Denny Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ja mooie opvolger van Labyad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ik ben al tijd fan van Tighadouini, maar of hij voldoende kwaliteit heeft voor PSV (?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Dom gezeur over het vieren van het kampioenschap in deze tijd.. Op het plein was wat gênant maar met die selfies, tja hoi 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 KARIM REKIKUHHH! :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Jan, geweldigg. :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niels1992 Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Ik weet niet welke wedstrijd van Ajax Derksen heeft zitten kijken, maar ik heb geen vol stadion gezien...volgens mij zaten er niet meer dan 30.000 man. Ook een goed vitesse heb ik niet gezien dit weekend.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 april 2015 Share Geplaatst 20 april 2015 Hele irritante uitzending dit :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Haha op het einde. Zegt (dacht ik) v/d Gijp: ''Kieft heeft een voorkeur voor Real Madrid''. Johan gelijk erachteraan: ''Hij houdt van alles wat wit is'' :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike-92 Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Matige uitzending, kan altijd wel genieten van Boskamp, maar Rene was vrij irritant, vooral met het ''geblesseerd zijn van Wijnaldum, Pierre van Hooijdonk '' grappig willen doen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Zou Ola John niet haalbaar zijn voor PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Slegers zegt 'nee' [MENTION=8869]Tomasson[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Hm oke zonde, zou wel goed zijn voor het Nederlands voetbal als hij naar PSV zou gaan. Dat is wel een speler voor wie je je niet hoeft te schamen in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Matige uitzending, kan altijd wel genieten van Boskamp, maar Rene was vrij irritant, vooral met het ''geblesseerd zijn van Wijnaldum, Pierre van Hooijdonk '' grappig willen doen.. Het lijkt er zelfs wel op alsof Gijp het er om doet om irritant te zijn als er mensen zijn die meer verstand (lees: tactiek) van voetbal hebben dan hij. Ik vind dat altijd zeer irritant aangezien het leuk is om dingen van tactiek te zien of horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Haha op het einde. Zegt (dacht ik) v/d Gijp: ''Kieft heeft een voorkeur voor Real Madrid''. Johan gelijk erachteraan: ''Hij houdt van alles wat wit is'' :mrgy: Heel subtiel idd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 KARIM REKIKUHHH! :rHet is toch gênant dat je je eigen supporters moet aanmoedigen om jou toe te zingen?! Zelfde geld voor Jeffrey Bruma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Het is toch gênant dat je je eigen supporters moet aanmoedigen om jou toe te zingen?! Zelfde geld voor Jeffrey Bruma. Ach, ik vond het wel wat hebben ja. "Wij zijn niet bang want Bruma is erbij" en "Karim Rekikuhhh". Hardop lachen in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Je schaamt je toch kapot als je PSV'er bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ik vond het ook wel grappig, maar misschien is het handig om het niet zelf in te zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Helemaal vol van zichzelf, echt helemaal, eng gedrag ;e Net als toen Vertonghen of Immers van die rare uitspraken deden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Ach, ik vond het wel wat hebben ja. "Wij zijn niet bang want Bruma is erbij" en "Karim Rekikuhhh". Hardop lachen in ieder geval. Link naar de beelden? Gemist... Moet wel zeggen dat ik ze van beide niet bepaald kapot ben. Bruma is een soort toekomstig David Luiz, gepoort woorden in 1 op 1 duels en veel fouten maken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Link naar de beelden? Gemist... Moet wel zeggen dat ik ze van beide niet bepaald kapot ben. Bruma is een soort toekomstig David Luiz, gepoort woorden in 1 op 1 duels en veel fouten maken :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 De verloren zonen van Louis ''God'' Van Gaal.... zijn weer gevonden dus. Plaatsvervangende schaamte... Maar ja was te verwachten in een samenleving met selfie sticks , smart phone zombies en waar narcisme niet eens zo gek meer is. Of samenleving waarbij iedere debiel denkt professioneel fotograaf te zijn :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Of professioneel filmrecensent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 april 2015 Share Geplaatst 21 april 2015 :D Okay zielig met z'n allen tegen onze Kyrill, maar je gedraagt je de laatste tijd nogal excentriek zal ik maar zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten