Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 35 minuten geleden zei joostmakaay: 126.000 kijkers schijnbaar 372.000 totale kijkers, dat 126.000 is gemiddeld. Ik heb geen idee wat gebruikelijk is? Programma met de gasten van gister heeft best wel potenties, alleen niet wanneer het voetbal inhoudelijk is. Andy en Wolters kunnen best wel lekker ouwehoeren maar Sneijder zit er veel te serieus alsof die daadwerkelijk een echte analist is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 42 minuten geleden zei Orrie: 372.000 totale kijkers, dat 126.000 is gemiddeld. Ik heb geen idee wat gebruikelijk is? Programma met de gasten van gister heeft best wel potenties, alleen niet wanneer het voetbal inhoudelijk is. Andy en Wolters kunnen best wel lekker ouwehoeren maar Sneijder zit er veel te serieus alsof die daadwerkelijk een echte analist is. Vroeger trok VI op vrijdag gemiddeld 500k, maar dan hebben we het over 2 jaar (en tijdens Corona) terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 5 minuten geleden zei joostmakaay: Vroeger trok VI op vrijdag gemiddeld 500k, maar dan hebben we het over 2 jaar (en tijdens Corona) terug Aah, ja dat is wel een flink verschil. Zag dat de aflevering van maandag op 203.000 gemiddeld zat. Komt op mij een beetje over als het willen uitmelken van het VI succes, wat verkeerd gaat. Maar goed, je had gister zoveel andere dingen. Voor de gemiddelde voetballiefhebber is (denk ik) het schakelkanaal op ESPN al leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Kijk meestal fragmenten terug op YouTube vanwege de reclames op de televisie. Denk niet dat ik de enige ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 58 minuten geleden zei La Pulga: Kijk meestal fragmenten terug op YouTube vanwege de reclames op de televisie. Denk niet dat ik de enige ben. Luister dit soort programma's vaak via Spotify tijdens het trainen 's ochtends en zo nu en dan via NLZiet bij het ontbijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Heerlijk idd op spotify Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 maart 2023 Share Geplaatst 12 maart 2023 Van de Vaart noemt Janssen en De Jong slap/geen mentaliteit hebben omdat ze stoppen als international, gozer kwam zelf steevast met extra vakantiekilo's aan bij de eerste training maar noemt andere slap. Nederland heeft echt by far de meeste hypocriete en nietszeggende analisten van het topvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 10 uur geleden zei joostmakaay: Van de Vaart noemt Janssen en De Jong slap/geen mentaliteit hebben omdat ze stoppen als international, gozer kwam zelf steevast met extra vakantiekilo's aan bij de eerste training maar noemt andere slap. Nederland heeft echt by far de meeste hypocriete en nietszeggende analisten van het topvoetbal. Ja en, je punt? Dat dat is , betkeent niet dat hij dat niet mag zeggen... Dan kan niemand nooit meer wat zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Man man wat een slechte voorbereiding door de mannen van VI zeg, je weet van te voren precies welk riedeltje Rutte op gaat noemen, en daar dan niet op counteren met tegenargumenten. Johan weer met z'n wekelijkse "De voedselbanken hebben het drukker dan de lokale Albert Heijn"-argument, zonder enige cijfers/bonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 maart 2023 Share Geplaatst 13 maart 2023 Nee oke maar het is iig niet rustig bij de voedselbanken en wel steeds drukker, maar drukker dan bij de AH, lijkt me niet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 maart 2023 Share Geplaatst 14 maart 2023 Ben niet altijd fan van MR maar vind het wel knap dat hij over allerlei onderwerpen kan praten. Maar had ook niet verwacht dat de mannen van VI hem het moeilijk zou maken. Hugo praatte ze al onder de tafel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 maart 2023 Share Geplaatst 20 maart 2023 Studio Voetbal gister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 Raffie is in vorm he, heerlijk. Leuke gozer maar slaat af en toe echt wartaal uit. 'Gravenberch in alle opzichten beter dan Bellingham' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 april 2023 Share Geplaatst 18 april 2023 1 uur geleden zei Beppu: 'Gravenberch in alle opzichten beter dan Bellingham' Drank maakt meer kapot dan je lief is denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 mei 2023 Share Geplaatst 1 mei 2023 Vind ESPN wel echt een gruwelijk goede zender geworden met prima presentatoren, analisten en programma's etc. Verslaglegging rondom wedstrijden is meer dan prima, en luister graag Voetbalpraat, Goedemorgen Eredivisie etc. Eigenlijk jammer dat er alleen nog maar Eredivisie zit van de noemenswaardige competities. Al maakt dat waarschijnlijk ook wel dat de programmering daarvan van een hoog niveau is omdat ze zich volledig daar op kunnen richten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Blijf mezelf iedere week weer verbazen wat een hoop bagger analisten wij in Nederland hebben. Marco van Basten die doodleuk zit te vertellen bij Rondo dat AZ het grotendeels met zelf opgeleide spelers doet, en dat de top 3 daar voorbeeld aan moet nemen. Terwijl bij AZ (tegen Ajax) enkel Van Brederode, Reijnders en Hatzidiakos uit de eigen opleiding komen. Zeg gewoon direct dat je nooit Eredivisie kijkt, en dan niemand aan tafel die hem ff corrigeert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Reijnders kan je nog over twijfelen, die had al 1 minuut in de hoofdmacht van PEC gespeeld voordat hij aansloot bij jong AZ. Maar je moet er niet vanuit gaan dat ze een van Basten (of een andere oud topvoetballer) gaan verbeteren. Die zit daar niet om tegengesproken te worden want dan komt ie niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Denk eerder dat het ligt aan het gebrek aan parate kennis om hem te kunnen / durven corrigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Oh ja dat ook zeker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Ik had eigenlijk ook het beeld dat AZ heel veel eigen jeugd had. Maar misschien is dat omdat ze de laatste jaren veel breakouts hebben gehad met jongens als Stengs, Til, Wijndal, Koopmeiners etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Ik had eigenlijk ook het beeld dat AZ heel veel eigen jeugd had. Maar misschien is dat omdat ze de laatste jaren veel breakouts hebben gehad met jongens als Stengs, Til, Wijndal, Koopmeiners etc. Iemand als Kerkez dacht ik eigenlijk ook dat ie uit de jeugd kwam, maar die is gewoon overgenomen van Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Wat is die Marcel van Roosmalen toch een verschrikkelijk saaie teringlul. Hoe kan iemand luisteren naar die man? Ligt het aan mij dat ik nog nooit om die dooie heb moeten lachen? Waarom krijgt hij een eigen talkshow? Ik zit vol met vragen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Kwestie van smaak. Vervang 'saaie' door 'irritante' en dan geldt diezelfde vraag wat mij betreft voor René van der Gijp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 (bewerkt) René heeft tenminste nog plezier in het leven, Marcel vindt helemaal niks leuk(als dat wel zo is, weet hij het heeeeeeeel goed te verbergen) 20 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 mei 2023 Share Geplaatst 29 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten