Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

100 % gelijk over die Gullit he :-D zowel bij MOTD als bij Studio Voetbal de ene one liner naar de andere one liner :D

Was wel mooi Derksen ''Gullit en Van Basten hebben verstand van voetbal en kunnen daar goed over praten'' Kieft ''Nou dat heb ik bij Ruud niet hoor'' Rene ''Nee ik ook niet''

Stukje over Adriaanse was ook leuk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat triest hoe Gijp doet hoor. Zei eigenlijk ook gewoon zo van laatste uitzending volgend seizoen ben ik weg. Johan stopt dan ook al dus wordt dan moeilijk om het nog voor te zetten. Zou Hugo Borst er graag vast zien zitten maar zie dat niet snel gebeuren.

En Gijp kan wel zeggen dat hij de kwaliteit van Chadli meteen zag, maar in dit stukje doet die er heel normaal over.

https://www.youtube.com/watch?v=nhHhfhsoSJs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat gisteren ook de uitzending te kijken en ik merk wel dat Gijp steeds meer over voetbal begint te praten, maar dat het steeds meer als een lul op een drumstel slaat.

Ik vind overigens de opmerking dat Hugo Borst het stokje zou kunnen overnemen wel een hele interessante. Is een persoon met een uitgesproken mening, die ook een beetje humor kan inbrengen, maar denk dat hij eerder de positie van Gijp over zou moeten nemen, met Johan die dan aanblijft. Sowieso ook Kieft vast aanstellen zou ik ook wel voorstander van zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites