Baddoo Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Daar komen gelukkig alleen maar kenners. :mrg: Hahaha. Zondag Le Classico he #zinin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Kennisoverdracht :-D Dat was echt heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Matige aflevering vandaag, gapend terug zitten kijken. Gertjan en Wilfred hebben echt 0,0 chemie. Ja mee eens, terwijl ze elkaar wel bellen buiten de uitzending, dat zegt Wilfred iig regelmatig. Heb er als radio naar geluisterd; op de achtergrond aan en af en toe kijken voor beeldfragmenten. Kijk sowieso niet live (als er PL of een redelijke JL wedstrijd is), bespaart tijd doordat je reclame overslaat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Gijp en Gertjan bellen geregeld. Toen Gijp overspannen was toen was Gertjan er altijd voor hem. Over Wilfred en Gertjan nog nooit wat over gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Ook wel eens met Genee geloof ik, al zal dat niet regelmatig zijn. Verbeek komt daar om lekker over voetbal te praten, als Genee dan gaat zitten zuigen negeert ie het gewoon keihard. Wat voor Wilfred alleen maar meer reden is om ermee door te gaan :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Zelfs tijdens de uitzending sms contact tussen Verbeek en Wilfred, of herinner ik me dat verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2015 Share Geplaatst 3 oktober 2015 Dat beste elftal van Kuyt wat een heerlijk elftal he :< Reina, Gokhan, Skrtel, Carragher, Van Bronckhorst, Xabi Alonso, Gerrard, Sneijder, Suarez, Torres, Robben Gokhan rechtsback [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Co Adriaanse: De vaste tafelgast van Studio Voetbal zal ook nooit aanschuiven bij Voetbal Inside. ''Ik ben geen lolbroek. Met name Johan Derksen heeft geen enkel niveau. Hij verklaart ook dat zijn eigen vrouw niet naar het programma kijkt, maar graag de financiële vergoeding incasseert die wordt overgemaakt. Je zou dat een vorm van prostitutie kunnen noemen." Hopen dat Johan die engnek even aanpakt vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Heeft ie dat echt gezegd? :D Volgens mij heeft Johan Adriaanse toch zelfs aangeraden bij Twente toen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Co wil dus beweren dat zijn vrouw altijd bij de trainingen en de wedstrijden was óf niets van het geld moest hebben? Dat mag ik toch wel hopen. Anders is het toch een vorm van prostitutie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Vanavond weer Hansie zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Hopen dat Johan die engnek even aanpakt vanavond :D Toen ik dat las, ging ik toch even twijfelen hoe hard die klappen waren die hij gehad heeft. Dat kan echt niet natuurlijk. Zeker niet als de grootste hoer van het Nederlands voetbal zijnde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Toen ik dat las, ging ik toch even twijfelen hoe hard die klappen waren die hij gehad heeft. Dat kan echt niet natuurlijk. Zeker niet als de grootste hoer van het Nederlands voetbal zijnde.Je bent natuurlijk 'n tokkie als je 'n trainer in elkaar slaat omdat hij trainer van Ajax is/was(weet niet in elke periode dit gebeurde) maar toen hij zei dat dat de reden was om geen trainer van Feyenoord te worden, het kwam er op neer dat hij het Feyenoordsupporters niet gunde om hem als trainer van hun te zien. Net alsof 't een eer is om Co Adriaanse als trainer te hebben. :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 5 oktober 2015 Auteur Share Geplaatst 5 oktober 2015 Allemaal op Santos stemmen voor speler van de week, mag die man de prijs uitreiken in Venezuela vanwege de interlands (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Deze was gewoon ingestudeerd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Hoe komen die mensen erop dat Huntelaar op de bank zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Pay attention to the manager,Cimmie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 ;c Die gozer is geen voetballer geweest dus hij kan nooit een goede trainer zijn :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Wat is die Verheijen een heerlijke arrogante vent. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Voetballers zijn onderontwikkeld :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Hij heeft wel interessante dingen te melden an sich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ik hou hier wel van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Vind dit ook wel leuk om aan te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Louter waarheden waarmee hij komt. Erg interessant om te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Ja haha was wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten