Denny Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Begint vandaag om 19.00, nu dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Gijp heeft niet zo veel verstand van pillen hoor ik al :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Gijp vind tegenwoordig alles waanzinnig :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 René denkt dat mensen niet gek genoeg zijn zonder pillen of coke maar er zijn genoeg mensen die broodje nuchter jou de hersenpan in slaan en gewoon daarna, al zingend, weer doorlopen. Maar René beleefd het voetbal héél anders dan dat soort mensen dus die denkt dat ze helemaal van de wereld moeten zijn om dat te doen. Maar dat is niet zo natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 19 september 2015 Share Geplaatst 19 september 2015 Precies. Ik zal je zeggen dat 100 mensen aan de pillen een 100 x betere sfeer meenemen dan 100 mensen die flink aan de alcohol zitten (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Wat is die Endt een farce zeg, vorige keer ook al over Danny Blind bah dubbele agenda. Met z'n kapsel. Arno die ook maar blijft zeuren over Europese top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Gladjanus eerste klas ook he. Voegt nooit wat toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Vermeulen die telkens een monoloog van 10 minuten afsteekt. Echt geen touw aan vast te knopen af en toe :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Vermeulen was de enige die iets zinnigs toe te voegen had. Youri was z'n vader weer aan het imiteren, en Endt & Perez waren puur hun persoonlijke frustraties tegenover respectievelijk Cruijff en Van Basten aan het uiten. Overigens kan Tom totaal geen orde houden zeg. En dat zijn zoontje dan die filmpjes aan elkaar mag praten, zo aandoenlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 27 september 2015 Share Geplaatst 27 september 2015 Tommetje praat maar door de rest heen omdat ze toch niet naat hem luisteren ;e Verstuurd van mijn HUAWEI GRA-L09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Dat haar van David Endt :-D maak niet graag iemand om zn uiterlijk belachelijk maar grijs haar met bruine highlights?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 De haarspoeling was op denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 (bewerkt) Wtf zie het nu ook Heb Youri Mulder nog nooit zoveel zinnige dingen horen zeggen trouwens 28 september 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Eens vond hem ook niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Dat haar van die Endt ja ;e Eerste wat me opviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Is in Australië naar de kapper geweest; Sydney. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Straks Verbeek mooie uitzending denk ik ;c Ben benieuwd of Wilfred begint over dat Verbeek bij FOX riep dat het harde trainen prima werkt want hij staat bovenaan en sindsdien 4 keer op rij niet heeft gewonnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Hehe Van Zweden :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Verbeek snapte Cruijff's geleuter zelf ook niet. :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Vonden jullie dat echt lastig trouwens? Leek mij gewoon logisch maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Ja als Cruijff iets zegt is alles logisch toch Cimmiebommekoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Hebben jullie t over die interviews van Cruijff die ze ook bij Studio Voetbal lieten zien? Ik heb dat hele interview van 6 minuten ofzo gezien op nos.nl en het is op zich nog wel redelijk te volgen wat ie zegt alleen het irritante is dat zijn antwoord meestal totaal niet ingaat op de gestelde vraag. Kan niet iemand hem ff een bijlesje nederlands geven over signaalwoorden enzo? Dan zou alles een stuk begrijpelijker zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Cim wel hoor. Die snapt alles wat Cruijff zegt en daarbij weet hij precies hoe de bestuurlijke organisatie van Ajax eruit ziet en zou moeten zien. Dacht dat ik een Vertonghen-fetisj had, maar die Cruijff-fetisj is nog 3x zo erg. Likt nog net die ouwe balletjes van hem niet schoon. En dan mij eng noemen laatst :D Vind dit enger, maar oké. Kies zelf lekker geen partij, lach lekker om al die heisa die er gemaakt wordt. En om die mensen die denken te weten hoe de vork in zijn steel zit, partij gaan kiezen en dan nog discussies aangaan ook, alsof ze elke dag op de club te vinden zijn en precies weten hoe het allemaal gaat. Denk het ook jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 september 2015 Share Geplaatst 28 september 2015 Cim wel hoor. Die snapt alles wat Cruijff zegt en daarbij weet hij precies hoe de bestuurlijke organisatie van Ajax eruit ziet en zou moeten zien. Dacht dat ik een Vertonghen-fetisj had, maar die Cruijff-fetisj is nog 3x zo erg. Likt nog net die ouwe balletjes van hem niet schoon. En dan mij eng noemen laatst :D Vind dit enger, maar oké. Kies zelf lekker geen partij, lach lekker om al die heisa die er gemaakt wordt. En om die mensen die denken te weten hoe de vork in zijn steel zit, partij gaan kiezen en dan nog discussies aangaan ook, alsof ze elke dag op de club te vinden zijn en precies weten hoe het allemaal gaat. Denk het ook jongens. Beetje zoals jij met Cim doet de godganse tijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten