Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Matige uitzending, kan altijd wel genieten van Boskamp, maar Rene was vrij irritant, vooral met het ''geblesseerd zijn van Wijnaldum, Pierre van Hooijdonk '' grappig willen doen..

Het lijkt er zelfs wel op alsof Gijp het er om doet om irritant te zijn als er mensen zijn die meer verstand (lees: tactiek) van voetbal hebben dan hij. Ik vind dat altijd zeer irritant aangezien het leuk is om dingen van tactiek te zien of horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch gênant dat je je eigen supporters moet aanmoedigen om jou toe te zingen?! Zelfde geld voor Jeffrey Bruma.

Ach, ik vond het wel wat hebben ja. "Wij zijn niet bang want Bruma is erbij" en "Karim Rekikuhhh". Hardop lachen in ieder geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik vond het wel wat hebben ja. "Wij zijn niet bang want Bruma is erbij" en "Karim Rekikuhhh". Hardop lachen in ieder geval.

Link naar de beelden? Gemist...

Moet wel zeggen dat ik ze van beide niet bepaald kapot ben. Bruma is een soort toekomstig David Luiz, gepoort woorden in 1 op 1 duels en veel fouten maken :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verloren zonen van Louis ''God'' Van Gaal.... zijn weer gevonden dus.

Plaatsvervangende schaamte...

Maar ja was te verwachten in een samenleving met selfie sticks , smart phone zombies en waar narcisme niet eens zo gek meer is. Of samenleving waarbij iedere debiel denkt professioneel fotograaf te zijn :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites