Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

René denkt dat mensen niet gek genoeg zijn zonder pillen of coke maar er zijn genoeg mensen die broodje nuchter jou de hersenpan in slaan en gewoon daarna, al zingend, weer doorlopen. Maar René beleefd het voetbal héél anders dan dat soort mensen dus die denkt dat ze helemaal van de wereld moeten zijn om dat te doen. Maar dat is niet zo natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermeulen was de enige die iets zinnigs toe te voegen had. Youri was z'n vader weer aan het imiteren, en Endt & Perez waren puur hun persoonlijke frustraties tegenover respectievelijk Cruijff en Van Basten aan het uiten.

Overigens kan Tom totaal geen orde houden zeg. En dat zijn zoontje dan die filmpjes aan elkaar mag praten, zo aandoenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie t over die interviews van Cruijff die ze ook bij Studio Voetbal lieten zien? Ik heb dat hele interview van 6 minuten ofzo gezien op nos.nl en het is op zich nog wel redelijk te volgen wat ie zegt alleen het irritante is dat zijn antwoord meestal totaal niet ingaat op de gestelde vraag. Kan niet iemand hem ff een bijlesje nederlands geven over signaalwoorden enzo? Dan zou alles een stuk begrijpelijker zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cim wel hoor. Die snapt alles wat Cruijff zegt en daarbij weet hij precies hoe de bestuurlijke organisatie van Ajax eruit ziet en zou moeten zien. Dacht dat ik een Vertonghen-fetisj had, maar die Cruijff-fetisj is nog 3x zo erg. Likt nog net die ouwe balletjes van hem niet schoon. En dan mij eng noemen laatst :D Vind dit enger, maar oké.

Kies zelf lekker geen partij, lach lekker om al die heisa die er gemaakt wordt. En om die mensen die denken te weten hoe de vork in zijn steel zit, partij gaan kiezen en dan nog discussies aangaan ook, alsof ze elke dag op de club te vinden zijn en precies weten hoe het allemaal gaat. Denk het ook jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cim wel hoor. Die snapt alles wat Cruijff zegt en daarbij weet hij precies hoe de bestuurlijke organisatie van Ajax eruit ziet en zou moeten zien. Dacht dat ik een Vertonghen-fetisj had, maar die Cruijff-fetisj is nog 3x zo erg. Likt nog net die ouwe balletjes van hem niet schoon. En dan mij eng noemen laatst :D Vind dit enger, maar oké.

Kies zelf lekker geen partij, lach lekker om al die heisa die er gemaakt wordt. En om die mensen die denken te weten hoe de vork in zijn steel zit, partij gaan kiezen en dan nog discussies aangaan ook, alsof ze elke dag op de club te vinden zijn en precies weten hoe het allemaal gaat. Denk het ook jongens.

Beetje zoals jij met Cim doet de godganse tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites