Tomasson Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Hoeveel Hiddink gebash zit erin? Heb met VI en De tafel van Kees m'n portie daarvan wel gehad, dan kijk ik het niet terug straks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Hoeveel Hiddink gebash zit erin? Heb met VI en De tafel van Kees m'n portie daarvan wel gehad, dan kijk ik het niet terug straks. 20 min/half uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Van Hooijdonk vond ik ook wel pijnlijk. Wat zei Hooijdonkie precies over De Jong? Dat hij het team uit evenwicht bracht ofzo, te weinig scoort en geen kapstok was? Mag wel iets meer scoren, maar hij brengt juist heel veel anderen in scoringspositie. Bovendien staat hij vaak wel goed, maar moet hij ballen krijgen van Narsingh ( ;e ;e Bakkali, dom kut ventje dat je d'r bent, je had nu basis gespeeld...) en Depay. Dan weet je wel genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Wat zei Hooijdonkie precies over De Jong? Dat hij het team uit evenwicht bracht ofzo, te weinig scoort en geen kapstok was? Mag wel iets meer scoren, maar hij brengt juist heel veel anderen in scoringspositie. Bovendien staat hij vaak wel goed, maar moet hij ballen krijgen van Narsingh ( ;e ;e Bakkali, dom kut ventje dat je d'r bent, je had nu basis gespeeld...) en Depay. Dan weet je wel genoeg. Dat De Jong er niet tussen hoort :-D Man ik vind die man nog belangrijker dan Depay man. Maar sowieso tot het beschamende toe Kazim maar blijven verdedigen, was eindelijk die discussie over Kazim afgelopen kwam Pierre na 5 min er weer terug op ''Maar Arno jij vindt Kazim niet goed genoeg he, maar Milik, Sigthorsson, De Jong en Dauda staan ook niet bovenaan de topscorerlijst'' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Ja vind ik ook. De Jong is de enige die constant goed speelt. Depay is (bijna) elke wedstrijd wel belangrijk door een opleving, maar speelt ook grote delen heel slecht. Voor z'n blessure was hij iig veel beter bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 (bewerkt) Ja zet daar maar eens Locadia neer ipv De Jong al je voetbal weg. 10 november 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Ze drinken tegenwoordig een wijntje bij SV? Zodat ze dat als excuus kunnen gebruiken voor het domme gelul? :whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Waar blijft die reclame joh :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Waar blijft die reclame joh :cab: Is al een tijdje zo toch? Pas na een uur reclame dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Is al een tijdje zo toch? Pas na een uur reclame dacht ik. Kijk normaal gesproken altijd op internet later, nooit in de gaten gehad. Veel te lang joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Jordy Clasie, trainer VVV-Venlo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Stond bij dat stukje bij hyis ter duin onder hem. Slechre grap idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 10 november 2014 Share Geplaatst 10 november 2014 Haha die begreep ik niet? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Rene'tje blinkt weer uit met zijn voetbalverstand, Mandanda is net zo groot als Vermeer man :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Och die Rene. M'n oren sluiten zich er automatisch voor af. Helaas niet 100% effectief, want er kwam gister weer iets binnen manman. "Keepers trainen apart omdat ze onzeker zijn." Ja. Zal niks te maken hebben met het feit dat ze andere vaardigheden nodig hebben (en dus moeten trainen) dan veldspelers. Mister René heeft zelf bij een spychiater gelopen die wat met het woord 'onzekerheid' heeft gestrooid tijdens de sessies, dus denkt nu de wijsheid in pacht te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Sowieso best genant hoe die man over keepers spreekt (En eigenlijk over mensen gewoon), en idd als er 1 onzeker is is hij dat wel. Met zijn bange blik toen bij VI Oranje ''Dat stukje van Derksen doet mij niks hoor'' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Och die Rene. M'n oren sluiten zich er automatisch voor af. Helaas niet 100% effectief, want er kwam gister weer iets binnen manman. "Keepers trainen apart omdat ze onzeker zijn." Ja. Zal niks te maken hebben met het feit dat ze andere vaardigheden nodig hebben (en dus moeten trainen) dan veldspelers. Mister René heeft zelf bij een spychiater gelopen die wat met het woord 'onzekerheid' heeft gestrooid tijdens de sessies, dus denkt nu de wijsheid in pacht te hebben. Je weet ook wel toch dat Derksen (vooral) en Gijp niets met keepers hebben (en al helemaal niet keeperstrainers, zie Hoek). Dit is één van hun vele stokpaardjes, verkondigen ze wekelijks (vooral over Van Breukelen). Maar feitelijk heb je helemaal gelijk natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ook weer zijn wekelijkse gebrabbel dat spelers groot moeten zijn. Ondertussen staat Verratti op het middenveld bij PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Rene'tje blinkt weer uit met zijn voetbalverstand, Mandanda is net zo groot als Vermeer man :r Derksen dan: 'de rechtsback, die jongen van Chelsea, kan er helemaal niks van'. Die jongen deed niet eens mee en dan Diks benoemen als buitenlander :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ook weer zijn wekelijkse gebrabbel dat spelers groot moeten zijn. Ondertussen staat Verratti op het middenveld bij PSG. Echt he.. Die vd Gijp leeft totaal in zijn eigen wereld en fantaseert er maar op los. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Je weet ook wel toch dat Derksen (vooral) en Gijp niets met keepers hebben (en al helemaal niet keeperstrainers, zie Hoek). Dit is één van hun vele stokpaardjes, verkondigen ze wekelijks (vooral over Van Breukelen). Maar feitelijk heb je helemaal gelijk natuurlijk. Ja is toch gewoon één van de running gags van het programma, dat keepers niet helemaal lekker zijn enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Ook weer zijn wekelijkse gebrabbel dat spelers groot moeten zijn. Ondertussen staat Verratti op het middenveld bij PSG. Klopt Verratti is geen grote gozer, maar er lopen daar op het middenveld ook wel wat fysieke beesten rond natuurlijk he. Wat Gijp naar mijn mening wel goed ziet, is dat om in de top te slagen je een bepaalde drive moet hebben en dat hebben al die gasten daar natuurlijk wel. Daar kunnen ze 90 minuten gaan in de hoogste versnelling en in Nederland gaan er mensen met kramp vanaf, in de Eredivisie, waar het tempo 10x lager is. Volgens mij doelt Gijp met name op dat verschil, maar hij verwoordt het altijd op een 'grappige' manier; bijvoorbeeld dat de kleinste 2,17m is enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Nou bagatelliseer je imo zijn beperkte manier van denken, ik hoorde hem ook zeggen wij kijken naar Klaassen :-D:-D:-D Hard op lachen. Nou die Klaassen is niet 2 keer maar 6 keer beter dan Benoit Cheyrou die daar jaren basis heeft gestaan. En fysiek is idd Klaassen niks vergeleken met hem, maar het is geen judosport. We kunnen aan Van Dijk zien hoe het wel gaat/moet bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Klopt Verratti is geen grote gozer, maar er lopen daar op het middenveld ook wel wat fysieke beesten rond natuurlijk he. Wat Gijp naar mijn mening wel goed ziet, is dat om in de top te slagen je een bepaalde drive moet hebben en dat hebben al die gasten daar natuurlijk wel. Daar kunnen ze 90 minuten gaan in de hoogste versnelling en in Nederland gaan er mensen met kramp vanaf, in de Eredivisie, waar het tempo 10x lager is. Volgens mij doelt Gijp met name op dat verschil, maar hij verwoordt het altijd op een 'grappige' manier; bijvoorbeeld dat de kleinste 2,17m is enzo. Hij zegt letterlijk elke keer: Fysiek(hij bedoelt kracht/lengte) is een vereiste voor de top. Behalve wanneer je het talent van een Messi hebt. Ben ik het niet mee eens en geloof er ook niet in dat hij het conditioneel bedoelt. Dan moet hij dat bovendien zeggen. Mja, mensen gaan je niet meer serieus nemen wanneer je constant de clown uithangt. Bovendien kan hij gewoon niks goeds over de eredivisie zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 11 november 2014 Share Geplaatst 11 november 2014 Nou bagatelliseer je imo zijn beperkte manier van denken, ik hoorde hem ook zeggen wij kijken naar Klaassen :-D:-D:-D Hard op lachen. Nou die Klaassen is niet 2 keer maar 6 keer beter dan Benoit Cheyrou die daar jaren basis heeft gestaan. En fysiek is idd Klaassen niks vergeleken met hem, maar het is geen judosport. We kunnen aan Van Dijk zien hoe het wel gaat/moet bijvoorbeeld Bij Marseille ja, nooit bij PSG gespeeld. En meerendeel als breker/verdedigende middenvelder, een totaal andere speler dan Klaassen. Dan kunnen we hem beter vergelijken met een jongen als Verratti. Die is fysiek nog minder dan Klaassen denk ik, maar er zit zo'n ontzettende drive in die jongen ondamks dat. Dat is ook het niveau waar Klaassen naar toe moet, en imo kan hij qua drive dat halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten