Mvdv Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2015 De Hollandse School. Wie heeft dit verzonnen? Wat erg zeg. Dat Maxim Hartman maar snel terug mag keren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik vond deze aflevering van VI niet veel aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Ik vond deze aflevering van VI niet veel aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Wim Kieft kon niet komen, want die was geblesseerd geraakt bij het tuinieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 De Hollandse School. Wie heeft dit verzonnen? Wat erg zeg. Dat Maxim Hartman maar snel terug mag keren. Was het niks? Kan ik dat ook weer overslaan, huhu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 19 januari 2015 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2015 Was het niks? Kan ik dat ook weer overslaan, huhu. Het sloeg echt nergens op als je het mij vraagt :mrg: Snap het hele idee achter het programma ook niet. Eerst vragen ze aan allerlei voetbaltrainers en Johan Cruijff wat zij onder de Hollandse School verstaan, sluiten ze af met een scène van drie minuten met immigranten die naar een kleedkamer vol naakte mannen kijken waarbij Peter Heerschop het grappig bijeen probeert te praten :cab: Heel raar programma dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 19 januari 2015 Share Geplaatst 19 januari 2015 Zo jammer dat zulke - in potentie - leuke programma's worden verpest door die schijtlollige humor van zulke semi-grappige knuppels. Raoul Heertje kan ik nog wel waarderen, maar die Viggo Waas en Peter Heerschop echt totaal niet. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 VI het terugkijken waard? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Njaa het was niet memorabel, maar ik vind het altijd wel even grappig om terug te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Die Hollandse School inderdaad :r Was totaal niet grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Het concept leek me op zichzelf wel aardig toen ik de reclame voorbij zag komen. Jammer dat ze het niet iets serieuzer hebben aangepakt in plaats van met deze drie druiloren. Humor in zo een programma is natuurlijk prima, maar op die Viggo Waas zijn kutgeintjes zit toch niemand te wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ik kan de aflevering niet terugkijken op de site van RTL. Er zou zogenaamd geen verbinding zijn met de server. Meer mensen die dit hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ik kan de aflevering niet terugkijken op de site van RTL. Er zou zogenaamd geen verbinding zijn met de server. Meer mensen die dit hebben? Je moet betalen. http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3m/progressive/components/sport/voetbal_international/324448/4b6e027c-c8c1-3c2a-96f5-caabbf7947b4.ssm/4b6e027c-c8c1-3c2a-96f5-caabbf7947b4.mp4?f=ipad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Je moet betalen. http://pg.us.rtl.nl/rtlxl/network/a3m/progressive/components/sport/voetbal_international/324448/4b6e027c-c8c1-3c2a-96f5-caabbf7947b4.ssm/4b6e027c-c8c1-3c2a-96f5-caabbf7947b4.mp4?f=ipad Hoeft niet te betalen. Misschien voor oude afleveringen of zo. Gewoon altijd de link pakken die op sigaarsnor staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Arno Vermeulen is een beetje de Sepp Blatter van Nederland. Iedereen wil van hem af, maar toch blijft ie zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Voetbal International breekt met gelijknamig televisieprogramma Het blad Voetbal International (VI) verbreekt alle samenwerkingsverbanden met het gelijknamige televisieprogramma dat door RTL7 wordt uitgezonden. Dat schrijft hoofdredacteur Tom van Hulsen in zijn column in VI, meldt het AD. De nieuwe editie van het blad verschijnt morgen. "De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat er inmiddels het nodige is veranderd. Vooral als het gaat om de toon van het programma", aldus Van Hulsen. "RTL7 trekt (...) nog steeds honderdduizenden kijkers en de tv-bazen zien logischerwijs dan ook geen reden iets aan de formule te veranderen. Als VI-redactie hebben wij echter steeds vaker de behoefte ons te distantiëren van uitlatingen die in het programma worden gedaan." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 "RTL7 trekt (...) nog steeds honderdduizenden kijkers Waarom staan die haakjes met puntjes daar? Zou er godverredomme gestaan hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Om daarachter te komen, moet je morgen het blad kopen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Geheel verrassend is dit niet gezien de uitspraken van Derksen over het blad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Waarom staan die haakjes met puntjes daar? Zou er godverredomme gestaan hebben? 'jaarlijks' :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Zat er wel aan te komen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 RIP Thijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Komen geen redacteuren meer dan zoals Thijs idd maar ook andere ;c? Goed nieuws wat betreft Simon Zwartkruis :< Al zullen er nu wel meer redacteuren komen van AD, Telegraaf, Volkskrant ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 JOHAN DERKSEN GAAT VI SLOPEN MET NIEUWE CONCURRENT VOETBAL INSITE RTL stopt de samenwerking met voetbalblad VI en gaat de succesvolle voetbaltalkshow Voetbal International onder eigen naam voortzetten. Daar komt een 'platform' bij dat online de concurrentie aangaat met VI. Dit zegt Johan Derksen, gezicht van de voetbalshow, tegen Quote. VI meldt dinsdagmiddag dat het de samenwerking met de tv-show stopt vanwege de toon in het programma. Deze lezing spreekt Derksen echter tegen. ’Dat is een tikkeltje hypocriet. Vrijdag heeft RTL het besluit genomen om niet door te gaan met VI. Ze willen hun eer redden door zelf te zeggen dat ze ermee stoppen’, zegt Derksen, die tot augustus 2013 hoofdredacteur was van het blad. Derksen stapte op bij VI in goede harmonie, maar de relatie tussen het blad en de tv-rebel verslechterde zienderogen. Recent stopte de snor met een roemruchte column op de achterpagina van het magazine. ’Dat heeft hier allemaal niet zoveel mee te maken. RTL wil zelf een voetbalplatform opzetten', zegt hij. De naam VI zal worden vervangen door Voetbal Insite, een naam die het programma al eerder voerde. Derksen gaat meewerken aan de site en zal verbonden blijven aan RTL. ’Ik snap niet dat VI niet inziet dat het goed was om elke week 900.000 kijkers te bereiken en je blad in beeld te hebben. Ze begrijpen er niks van. VI liftte mee op het programma, niet andersom’, zegt hij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Tom van Hulsen :D die kan alvast op zoek naar een krantenwijkie. En kan hem via deze weg alvast mededelen dat hij niet veel VI'tjes zal bezorgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten