cimbomcu Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Dat is toch bekend :p Waterman en Donk de vriendin van De zeeuw. Of ja de hoer van De zeeuw :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Dat is idd al jaren bekend. Nu bestaat er ook geen discussie over mogelijk wie die insider is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 http://www.vi.nl/media-vitv/is-het-alleen-aan-van-hanegem-om-iets-te-zeggen.htm :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 100 % gelijk over die Gullit he :-D zowel bij MOTD als bij Studio Voetbal de ene one liner naar de andere one liner :D Was wel mooi Derksen ''Gullit en Van Basten hebben verstand van voetbal en kunnen daar goed over praten'' Kieft ''Nou dat heb ik bij Ruud niet hoor'' Rene ''Nee ik ook niet'' Stukje over Adriaanse was ook leuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 november 2014 Share Geplaatst 1 november 2014 Hoe hij Adriaanse nadeed was geweldig ja :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Johan heeft volgens mij z'n toto volledig goed ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Johan heeft volgens mij z'n toto volledig goed ;c Klopt! Tweede keer volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sliepy Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Zal weer een doosje sigaren worden dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Welke wedstrijden had die allemaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Zo even uit m'n hoofd PSV, Vitesse, City en Valencia. Mis ik er nog twee, volgens mij Groningen ook maar dat weet ik niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Groningen niet, wel ook Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 (bewerkt) Zo even uit m'n hoofd PSV, Vitesse, City en Valencia. Mis ik er nog twee, volgens mij Groningen ook maar dat weet ik niet zeker. FC Twente, Bayern Munchen en Feyenoord i.p.v. Vitesse 2 november 2014 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 november 2014 Share Geplaatst 2 november 2014 Die GAE supporter in het introfilmpje van de uitzending die vanavond was. :r:r:r Wat een figuur hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Oh wat triest hoe Gijp doet hoor. Zei eigenlijk ook gewoon zo van laatste uitzending volgend seizoen ben ik weg. Johan stopt dan ook al dus wordt dan moeilijk om het nog voor te zetten. Zou Hugo Borst er graag vast zien zitten maar zie dat niet snel gebeuren. En Gijp kan wel zeggen dat hij de kwaliteit van Chadli meteen zag, maar in dit stukje doet die er heel normaal over. https://www.youtube.com/watch?v=nhHhfhsoSJs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; Denk dat hij Mertens bedoelde aangezien hij het ook over FC Utrecht had in dat stukje vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 november 2014 Share Geplaatst 3 november 2014 Hij zegt precies niks over Chadli hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 4 november 2014 Share Geplaatst 4 november 2014 Ik zat gisteren ook de uitzending te kijken en ik merk wel dat Gijp steeds meer over voetbal begint te praten, maar dat het steeds meer als een lul op een drumstel slaat. Ik vind overigens de opmerking dat Hugo Borst het stokje zou kunnen overnemen wel een hele interessante. Is een persoon met een uitgesproken mening, die ook een beetje humor kan inbrengen, maar denk dat hij eerder de positie van Gijp over zou moeten nemen, met Johan die dan aanblijft. Sowieso ook Kieft vast aanstellen zou ik ook wel voorstander van zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2014 Share Geplaatst 5 november 2014 Taco van der Velde ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Net even teruggekeken, heerlijke uitzending hoor met Schelvis :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 november 2014 Share Geplaatst 8 november 2014 Haha ja mooi hoe hij altijd gewoon anderhalf uur voor lul zit als hij langskomt. :D Johan eindigde ook wel weer sterk, met z'n gangbang. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Ben dat hele Guus gezeik wel zat hoor :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Treurige bedoeling inderdaad. Nare Van Gelder voorop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 V Gelder.. Een interessante discussie betreft de Feyenoord spits afkappen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Van Hooijdonk vond ik ook wel pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guatemala Geplaatst 9 november 2014 Share Geplaatst 9 november 2014 Arno Vermeulen, wat een kneus. [emoji31] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten