Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Beppu:

Genee heeft blijkbaar een nieuw programma op maandag en vrijdag met notabene Andy van der Meijde en Wesley Sneijder. Vlak voor VI Vandaag, wat weer op een andere zender is. Heb je ook nog Rondo op Ziggo en dat VTBL op RTL geloof ik. de voetbalpraatprogramma markt is een beetje oververzadigd geraakt dit seizoen. dat VTBL zal wel heel snel verdwijnen en naar van der Meijde en Sneijder kijken zit ik ook niet op te wachten. Al zal daar vast een publiek voor zijn.

Krijg je twee keer per week te horen:

ik heb alles gedaan wat God verboden heeft, ik stond dronken op de training, ik gaf alles uit aan auto’s, drugs en vrouwtjes.

Treurig.

Maar dat VTBL gaat ook niet lang duren. Eerste aflevering iets meer dan 100k kijkers. Das niet veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Nu heeft 'ie ook wel een punt dat Waterreus een aardige kneus is (en dat hij een makkelijk target is).

Over die Van der Meyde hoor je nooit iemand, zal wel zijn omdat 'ie zo 'sympathiek' overkomt. Altijd grappen en grollen. Is ook maar gewoon een lege huls.

Precies zoals het hoort dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Socrates:

Nu heeft 'ie ook wel een punt dat Waterreus een aardige kneus is (en dat hij een makkelijk target is).

Over die Van der Meyde hoor je nooit iemand, zal wel zijn omdat 'ie zo 'sympathiek' overkomt. Altijd grappen en grollen. Is ook maar gewoon een lege huls.

Omdat niemand Andy van der Meijde serieus nam in het tweede deel van zijn carrière. Was zelfs als speler toen al een soort Van der Gijp-figuur. Van Sneijder, een speler die het gemaakt heeft in de wereldtop (en in mindere mate van Van der Vaart en Kuijt) zou je meer mogen verwachten. Het komt nogal schrijnend over als iemand die zo goed was in voetbal er helemaal niets van lijkt te (willen?) begrijpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan best een leuk programma zijn voor twee keer in de week, maar inderdaad, die van der Meyde. Daar valt toch niet naar te luisteren. Snap dat zo'n man één aflevering leuk kan zijn voor een aantal mensen, maar ik zie in hem totaal geen vaste gast. Met dat lollige gedoe (wat inderdaad niet lollig is) ben je dan heel snel klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het wel een "beetje"  ik heb 0 problemen met analyses en praatjes van Viaplay over Engels en ander voetbal. Ik vind dat ze beter doen dan Ziggo het deed, Van der Gun doet het serieus goed ja. Ik vind ook mooi ze beide teams veel aandacht geven, niet alleen maar op papier sterkere teams. Iedereen zijn ding, like I said ik ben er blij mee in ieder geval. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Johan Derksen die verbaal even alle hoeken van de kamer te zien kreeg door nota bene Angela de Jong. Wat een respectloze, vermoeiende domkop is die vent toch. 

Ook heerlijk hoe ze hem bespelen bij Talpa, die misbruiken ze dus gewoon als trek- en buikspreekpop. De oh zo onafhankelijke Johan Derksen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Haha, Johan Derksen die verbaal even alle hoeken van de kamer te zien kreeg door nota bene Angela de Jong. Wat een respectloze, vermoeiende domkop is die vent toch. 

Ook heerlijk hoe ze hem bespelen bij Talpa, die misbruiken ze dus gewoon als trek- en buikspreekpop. De oh zo onafhankelijke Johan Derksen. 

Heerlijk inderdaad. Ben benieuwd of ze nog eens mag terug komen van Derksen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Beppu:

Zet het net op. Maar dan nog. Kan jou het verrotten wat die gasten zeggen over Ajax. Als het té erg is kom ik hier zo op terug:uhoh:

Ik vind het alleen merkwaardig dat als je echt in alle toonaarden ontkent dat je voor Feyenoord bent. En het enige wat je dan over Ajax kan zeggen Napoli is ''oh ze verliezen ook maar een keer he'',  ''de supporters gaan het stadion uit''  ''bij feyenoord moedigen ze tenminste altijd hun club aan'' 

Dat zijn gewoon echte Feyenoorders, boeien. Kom er dan voor uit.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites