Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik had dat boekje in twee dagen uit. Heb bijna alles gezien en gelezen wat er op internet staat over Verheijen. Echt een heerlijke visionair. Ben het nu aan het terugkijken.

:< Ik vreet het ook allemaal op. Ga het morgen (vandaag) terugkijken. Heb je 'm nog gezien bij FC Rijnmond vorige week? ;c

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gaat alleen veranderen als er vanuit de Uefa / Fifa regels worden opgelegd als 6+5, of minstens de helft van de selectie als eigen jeugd etc.

Een strenge variant van FFP zou ook niet verkeerd zijn, of de licentieregels van de KNVB geldend maken voor heel Europa.

Maar goed, daar zitten een heleboel haken en ogen aan met het oog op het Europees recht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verschrikkelijk programma is dat Studio Ajax toch :r

Het gaat over Feyenoord en Jan Mulder begint over Gustafson, dat hij daar geweldige dingen van zag. Egbers meteen: Gister zagen we ook geweldige dingen in Almelo bij Heracles - Ajax, vooral van de kant van Ajax. Ongelofelijk zeg :cab:

Sowieso NOS ook trouwens. Duw in het gezicht van Kramer naar van de Pavert wordt breed uitgemeten, 36x herhaald en geanalyseerd etc. en de klap van Bazoer hoor ik helemaal niks over tijdens de samenvatting en dit programma vanavond. Nee ik zet het weer uit hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze hebben toch een vast schema voor de uitzending. Blijkbaar was afgesproken om Heracles-Ajax te behandelen.

Dat van Kramer is wel echt belachelijk ja. Al geldt dat vooral voor FOX. Als je ziet hoe Locadia die van Excelsior bij de keel grijpt met de haat in z'n ogen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gewoon een makkelijk bruggetje om te praten over het bestuurlijk gedoe. Dat is namelijk niet zo positief en dus leuker om naar te luisteren. Net zoals ze zometeen PSV waarschijnlijk wel even kritisch gaan benaderen. En Snoeks deed nog wel zijn best in de samenvatting hoor. Ook totaal niet vergelijkbaar met Kramer, maar bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites