cimbomcu Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 In deze vorm heeft die gelijk hoor ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 In deze vorm heeft die gelijk hoor ;c Ja een geblesseerde Van Persie en fitte Huntelaar zijn bijna van het gelijke niveau Maar nu ik even nadenk, volgens mij vergeleek Johan ze vooral als dezelfde type spelers, wat natuurlijk nog belachelijker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 april 2015 Share Geplaatst 2 april 2015 Ja een geblesseerde Van Persie en fitte Huntelaar zijn bijna van het gelijke niveau Maar nu ik even nadenk, volgens mij vergeleek Johan ze vooral als dezelfde type spelers, wat natuurlijk nog belachelijker is. Beide zijn dit jaar gewoon niet heel sterk. Denk wel dat je die 2 kan vergelijken met Sneijder en VDV, Van Persie lijkt echt al een oude man aan het worden terwijl Huntelaar topfit is net als dus Sneijder die nog topfit is en Vdv die op de bank zit bij de nummer 16 van de Bundesliga. Van Persie kan natuurlijk wel beter meevoetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Tijdje al geloof ik. Mis alleen vrij vaak die eerste minuten dus heb het ook niet vaak gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Iemand die mij kan vertellen wat er in stond in de columns van Nico over de 3 heren van VI :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 In de VI van deze week kan ik zo snel niets vinden, Cim Is dit nieuw, Johan en Wilfred die samen een introotje doen? Doen ze sinds de eerste aflevering van 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Hiljemark komt voor de tachtigste keer voorbij :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 (bewerkt) Wat een lulverhaal dit over Ajax :r Wel mee eens dat de jeugd heel anders speelt dan het eerste etc. Volgens mij vorige week :( Haha Johan ''Blijf nog maar een jaar of 5'' :D 3 april 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Verheijen; die maakte ze van de week toch compleet af? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Rrrrr die Verheijen mijn handen beginnen gelijk te jeuken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Wat is dit erg :-D:-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Weet wel waar die over praat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Weet wel waar die over praat. Valt niet tegen nee, maar wel grappig zo genant Hiddink met alles verdedigen :D Ook stiekem sneertjes naar Louis enge man is het hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Dit is satire toch? Verschrikkelijk kut accent ook ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Zal wel wat knaken krijgen van Hiddink om hem te verdedigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Dat verhaal over ajax was wel erg onsamenhangend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Die Raymond zit een potje slap te lullen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Johan _O_ held :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Hehe dit begint mooie tv te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Hahaha wat pijnlijk dit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Zal wel wat knaken krijgen van Hiddink om hem te verdedigen Hebben natuurlijk een tijd samengewerkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Johan :-D:-D:-D STUKKKKK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Johan komt met oneigenlijke argumenten, typisch weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 'Bij Bale en Ramsey navragen en ze zeggen dat ik een goeie ben' - Gaat ie 100% zeggen als 'ie de kans krijgt. Bingo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 'Bij Bale en Ramsey navragen en ze zeggen dat ik een goeie ben' - Gaat ie 100% zeggen als 'ie de kans krijgt. Nog geen minuut later :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten