Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Als je het verschil niet snapt tussen punt naar voren en punt naar achteren, en hoeveel spelers je dan verdedigend hebt en aanvallend hebt dan heb je inderdaad een heel eng stel domme hersenen.

Magikarp is ook weer lekker eng bezig, griezel. Dat jij zo'n opleiding doet man, vind ik eng man gevaarlijke ontwikkeling.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het verschil niet snapt tussen punt naar voren en punt naar achteren, en hoeveel spelers je dan verdedigend hebt en aanvallend hebt dan heb je inderdaad een heel eng stel dom hersenen.

Magikarp is ook weer lekker eng bezig, griezel.

Zie dat het een vruchtbare tijd voor De Dikke van Cim is? Volledig nieuw vocabulaire de beste man. "Farce" zag ik al langskomen. "Eng" zit er ook bij zie ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het verschil niet snapt tussen punt naar voren en punt naar achteren, en hoeveel spelers je dan verdedigend hebt en aanvallend hebt dan heb je inderdaad een heel eng stel domme hersenen.

Magikarp is ook weer lekker eng bezig, griezel. Dat jij zo'n opleiding doet man, vind ik eng man gevaarlijke ontwikkeling.

Heb je weer ruzie met je vriendin jongen?

Niet meer huilen als ik door dit soort vreemde reacties van je niet meer reageer op je he.
Niet meer huilen bij de mods dat je opgezocht wordt als men niet meer serieus op je kan reageren door zulke vreemde reacties he. Wil er nog wel even aan toevoegen dat ik het vrij frappant (nieuw woordje voor je) vind dat jij begint over een dom stel hersenen, een opleiding en een vriendin. Dat gezegd hebbende ga ik ff de griezel uithangen bij m'n vriendin. Fijne avond jongens. bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ze ff mentionen op twitter

Ja als Cruijff iets zegt is alles logisch toch Cimmiebommekoe?

Beetje zoals jij met Cim doet de godganse tijd?

Zie dat het een vruchtbare tijd voor De Dikke van Cim is? Volledig nieuw vocabulaire de beste man. "Farce" zag ik al langskomen. "Eng" zit er ook bij zie ik.

Nee met jou Big Daddy C

Gelukkig ben jij er met je hoge post niveau.

Ik vraag toch gewoon waarom Garcia uit de selectie wordt gegooid, en ik vraag of julie dat van Cruijff echt raar vonden leek mij niet zo'n gek stukje tekst. Het is toch echt jij die daarna met denigrerende kut posts komt.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik ook zeker niet ontkennen, maar ik ben niet degene die doet alsof ik zelf de Heilige Maagd Maria ben door opeens een positie aan te nemen waarin het lijkt alsof ik normaal doe. Als iemand "boe" post loop je alweer te miepen dat je opgezocht wordt, maar inmiddels loop je wel de stoere bink uit te hangen en zelf net zo raar te doen. Ken er twee die erom geband zijn. Ene Kyrill en Flight, maar die hadden nog enigszins een "reden"...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om terug te gaan naar de discussie hiervoor: Het is toch niet zo moeilijk wat Cruijff zegt over de punt naar achter en naar voren. Lekker makkelijk om de meute na te praten en te zeggen dat je het niet snapt, boehoe wat stoer. Maar als je er gewoon normaal naar kijkt, snap je het grotendeels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inderdaad een zonde begaan door te vragen of jullie het echt raar vonden wat Cruijff zei.

Hoor eigenlijk opgesloten te worden, samen met de Heilige maagd Maria Stroot.

Een zonde is dat niet. Ook niet dat je uit het niets begint over een opleiding en dat dat een gevaarlijke ontwikkeling zou zijn (ik zeg overigens ook niks over je mislukte stage en de hoeveelheid hersencellen die je mist, ik maak alleen een opmerkinkje over je Cruifffetisj). Vind ik geen zonde. Mag. Ik kan dat hebben. Maar als je dat doet moet je zelf ook niet gaan lopen janken want dat had er niks mee te maken. Jij bent degene die "persoonlijk" wordt, ik niet. Maar mijn posts zullen wel weer verwijderd worden straks, en ik zal wel een scherm krijgen met "26-10-2015" en Cimmie zal wel weer een aai over z'n driedubbele onderkin krijgen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde is het niet. Ook niet dat je uit het niets begint over een opleiding en dat dat een gevaarlijke ontwikkeling zou zijn (ik zeg overigens ook niks over je mislukte stage en de hoeveelheid hersencellen die je mist, ik maak alleen een opmerkinkje over je Cruifffetisj). Vind ik geen zonde. Mag. Ik kan dat hebben.

Je kent mij ook zo goed he Matthew ;)

Je doet dat niet op een normale manier.

Verder vind ik mensen die voetbal intensief volgen wel echt dom als je niet begrijpt wat het verschil is tussen punt naar voren en punt naar achteren. Dat is geen persoonlijke aanval maar als voetbal volger hoor je dat toch wel te weten imo.

:-D Je edit opmerkelijk dat iemand met ''zoveel'' hercencellen zo gepikeerd kan raken, zo gefrustreerd en in zo'n calimero gedrag kan vervallen :D Jij bent toch van een veel hoger niveau dan mij joh waar maak je je druk om maar goed, goed op dreef jij , lekker man.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als Cruijff iets zegt is alles logisch toch Cimmiebommekoe?

Wat is hier abnormaal aan? Maak gewoon een quasi-grappige opmerking met als insteek dat jij alles maar aanneemt van Cruijff. Ik beledig je niet, ik val je niet opzienbarend hard aan, niks. In tegenstelling tot iemand die een ander eng noemt en een verband legt met een opleiding, waarmee hij wil insinueren dat de ander kwaad in de zin heeft in zijn professionele loopbaan? Cliënten opzettelijk pijn zou doen? ...?

:-D Je edit opmerkelijk dat iemand met ''zoveel'' hercencellen zo gepikeerd kan raken, zo gefrustreerd en in zo'n calimero gedrag kan vervallen :D Jij bent toch van een veel hoger niveau dan mij joh waar maak je je druk om maar goed, goed op dreef jij , lekker man.

Ah dan moet ik die "aanval" van je maar negeren? Omdat je te dom bent om te poepen? Waarom doen we dat bij anderen niet dan? Omdat jij de Knuffelturk bent?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we niet een kinderdagverblijf afhuren en jullie daar laten plaatsnemen?

Dit lijkt me beter. Tering, wat een niveau weer zeg. Het hele voetbalboard is geen zak aan meer, aangezien er in ieder topic wel weer een kinderachtig gebitch voorkomt. Of nouja, alleen het Frans Voetbal niet maar dat komt omdat ik de enige ben die daar in post ;).

Maar alsjeblieft zeg, gedraag je een keer. Als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan alsjeblieft je bek dicht. Ik voel me af en toe gewoon oud en volwassen als ik dit allemaal lees, en ik ben een broekie van 20.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Egbers lukte het inderdaad niet zo goed gisteren, vorige week of de week daarvoor ook niet echt. Die Henry Schut lijkt me trouwens ook wel prima voor die rol. Heeft dat volgens mij toch ook al een paar keer goed gedaan afgelopen jaren.

Leek ook wel alsof er nog een beetje frustratie zat tussen Perez en Endt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit lijkt me beter. Tering, wat een niveau weer zeg. Het hele voetbalboard is geen zak aan meer, aangezien er in ieder topic wel weer een kinderachtig gebitch voorkomt. Of nouja, alleen het Frans Voetbal niet maar dat komt omdat ik de enige ben die daar in post ;).

Maar alsjeblieft zeg, gedraag je een keer. Als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan alsjeblieft je bek dicht. Ik voel me af en toe gewoon oud en volwassen als ik dit allemaal lees, en ik ben een broekie van 20.

Daar komen gelukkig alleen maar kenners. :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites