Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Hij kan het ook niet loslaten he:mrgy:. Hij heeft in het verleden zo vaak iets gezegd als: 'als ik weg ben, ben ik echt weg, dan zien jullie me niet meer terug op tv'. 

Ach, het blijft een heerlijk programma. Ben blij dat ik straks weer wat extra te luisteren heb met het fitnessen 's ochtends.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Talpa Network laat weten dat er nog geen sprake is van een terugkeer van het programma. "De berichtgeving met betrekking tot een terugkeer van het programma Vandaag Inside op SBS6 is voorbarig. We hebben afgelopen zondag een goed gesprek gehad met de mannen om in alle rust terug te kijken op de afgelopen weken en hetgeen gebeurd is. Zodra er meer nieuws te melden is komen we hier vanuit SBS6 op terug."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Hij kan het ook niet loslaten he:mrgy:. Hij heeft in het verleden zo vaak iets gezegd als: 'als ik weg ben, ben ik echt weg, dan zien jullie me niet meer terug op tv'. 

Ach, het blijft een heerlijk programma. Ben blij dat ik straks weer wat extra te luisteren heb met het fitnessen 's ochtends.

Wat is er zo heerlijk aan? 

Van der Gijp die gasten niet uit laat praten of doet alsof hij viroloog is? Derksen met zijn ongekend domme, rechts-conservatieve gelul? Derksen die weer eens boos is als iemand het ook maar durft om het met hem oneens te zijn? Of Derksen die altijd zijn zelfgekozen vriendjes tot vermoeiends toe blijft verdedigen? Het gegeven dat je elke avond hetzelfde te horen krijgt? Het totale gebrek aan niveau, kennis en maatschappelijke betrokkenheid? 

Ik snap het nog enigszins dat iemand het leuk kan vinden als semi-grappig ouwehoerprogramma over voetbal en randzaken (een vrouw mee naar huis genomen, bleek ze een lul te hebben, hahahaha), maar als quasi-maatschappelijke actualiteitentalkshow slaan ze de plank volledig mis en is het werkelijk het domste programma ooit in haar soort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Socrates:

Wat is er zo heerlijk aan? 

Van der Gijp die gasten niet uit laat praten of doet alsof hij viroloog is? Derksen met zijn ongekend domme, rechts-conservatieve gelul? Derksen die weer eens boos is als iemand het ook maar durft om het met hem oneens te zijn? Of Derksen die altijd zijn zelfgekozen vriendjes tot vermoeiends toe blijft verdedigen? Het gegeven dat je elke avond hetzelfde te horen krijgt? Het totale gebrek aan niveau, kennis en maatschappelijke betrokkenheid? 

Ik snap het nog enigszins dat iemand het leuk kan vinden als semi-grappig ouwehoerprogramma over voetbal en randzaken (een vrouw mee naar huis genomen, bleek ze een lul te hebben, hahahaha), maar als quasi-maatschappelijke actualiteitentalkshow slaan ze de plank volledig mis en is het werkelijk het domste programma ooit in haar soort.

Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het verhaal'' van Johan heb ik dan ook met weinig plezier naar gekeken. Genee die ineens de serieuze presentator gaat uithangen, Renee die zielig gaat lopen doen dat hij er allemaal geen zin meer in heeft, Johan die overal omheen lult. Dat is schrikbarende tv.

Beetje kletsen over voetbal, Harry Mens en slechte keepers, dat is waarom je er naar kijkt. En waarom veel mensen er niet naar kijken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Beppu:

Dit vind ik heerlijk. Met een half oor naar dat slappe geouwehoer luisteren. Ik vind de serieuzere aflevering dan ook weinig aan, daar kijk je dat programma niet voor. De paar afleveringen na ''het verhaal'' van Johan heb ik dan ook met weinig plezier naar gekeken. Genee die ineens de serieuze presentator gaat uithangen, Renee die zielig gaat lopen doen dat hij er allemaal geen zin meer in heeft, Johan die overal omheen lult. Dat is schrikbarende tv.

Beetje kletsen over voetbal, Harry Mens en slechte keepers, dat is waarom je er naar kijkt. En waarom veel mensen er niet naar kijken natuurlijk.

En als je het geen reet aan vind, dat zit er iets moois bij de aanschaf van een tv. Een afstandsbediening. Lekker zappen.

6-700.000 kijkers die het leuk vinden, lekker laten gaan. Maandag kijken er sowieso 1,5 miljoen mensen, zo niet meer. Ik vind het prima dat ze terug zijn, was al een geruime tijd geen ruk op tv. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Beppu:

Meer een beschrijving van het oude programma over hoofdzakelijk voetbal dus.

Tegenwoordig is het gewoon voor 90% niveauloos geouwehoer. Worden ook constant onjuiste dingen gezegd. Beetje Shownieuws praat over politiek niveau'tje.

Maar goed, gros hier past allicht ook wel binnen de doelgroep, dus de vraag was misschien niet heel zinvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen met zekerheid zeggen dat het morele kompas bij Talpa flink stuk is en dat de miljoenen gemoeid met dit programma belangrijker zijn dan normen en waarden. Benieuwd wanneer The Voice terugkeert met Jeroen Rietbergen, Marco Borsato en Ali B.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei cimbomcu:

Waarom mag het programma niet terug keren van sommigen hier terwijl het blijkt dat het verhaal van Derksen gewoon onzin was?

Omdat je toch wel een verdomd zieke geest moet hebben om zo'n beladen verhaal te verzinnen, het op nationale televisie te vertellen en vervolgens het woord sorry je strot niet door kunt krijgen voor je mispeer van ongekende proporties? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2022 om 11:00 zei ElMarcos:

Omdat je toch wel een verdomd zieke geest moet hebben om zo'n beladen verhaal te verzinnen, het op nationale televisie te vertellen en vervolgens het woord sorry je strot niet door kunt krijgen voor je mispeer van ongekende proporties? 

Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Ik vind verder dat je best grappen mag maken over van alles en nog wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Ook over Koerden en Turken? 

Dat doet Derksen toch ook altijd, had dat maar voor wat meer ophef gezorgd ;)

Ik heb geen problemen met Koerden en Turken dus ja mag van mij. Hoewel met discriminatie en racisme heb ik wel moeite mee maar goed.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Ik heb geen problemen met Koerden en Turken dus ja mag van mij. Hoewel met discriminatie en racisme heb ik wel moeite mee maar goed.

Dat doet Derksen toch ook altijd, had dat maar voor wat meer ophef gezorgd ;)

Je kan genoeg grappen maken over Koerden en Turken zonder dat het over racisme gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genee heeft blijkbaar een nieuw programma op maandag en vrijdag met notabene Andy van der Meijde en Wesley Sneijder. Vlak voor VI Vandaag, wat weer op een andere zender is. Heb je ook nog Rondo op Ziggo en dat VTBL op RTL geloof ik. de voetbalpraatprogramma markt is een beetje oververzadigd geraakt dit seizoen. dat VTBL zal wel heel snel verdwijnen en naar van der Meijde en Sneijder kijken zit ik ook niet op te wachten. Al zal daar vast een publiek voor zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Beppu:

Genee heeft blijkbaar een nieuw programma op maandag en vrijdag met notabene Andy van der Meijde en Wesley Sneijder. Vlak voor VI Vandaag, wat weer op een andere zender is. Heb je ook nog Rondo op Ziggo en dat VTBL op RTL geloof ik. de voetbalpraatprogramma markt is een beetje oververzadigd geraakt dit seizoen. dat VTBL zal wel heel snel verdwijnen en naar van der Meijde en Sneijder kijken zit ik ook niet op te wachten. Al zal daar vast een publiek voor zijn.

Betcity moest hun uithangborden nog ergens kwijt. Schijnen die hele show te financieren 

Link naar opmerking
Deel via andere websites