Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 11 minuten geleden zei Gert: Gratis speltip: Kijk gewoon geen enkel nederlands praatprogramma over voetbal. Waan vd dag geroeptoeter. Veelal niet eens op feiten gebaseerd. Alles voor de kijkcijfers. Keek het jaren terug allemaal, maar nu al jaren niet meer en het is een verademing. Geloof me. Heb even voor je aangepast/fixed. Engelse zijn natuurlijk wel de moeite waard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Niet mee eens. Is toch heerlijk vermaak om het slappe gelul van de Valentijntjes en de Gijpjes van deze wereld lekker op te zetten. Voetbal praatprogramma's zijn naast voetbal eigenlijk het enige waar ik de tv voor aan zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Zojuist zei Kyrill: Heb even voor je aangepast/fixed. Engelse zijn natuurlijk wel de moeite waard Ja dat kan ik me nog voorstellen wel ja. Kun je er eentje aanbevelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 23 minuten geleden zei Gert: Ja dat kan ik me nog voorstellen wel ja. Kun je er eentje aanbevelen? Match of the Day! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Kale en Kokkie zijn ook wel aardig om te kijken. Beetje Boskamp vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Inderdaad @Gert gewoon dag later vandaag inside terug luisteren in de auto. Heb je nog wat te lachen in de file Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Of anders KieftJansenEgmondGijp, podcast zonder enige vorm van agenda en praten enkel 90% van de keren over voetballers die hun luisteraars niet kennen. Gijp die doodleuk vijf keer aan een verhaal blijft beginnen, en dan blijkt het vervolgens een enorm kut verhaal te zijn, maar toch zet je hem weer iedere maandag aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Dat is best een leuke podcast @joostmakaay alleen vind ik die Rob Jansen zo'n vreselijk eikel he. Wanneer hij er niet bij is, is het echt genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Zonder Rob Jansen en René van der Gijp zou zoiets best te doen moeten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Dan zit Michel van Egmond elke week in zijn eentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 43 minuten geleden zei Arezo: Dan zit Michel van Egmond elke week in zijn eentje. Komt Wim Kieft nooit? Die twee samen kan ik wel hebben namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Niet heel vaak, maar hij is wel goed. Van der Gijp vind ik in deze setting ook wel vermakelijk. Dat gedrocht op SBS kijk ik nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 Gijp is ook leuk hoor, hij wordt bij Vandaag Inside beetje verneukt door Derksen. Anders komt die best goed uit de verf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 5 uur geleden zei Tim': Zonder Rob Jansen en René van der Gijp zou zoiets best te doen moeten zijn. Als je die twee weghaalt en je neemt genoegen met Martijn Krabbendam, dan heb je de Dickvoormekaar podcast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 12 minuten geleden zei bas huijsmans: Als je die twee weghaalt en je neemt genoegen met Martijn Krabbendam, dan heb je de Dickvoormekaar podcast Dan luister ik die liever, haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 2 minuten geleden zei Tim': Dan luister ik die liever, haha. Welke? De Dickvoormekaar liever of Van der Gijp en Jansen liever? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Welke? De Dickvoormekaar liever of Van der Gijp en Jansen liever? Dickvoormekaar. Dat was inderdaad niet zo duidelijk geformuleerd door mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 12 minuten geleden zei Tim': Dickvoormekaar. Dat was inderdaad niet zo duidelijk geformuleerd door mij. Dat is zeker een aanrader ja. elke week weer genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 🔔🔔🔔Kale en Kokkie alert. Kale en Kokkie alert.🔔🔔🔔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Beppu: 🔔🔔🔔Kale en Kokkie alert. Kale en Kokkie alert.🔔🔔🔔 Haha niet de nieuwe aflevering van de kick-off podcast met Valentijntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 11 minuten geleden zei Dansmeister: Haha niet de nieuwe aflevering van de kick-off podcast met Valentijntje. Heb je Kale en Kokkie gezien? Die gozer in dat zwembad met zijn Ajax shirt: 'In anderhalf jaar tijd is onze club volledig aan het verzuipen', en het volgende shot die tomaatrode kop van die andere Hennie. Dan zit je er gelijk helemaal in. Valentijntje en Mikey staan nu op! Je zou denken dat ze het hoofstuk Mislintat af hebben gesloten, maar het is weer zeker tien minuten over de beste man gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Niet vaak eens met Derksen, maar hoorde hem gister ineens allemaal verstandige dingen zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Voor het eerst een hoop onzin uit die Derksen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 Poeh Gijp en Jansen in deze samenstelling kan inderdaad echt niet, vooral niet als Gijp de leiding moet nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 oktober 2023 Share Geplaatst 10 oktober 2023 14 minuten geleden zei joostmakaay: Poeh Gijp en Jansen in deze samenstelling kan inderdaad echt niet, vooral niet als Gijp de leiding moet nemen. Elkaar elke zin onderbreken. Dat ging even nergens over zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten