, leuk vrouwtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Mooi zin van Verbeek; Eredivisie is een verkapte A-junioren divisie aan het worden. En dan kan je nooit meeboksen met de grote competities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Mooi zin van Verbeek; Eredivisie is een verkapte A-junioren divisie aan het worden. En dan kan je nooit meeboksen met de grote competities. Dat wist ik 5 jaar geleden ook al, so what? Ipv Verbeek zegt hoe we dat kunnen veranderen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Dat gaat alleen veranderen als er vanuit de Uefa / Fifa regels worden opgelegd als 6+5, of minstens de helft van de selectie als eigen jeugd etc. Een strenge variant van FFP zou ook niet verkeerd zijn, of de licentieregels van de KNVB geldend maken voor heel Europa. Maar goed, daar zitten een heleboel haken en ogen aan met het oog op het Europees recht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Kan ook wel veranderen door een ander transferbeleid, wat Feyenoord en met name PSV duidelijk proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Dat wist ik 5 jaar geleden ook al, so what? Ipv Verbeek zegt hoe we dat kunnen veranderen.... Sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 oktober 2015 Share Geplaatst 13 oktober 2015 Sorry Lol voor wat? Ben niet boos op jou, eerder op Verbeek ;) Was alleen benieuwd of Gertjan er nog een oplossing bij aandroeg, thats all vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Wat een verschrikkelijk programma is dat Studio Ajax toch :r Het gaat over Feyenoord en Jan Mulder begint over Gustafson, dat hij daar geweldige dingen van zag. Egbers meteen: Gister zagen we ook geweldige dingen in Almelo bij Heracles - Ajax, vooral van de kant van Ajax. Ongelofelijk zeg :cab: Sowieso NOS ook trouwens. Duw in het gezicht van Kramer naar van de Pavert wordt breed uitgemeten, 36x herhaald en geanalyseerd etc. en de klap van Bazoer hoor ik helemaal niks over tijdens de samenvatting en dit programma vanavond. Nee ik zet het weer uit hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Ze hebben toch een vast schema voor de uitzending. Blijkbaar was afgesproken om Heracles-Ajax te behandelen. Dat van Kramer is wel echt belachelijk ja. Al geldt dat vooral voor FOX. Als je ziet hoe Locadia die van Excelsior bij de keel grijpt met de haat in z'n ogen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Was gewoon een makkelijk bruggetje om te praten over het bestuurlijk gedoe. Dat is namelijk niet zo positief en dus leuker om naar te luisteren. Net zoals ze zometeen PSV waarschijnlijk wel even kritisch gaan benaderen. En Snoeks deed nog wel zijn best in de samenvatting hoor. Ook totaal niet vergelijkbaar met Kramer, maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Weet je voor welke club Tom Egbers is? ;sm; Niet googlen. Zal wel Feyenoord zijn, anders vraag je het waarschijnlijk niet. Gehersenspoeld door de NOS dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Weet je voor welke club Tom Egbers is? ;sm; Niet googlen. Heracles Almelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Haha, gaat uitgerekend Co Adriaanse beginnen over mentaliteit en de kleding van Memphis. Niet meezingen van het volkslied :r Doe dan een tactische uiteenzetting, daar zit ie voor. Natascha Froger had dit ook wel kunnen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Iwan is niets waard zonder zijn illustere maat Tom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Haha, volkslied analyseren, man man. En dan Co. 'Dit is een randzaak.' Heeft ie net wel 10 minuten aan besteed toen hem gevraagd werd waar het mis ging.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Die Iwan zegt echt geen woord hè ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 oktober 2015 Share Geplaatst 18 oktober 2015 Wat Co nu zegt ben ik het wel mee eens. We moeten veel innovatiever zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten