Jump to content

Praatprogramma's

Mvdv
 Share

Recommended Posts

Nu ja, Derksen is sowieso allang een oude, conservatieve lullo geworden toch? Als hij dat niet al was. En voetbalinhoudelijk viel het programma al nooit serieus te nemen. Ik keek/kijk het weleens puur voor de satire, ik kan er nog weleens om glimlachen; het is puur vermaak. 

Over die Dennis verschillen we dan gewoon van mening, want ik vind het een talentloos ventje met een wel erg boers accent. Ook gewoon puur een doorsnee Powned-interviewer: spraakmakende, zuigende vragen stellen. Maar dat zijn nog geen goede vragen. Net zoals Jan Roos, die stelde ook nooit een fatsoenlijke vraag. Dan heb ik nog meer 'respect' voor Rutger Castricum. Ook een lul, maar die had nog weleens een enigszins inhoudelijke vraag of in elk geval een aanpak die iets los wist te maken. Werd ook gevreesd in politiek Den Haag destijds.

• 1 month later...
1 uur geleden zei PJHoutman:

Gaan we nou onze eigen tweets promoten ja? ;c 

Ging zo wat sneller dan het filmpje ergens anders uploaden en dan hier posten.

Hm vreemd @joostmakaayhoor zelfs mijn bureaustoel kraken op normaal volume.

Edit: Ah op me tellie moet ik het volume ook wat opvoeren. 

Edited by Sophomore

• 5 months later...

Ah dacht dat Johan mensenrechten zo belangrijk vond, maar gezien het feit dat het voetbalelftal van Rusland beter is dan die van Irak snapt meneer Derksen wel dat Advocaat trainer zou worden bij Rusland, maar Irak kan echt niet. Wat een selectieve verontwaardiging he?

Op 21-8-2021 om 01:22 zei 007mark:

Voor de mensen die het nog niet begrepen: cim heeft een pestpokkesteringschurft aan Dick Advocaat.

Waar heb je het over gast? Het gaat toch in dit specifieke geval niet over Advocaat maar over het werken bij of Irak of Rusland?

• 4 weeks later...