Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ah, nu De Boer bondscoach is kan Valentijn zijn ongekende Ajax haat ook bij VI rond gooien. Wat zit die nou te zeuren dat De Boer alleen maar Ajax spelers wil, en dat hij Veltman goed vind omdat ze hebben samengewerkt. Ongekend.

Ah, nu wordt Stengs genoemd en zijn eventuele basisplek want schoonzoon. Schandalig hoe hier wordt gepraat zeg.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-11-2020 om 21:02 zei Zeus:

Ik ben er vrij zeker van dat onder elke fatsoenlijke buitenlandse coach Veltman geen wedstrijd meer zou spelen voor het nationaal elftal. Dat is internationaal gezien gewoon een hele matige verdediger zonder fysiek.

Denk dat iedere fatsoenlijke buitenlandse coach die Veltman tegen Italië zag spelen, zou denken oh, prima om achter de hand te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Zeus:

Het verschil tussen jou en en een degelijke coach uit het buitenland is alleen wel dat die laatste niet op basis van één wedstrijd iemand erbij haalt. Jammer, want anders was ik nu Ibra's opvolger bij AC Milan.

Gezien alle andere bondscoaches de afgelopen jaren inclusief Frank en ik zelf, ben jij denk ik degene die er naast zit. De rest waardeert hem op één of andere manier en blijven hem oproepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Zeus:

Kan die ook niet. En volgens mij heeft Johan wel vaker laten blijken die jongen niet zo serieus te nemen.

Vind Dennis anders wel verfrissend om te zien als interviewer, omdat hij niet vragen stelt die geïnterviewde persoon wil horen. Bedoelde met m'n reactie meer, dat Derksen iedere week een andere mening heeft over iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu ja, Derksen is sowieso allang een oude, conservatieve lullo geworden toch? Als hij dat niet al was. En voetbalinhoudelijk viel het programma al nooit serieus te nemen. Ik keek/kijk het weleens puur voor de satire, ik kan er nog weleens om glimlachen; het is puur vermaak. 

Over die Dennis verschillen we dan gewoon van mening, want ik vind het een talentloos ventje met een wel erg boers accent. Ook gewoon puur een doorsnee Powned-interviewer: spraakmakende, zuigende vragen stellen. Maar dat zijn nog geen goede vragen. Net zoals Jan Roos, die stelde ook nooit een fatsoenlijke vraag. Dan heb ik nog meer 'respect' voor Rutger Castricum. Ook een lul, maar die had nog weleens een enigszins inhoudelijke vraag of in elk geval een aanpak die iets los wist te maken. Werd ook gevreesd in politiek Den Haag destijds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei PJHoutman:

Gaan we nou onze eigen tweets promoten ja? ;c 

Ging zo wat sneller dan het filmpje ergens anders uploaden en dan hier posten.

Hm vreemd @joostmakaayhoor zelfs mijn bureaustoel kraken op normaal volume.

Edit: Ah op me tellie moet ik het volume ook wat opvoeren. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah dacht dat Johan mensenrechten zo belangrijk vond, maar gezien het feit dat het voetbalelftal van Rusland beter is dan die van Irak snapt meneer Derksen wel dat Advocaat trainer zou worden bij Rusland, maar Irak kan echt niet. Wat een selectieve verontwaardiging he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2021 om 01:22 zei 007mark:

Voor de mensen die het nog niet begrepen: cim heeft een pestpokkesteringschurft aan Dick Advocaat.

Waar heb je het over gast? Het gaat toch in dit specifieke geval niet over Advocaat maar over het werken bij of Irak of Rusland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites