Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Matige aflevering vandaag, gapend terug zitten kijken. Gertjan en Wilfred hebben echt 0,0 chemie.

Ja mee eens, terwijl ze elkaar wel bellen buiten de uitzending, dat zegt Wilfred iig regelmatig. Heb er als radio naar geluisterd; op de achtergrond aan en af en toe kijken voor beeldfragmenten. Kijk sowieso niet live (als er PL of een redelijke JL wedstrijd is), bespaart tijd doordat je reclame overslaat ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co Adriaanse: De vaste tafelgast van Studio Voetbal zal ook nooit aanschuiven bij Voetbal Inside. ''Ik ben geen lolbroek. Met name Johan Derksen heeft geen enkel niveau. Hij verklaart ook dat zijn eigen vrouw niet naar het programma kijkt, maar graag de financiële vergoeding incasseert die wordt overgemaakt. Je zou dat een vorm van prostitutie kunnen noemen."

Hopen dat Johan die engnek even aanpakt vanavond :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopen dat Johan die engnek even aanpakt vanavond :D

Toen ik dat las, ging ik toch even twijfelen hoe hard die klappen waren die hij gehad heeft. Dat kan echt niet natuurlijk. Zeker niet als de grootste hoer van het Nederlands voetbal zijnde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik dat las, ging ik toch even twijfelen hoe hard die klappen waren die hij gehad heeft. Dat kan echt niet natuurlijk. Zeker niet als de grootste hoer van het Nederlands voetbal zijnde.
Je bent natuurlijk 'n tokkie als je 'n trainer in elkaar slaat omdat hij trainer van Ajax is/was(weet niet in elke periode dit gebeurde) maar toen hij zei dat dat de reden was om geen trainer van Feyenoord te worden, het kwam er op neer dat hij het Feyenoordsupporters niet gunde om hem als trainer van hun te zien. Net alsof 't een eer is om Co Adriaanse als trainer te hebben. :S
Link naar opmerking
Deel via andere websites