cimbomcu Geplaatst 21 maart 2015 Share Geplaatst 21 maart 2015 Zijn toch ook zaken waarin hij nog moet groeien? Ofja lengte niet per se, maar hij moet echt nog wel wat winnen aan duelkracht. Hij werd tegen Dnipro best wel een aantal keer fysiek afgetroefd, hij kan heerlijk voetballen en dat zeiden ze in VI ook, maar ze hebben wel gelijk vind ik als ze zeggen dat hij nog een jongetje is en nog geen man. Volgens mij bedoelde hij dat niet zo letterlijk, maar bedoelde hij gewoon te zeggen dat als je niet zo veel toevoegt aan het spel, dat je dan in elk geval veel goals moet maken. Ook daar ben ik het wel mee eens, idealiter scoort een spits veel en laat hij z'n medespelers beter voetballen, maar die zijn lastig te vinden voor weinig geld. Dan moet je een van de twee doen en meevoetballen kan hij niet, dus moet hij heel veel scoren. Dat doet hij tot nu toe voornamelijk tegen de matige tegenstanders en dat mag toch niet genoeg zijn bij een club als Ajax lijkt me. 1ste gedeelte : Hij schrijft Sinkgraven (voor Europa) nu al af om die 3 redenen dat is gewoon zo'n onzin he, die gast speelde zijn eerste EL wedstrijd in zijn carriere en dat deed die nog vrij goed ook en dan komt hij hiermee :cab: Onzin man ik vind het echt bullshit. Sinkgraven gaat echt niet meer veel groeien hoor in die 3 aspecten snelheid en lengte al sowieso niet, dan alleen kracht ja er zal wat kracht bijkomen maar veel zal dat ook niet worden. Weetje waar SInkgraven zich in moet verbeteren? Rendement. 2de gedeelte : Ook dat ben ik het niet met je eens, ik vind ten eerste dat Milik sowieso wel aardig kan voetballen. Is alleen wel veel te vaak afwezig als hij niet in de wedstrijd zit. Dat betekent niet dat hij niet mee kan voetballen maar dat hij eerder meer initatief moet tonen. Verder vind ik het ook nergens op slaan dat je van een spits die niet goed kan mee voetballen gaat verwachten in zijn eerste jaar als basisspeler in zijn carriere zelfs dat hij er 30 moet maken, oke 20 is alsnog veel. Hij heeft gewoon in 19 wedstrijden 11 keer gescoord dat is gewoon hartstikke goed man voor een eerste jaar van een spits van 20, die voor het eerst te maken krijgt als bassispeler met beker/cl/el/competitie en dan ook nog interlands met Polen. Snap niet dat er zoveel wordt verwacht als eerste jaars basisspeler, ook nog in een slecht draaiend Ajax op de moeilijkste positei (samen met de 6) van allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barend. Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Misschien zeggen ze dat ook wel omdat ze zien dat er meer in zit toch? Dat vind ik namelijk wel. Ik denk dat Milik beter kan dan hij vaak laat zien. Niemand die zegt dat hij tekort komt bij VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 1ste gedeelte : Hij schrijft Sinkgraven (voor Europa) nu al af om die 3 redenen dat is gewoon zo'n onzin he, die gast speelde zijn eerste EL wedstrijd in zijn carriere en dat deed die nog vrij goed ook en dan komt hij hiermee :cab: Onzin man ik vind het echt bullshit. Sinkgraven gaat echt niet meer veel groeien hoor in die 3 aspecten snelheid en lengte al sowieso niet, dan alleen kracht ja er zal wat kracht bijkomen maar veel zal dat ook niet worden. Weetje waar SInkgraven zich in moet verbeteren? Rendement. 2de gedeelte : Ook dat ben ik het niet met je eens, ik vind ten eerste dat Milik sowieso wel aardig kan voetballen. Is alleen wel veel te vaak afwezig als hij niet in de wedstrijd zit. Dat betekent niet dat hij niet mee kan voetballen maar dat hij eerder meer initatief moet tonen. Verder vind ik het ook nergens op slaan dat je van een spits die niet goed kan mee voetballen gaat verwachten in zijn eerste jaar als basisspeler in zijn carriere zelfs dat hij er 30 moet maken, oke 20 is alsnog veel. Hij heeft gewoon in 19 wedstrijden 11 keer gescoord dat is gewoon hartstikke goed man voor een eerste jaar van een spits van 20, die voor het eerst te maken krijgt als bassispeler met beker/cl/el/competitie en dan ook nog interlands met Polen. Snap niet dat er zoveel wordt verwacht als eerste jaars basisspeler, ook nog in een slecht draaiend Ajax op de moeilijkste positei (samen met de 6) van allemaal. Hij is 18? Tijd zat. Zie de vooruitgang van ene Ron Vlaar. Wellicht qua bouw niet te vergelijken, maar een 18 jarig ventje heeft nog genoeg tijd en ruimte om veel te groeien in (duel)kracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Misschien zeggen ze dat ook wel omdat ze zien dat er meer in zit toch? Dat vind ik namelijk wel. Ik denk dat Milik beter kan dan hij vaak laat zien. Niemand die zegt dat hij tekort komt bij VI. Ja dat vind ik uiteindelijk ook hoor, ik houd alleen wel rekening met het feit dat het zijn eerste jaar als basisspeler is. En dan verwacht ik iig geen 20/30 goals van iemand. Hij is 18? Tijd zat. Zie de vooruitgang van ene Ron Vlaar. Wellicht qua bouw niet te vergelijken, maar een 18 jarig ventje heeft nog genoeg tijd en ruimte om veel te groeien in (duel)kracht. Nee oke, maar Eriksen is ook gegroeid in kracht maar ook niet heel veel ;c Die redt zich vooral vanwege zijn voetbalkwaliteiten imo in Engeland en niet om dat stukje kracht dat erbij is gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Hoeft ook geen beer van een kerel te worden, maar wel op z'n minst een kerel. En dat is ie nu nog niet. Het is, net als Andersen, maar een ventje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Hoeft ook geen beer van een kerel te worden, maar wel op z'n minst een kerel. En dat is ie nu nog niet. Het is, net als Andersen, maar een ventje. Dat vind ik ook hoor, maar weet niet of je Rene het ook echt heb horen zeggen? Die schrijft zo'n jongen al bijna af en dat gaat mij te ver vanwege die rare obsessie van hem over fysiek :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Sneijder was eerst ook een sprietje, kijk hoe hij door de jaren is veranderd. Hij is bij Inter destijds gewoon echt een man geworden en toen ook uitgegroeid tot 1 van de beste spelers ter wereld. Alleen zonde dat hij het daarna weer wat heeft laten lopen en heeft gekozen voor heel veel geld in plaats van iets minder geld en een fatsoenlijke competitie. Je ziet het zelfs bij Robben, als je zijn lichaam vergelijkt bij Chelsea en nu. Hij is geen enorme spierbundel geworden, maar is echt wel een stuk steviger dan toen hij begin 20 was. Over Milik trouwens, kan je zeggen dat het zijn eerste jaar als basisspeler is en er dus minder van hem verwacht moet worden. Alleen als hij eerste spits is bij Ajax dan moet je er ook veel van verwachten, anders word je pas echt een opleidingsinstituut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Fysiek telt ook idd mee in de ontwikkeling, maar wat Robben en Sneijder vooral heeft geholpen is toch echt hun voetbal kwaliteiten ;c Denk dat je van iedereen in zijn eerste jaar in een ander land en ander omgeving wat minder hoeft te verwachten dan 20/30 goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 22 maart 2015 Share Geplaatst 22 maart 2015 Dat vind ik ook hoor, maar weet niet of je Rene het ook echt heb horen zeggen? Die schrijft zo'n jongen al bijna af en dat gaat mij te ver vanwege die rare obsessie van hem over fysiek :cab: Heb het niet gezien inderdaad. Heeft een rare fysiek-fetisj die vent ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Inb4 Johan Derksen die de situatie bij Feyenoord vergelijkt met (de aanstelling van) Frank de Boer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Ping ping ping. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 'Dit is toeval.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Goh Gijp is weer enorm negatief over het Nederlandse voetbal :zzz: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 *cor Johan geen Roy! Fijn dat met Valentijn een beetje kennis zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Gijpie weer met ze Douglas. Heb t gevoel dat ik naar herhaling 800 zit te kijken met constant diezelfde riedeltjes van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 :-D :-D Bollebof lekker Depay :r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Bollebof. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Ook echt een uitspraak die nergens op slaat :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 'Dit is toeval.' Zie hem nu ja. Godverdomme. Zit te schreeuwen hier :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 maart 2015 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2015 Verbeek :mrg: Held blijft ie toch ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 maart 2015 Share Geplaatst 23 maart 2015 Gaat Derksen een boek over Perez uitbrengen of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Er is een tijdje geweest dat er maar 1 reclameblok was tijdens VI, maar daar zijn ze helaas van afgestapt :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Speelt die Felipe Melo niet meer voor het nationale elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 maart 2015 Share Geplaatst 27 maart 2015 Ik vond het een best goede uitzending dit keer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten