Beppu Geplaatst 30 mei 2023 Share Geplaatst 30 mei 2023 15 uur geleden zei 007mark: Helemaal kut natuurlijk dit nummer, maar het moet toch fantastisch zijn om lekker te doen waar je zin in hebt ongeacht wat anderen er van vinden. Die gasten hebben een wereldmiddag gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Citaat Marco van Basten hoopt door middel van een geschreven brief door te dringen tot FIFA-baas Gianni Infantino. De Nederlandse oud-speler wil dat Infantino gaat overwegen zuivere speeltijd in te voeren om spelbederf te voorkomen. Volgende de legendarische spits wordt het voetbal verpest door het gedrag van de spelers. 'Omdat iedereen met van alles en nog wat bezig is, behalve met het spel zelf. Het is droevig. Bij AS Roma tegen Sevilla dacht ik in de rust: het is een Europacup-finale, maar ik ben het kijken beu. Ik ben overgeschakeld naar het kijken van een serie', schrijft Van Basten. 'Naar voetbal kijken wordt een vermoeiende klus zo.' Van Basten hoopt dat Infantino overweegt om twee regels door te voeren. Ten eerste: alleen de aanvoerder praat nog met de scheidsrechter, alle andere spelers blijven weg. Gebeurt dit toch? Dan krijgt de speler geel, zelfs als deze al geel heeft. De tweede maatregel betreft zuivere speeltijd. 'Je ziet dat er sinds het WK in Qatar wel meer extra tijd wordt bijgetrokken, maar dat is nutteloos als spelbederf en onderbrekingen ook in die extra tijd schering en inslag zijn', meent Van Basten. Volgens Van Basten reflecteert het wangedrag in de voetballerij nameijk ook in de maatschappij. 'Je hebt zo’n dieptepunt gezien als bij AS Roma - Sevilla. Qua wedstrijd, maar ook hoe de spelers en trainers zich gedragen, schandalig. En een dag later wordt die arbiter aangevallen door fans op een vliegveld. Voetbal heeft zoveel invloed op de maatschappij. Dan moet je als FIFA en als Infantino toch denken: we gaan direct grenzen stellen en die bewaken?', besluit Van Basten. Wist even niet waar ik het moest plaatsen, maar wat vinden jullie van zuivere speeltijd? Of moeten er andere regels komen? Ik weet van mezelf dat ik buiten Ajax, Manutd en Barca nauwelijks meer echt voetbal kijk of op een tweede scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 De belangrijkste regel is natuurlijk geel voor iedereen die protesteert bij de scheidsrechter. Protesteert het hele team? Dan alle elf op de bon. Het gaat een tijdje de spuigaten uitlopen met rode kaarten maar de spelers leren het vanzelf wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Dat kan een scheids nu al doen in principe. Ik vind een objectieve waarneming voor tijdrekken wel iets, want nu zie je het vaak geel gegeven worden in de slotfase als het publiek gaat fluiten oid. Terwijl bij een doeltrap in de eerste helft misschien veel meer tijd wordt gerekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 De uitzending van Studio Voetbal van vanavond was vuurwerk. Normaal gesproken gebruik ik dit soort programma's altijd om in slaap te vallen, maar niet vandaag. Zelden een uitzending met zo'n hoog wtf-gehalte meegemaakt. Verwijten over en weer, boude uitspraken en zelfs wat opmerkingen die gerust onder het kopje 'smaad en laster' gezet kunnen worden. Ik weet niet wat voor middelen Van der Vaart en Van Hooijdonk tot zich hadden genomen, maar het was niet bevorderlijk voor de sfeer. Wel boeiend om naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Heerlijke aflevering toch, heb ook met stijgende verbazing zitten kijken Hoop voor Pi-Air dat hij zijn woorden nog terug kan nemen, want dat was toch behoorlijk laag en risicovol voor zijn plek als analist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Hier gaan we even voor zitten hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Heerlijke aflevering toch, heb ook met stijgende verbazing zitten kijken Hoop voor Pi-Air dat hij zijn woorden nog terug kan nemen, want dat was toch behoorlijk laag en risicovol voor zijn plek als analist. Inderdaad risicovol dit. Sterker nog, ik zou er niet van opkijken als Steijn er een zaak van probeert te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Net teruggekeken, geniale aflevering En wat is Afellay tergend saai, ik kan zijn open deuren en kleuteranalyses echt niet aanhoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Dit stukje, kan toch niet. Wat een gekkie. Is Pierre de nieuwe Bryan Roy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Dit stukje, kan toch niet. Wat een gekkie. Is Pierre de nieuwe Bryan Roy? Als ik die Steijn was zou ik het hier ook niet bij laten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Nou ik snap zijn sentiment goed, want het ging er destijds wel raar aan toe bij NAC. Waar Manders denk ik een grotere hand in had overigens. Het heeft alleen 0 zin om dit soort dingen zo zonder bewijs op tv te gaan roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Manders is niet bepaald clean, ook gezien zijn banden met de City groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Als wat?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Pierre zit nu wel in de RvC van Nac toch? Misschien heeft hij van daaruit wat gehoord of gezien. Maar dit soort zaken moet je niet zo openbaar bespreken. Heb twee fragmentjes gezien, ook die van Van der Vaart. Over zijn subjectiviteit. Die is wel 100% waar natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 36 minuten geleden zei Thierryvane: Als wat?! Wat vraag je specifiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 20 minuten geleden zei PJHoutman: Wat vraag je specifiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 (bewerkt) Whahahaah wat apart zeg och och Maar wat als het waar is wat van Hooijdonk zegt… 14 augustus 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Citaat Maurice Steijn heeft Pierre van Hooijdonk gesommeerd zijn uitspraken in Studio Voetbal, dat de Ajax-trainer in zijn tijd bij NAC Breda betrokken was bij ’duistere deals met zaakwaarnemers’, te rectificeren. Dat bevestigen bronnen rondom Ajax tegenover De Telegraaf. In een door de bekende voetbaladvocaat Jan Kabalt verstuurde brief staat dat de analist en oud-voetballer van onder meer NAC Breda, Feyenoord, Benfica, Fenerbahçe, Celtic en Oranje op de nieuwssite van de NOS en in het voetbalpraatprogramma zelf afstand moet nemen van zijn eerdere uitspraken. Zo niet dan volgt een kortgeding, waarin door Steijn en zijn advocaat hetzelfde zal worden geëist. Steijn en Kabalt overwegen anders aangifte tegen Van Hooijdonk te doen wegens laster en smaad. Heer-lijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 11 uur geleden zei Rogier.: Heerlijke aflevering toch, heb ook met stijgende verbazing zitten kijken Hoop voor Pi-Air dat hij zijn woorden nog terug kan nemen, want dat was toch behoorlijk laag en risicovol voor zijn plek als analist. Pierre is een vreselijke vent, maar hij moet de waarheid niet terugnemen. Is niks laags aan. Het enige wat laag is, is die plofkop van een Manders. Niet alleen bij NAC had hij schimmige dealtjes, ook bij ons had hij een dubbele agenda. Hij was ook goed in geld uitgeven wat er niet was! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Dit gaat natuurlijk echt dramatische gevolgen hebben voor de kijker als Pierre zou vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 2 minuten geleden zei Kelvin: Dit gaat natuurlijk echt dramatische gevolgen hebben voor de kijker als Pierre zou vertrekken. Sarcastisch hoop ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 9 minuten geleden zei Kelvin: Dit gaat natuurlijk echt dramatische gevolgen hebben voor de kijker als Pierre zou vertrekken. Ze zullen dramatisch meer kijkers terugwinnen, me dunkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 *Alu-hoedje op* Zien jullie het nou niet dat hij het allemaal voor Feyenoord doet? Het hoofd van Steijn op hol brengen zodat ze punten morsen zodat Feyenoord koploper kan worden!!!! *Alu-hoedje af* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 vdv kijkt ook fel van zich af op dat fipmpje zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten