ErikEagles Geplaatst 2 oktober 2020 Share Geplaatst 2 oktober 2020 ????Johan Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 oktober 2020 Share Geplaatst 3 oktober 2020 Amen inderdaad! Heerlijke monoloog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 (bewerkt) Ah, nu De Boer bondscoach is kan Valentijn zijn ongekende Ajax haat ook bij VI rond gooien. Wat zit die nou te zeuren dat De Boer alleen maar Ajax spelers wil, en dat hij Veltman goed vind omdat ze hebben samengewerkt. Ongekend. Ah, nu wordt Stengs genoemd en zijn eventuele basisplek want schoonzoon. Schandalig hoe hier wordt gepraat zeg. 13 november 2020 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Ik ben er vrij zeker van dat onder elke fatsoenlijke buitenlandse coach Veltman geen wedstrijd meer zou spelen voor het nationaal elftal. Dat is internationaal gezien gewoon een hele matige verdediger zonder fysiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 13 november 2020 Share Geplaatst 13 november 2020 Luister je wel Cim? Je stelt het hier echt heel anders dan ze in het programma melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Op 13-11-2020 om 21:02 zei Zeus: Ik ben er vrij zeker van dat onder elke fatsoenlijke buitenlandse coach Veltman geen wedstrijd meer zou spelen voor het nationaal elftal. Dat is internationaal gezien gewoon een hele matige verdediger zonder fysiek. Denk dat iedere fatsoenlijke buitenlandse coach die Veltman tegen Italië zag spelen, zou denken oh, prima om achter de hand te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2020 Share Geplaatst 15 november 2020 Het verschil tussen jou en en een degelijke coach uit het buitenland is alleen wel dat die laatste niet op basis van één wedstrijd iemand erbij haalt. Jammer, want anders was ik nu Ibra's opvolger bij AC Milan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 11 uur geleden zei Zeus: Het verschil tussen jou en en een degelijke coach uit het buitenland is alleen wel dat die laatste niet op basis van één wedstrijd iemand erbij haalt. Jammer, want anders was ik nu Ibra's opvolger bij AC Milan. Gezien alle andere bondscoaches de afgelopen jaren inclusief Frank en ik zelf, ben jij denk ik degene die er naast zit. De rest waardeert hem op één of andere manier en blijven hem oproepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Heel goed argument weer, bravo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 november 2020 Share Geplaatst 16 november 2020 Wist niet dat we een Turkse bondscoach hebben gehad bij Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Iemand die rel tussen Talpa en Dennis Schouten gevolgd? Niveau van VI is laatste tijd echt schrikbarend laag, met bovenstaande wel als dieptepunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Snap niet echt waarom je dan deze casus aan zou halen. Die boerenpuber is nu toch juist weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Zojuist zei Zeus: Snap niet echt waarom je dan deze casus aan zou halen. Die boerenpuber is nu toch juist weg? Inderdaad, en dan nog ff natrappen. Toen Dennis nog bij VI werkte was alles prima, en nu hij weg is kan hij er blijkbaar helemaal niets meer van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Kan die ook niet. En volgens mij heeft Johan wel vaker laten blijken die jongen niet zo serieus te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 6 uur geleden zei Zeus: Kan die ook niet. En volgens mij heeft Johan wel vaker laten blijken die jongen niet zo serieus te nemen. Vind Dennis anders wel verfrissend om te zien als interviewer, omdat hij niet vragen stelt die geïnterviewde persoon wil horen. Bedoelde met m'n reactie meer, dat Derksen iedere week een andere mening heeft over iets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Nu ja, Derksen is sowieso allang een oude, conservatieve lullo geworden toch? Als hij dat niet al was. En voetbalinhoudelijk viel het programma al nooit serieus te nemen. Ik keek/kijk het weleens puur voor de satire, ik kan er nog weleens om glimlachen; het is puur vermaak. Over die Dennis verschillen we dan gewoon van mening, want ik vind het een talentloos ventje met een wel erg boers accent. Ook gewoon puur een doorsnee Powned-interviewer: spraakmakende, zuigende vragen stellen. Maar dat zijn nog geen goede vragen. Net zoals Jan Roos, die stelde ook nooit een fatsoenlijke vraag. Dan heb ik nog meer 'respect' voor Rutger Castricum. Ook een lul, maar die had nog weleens een enigszins inhoudelijke vraag of in elk geval een aanpak die iets los wist te maken. Werd ook gevreesd in politiek Den Haag destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Juist Genee is altijd fan geweest van hem, Derksen heeft het altijd al een kneus gevonden. Zelfde hier, wat een misbaksel die Schouten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 (bewerkt) Gaan we nou onze eigen tweets promoten ja? 15 maart 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 Zelfs met volume op 100, kan ik het nog amper verstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei PJHoutman: Gaan we nou onze eigen tweets promoten ja? Ging zo wat sneller dan het filmpje ergens anders uploaden en dan hier posten. Hm vreemd @joostmakaayhoor zelfs mijn bureaustoel kraken op normaal volume. Edit: Ah op me tellie moet ik het volume ook wat opvoeren. 15 maart 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Ah dacht dat Johan mensenrechten zo belangrijk vond, maar gezien het feit dat het voetbalelftal van Rusland beter is dan die van Irak snapt meneer Derksen wel dat Advocaat trainer zou worden bij Rusland, maar Irak kan echt niet. Wat een selectieve verontwaardiging he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 augustus 2021 Share Geplaatst 20 augustus 2021 Voor de mensen die het nog niet begrepen: cim heeft een pestpokkesteringschurft aan Dick Advocaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 augustus 2021 Share Geplaatst 21 augustus 2021 Heeft natuurlijk te maken met een vervelende ervaring met z'n broer; Prodeo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Op 21-8-2021 om 01:22 zei 007mark: Voor de mensen die het nog niet begrepen: cim heeft een pestpokkesteringschurft aan Dick Advocaat. Waar heb je het over gast? Het gaat toch in dit specifieke geval niet over Advocaat maar over het werken bij of Irak of Rusland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten