Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Urbeto:

Youri Mulder:-D

Denk dat Gijp en Derksen niet vervangbaar zijn, Genee heel eventueel wel. Door Helene Hendriks oid. 

Dat lijkt me wel een hilarische setting. Sowieso gaat zij volledig happen op seksistische opmerkingen van Johan en René.

Of je zet Hans Kraaij daar als vaste presentator neer, die heeft ook wel een mooie dynamiek met die gasten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Genee ziet er hier wel behoorlijk ontdaan uit

Genee is trouwens ook niet te vervangen door Hendriks hoor. Helene kan echt niet tippen aan de presentatieskills van Wilfred.  Zo scherp als die man is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen toch gewoon hetzelfde doen als de afgelopen maanden. Steeds filmpjes van oude momenten erin gooien (van toen het programma nog wel hilarisch was) en dan laat je Hansie Hansie dit presenteren (heeft toch ervaring met funniest home videos). Dan kan het nog wel even door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo zal het voorlopig inderdaad wel gaan tot Talpa een invulling heeft om het programma te vervangen. Kan me Namelijk niet voorstellen dat dit in een andere samenstelling doorgaat. Dat werkt gewoon niet. 

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie bij Johan en Wilfred wel de verslagenheid en de goede wil straks om het weer samen goed te maken. Dat Gijp een rare vogel is en overdreven en af en toe gek was al bekend. Want hij krijgt het weer eens volledig voor elkaar om totaal door te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei cimbomcu:

Zie bij Johan en Wilfred wel de verslagenheid en de goede wil straks om het weer samen goed te maken. Dat Gijp een rare vogel is en overdreven en af en toe gek was al bekend. Want hij krijgt het weer eens volledig voor elkaar om totaal door te slaan.

Serieus? Welke filmpjes kijk jij eigenlijk? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het echt ferm overdreven die kritiek op Genee. Ja, het had vooraf gecommuniceerd mogen worden, maar die uitzending viel toch echt wel mee. Gijp maakte vooral zichzelf belachelijk en kwam over als een notoire domoor. Derksen had het zichzelf ook een stuk makkelijker kunnen maken, maar leed alsnog ook geen gezichtsverlies. 

En nu vind ik Gijp ook doorslaan inderdaad. Doet net alsof de wereld is vergaan. Doe toch even normaal. Het gaat om een schijtlollig voetbalpraatprogramma'tje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Vitesse88:

Genee dat zojuist bij op1. Terugkijken waard, einde van de uitzending. Pauw en Fidar (geloof ik) erg sterk, maakte het hem lastig maar met name die vrouw was top.

Dat einde was pijnlijk zeg. Genee was duidelijk nog niet klaar met het gesprek en 'ineens' moesten ze naar het journaal. Eindmuziekje en aftiteling startte al toen Genee nog wat wilde zeggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Dat einde was pijnlijk zeg. Genee was duidelijk nog niet klaar met het gesprek en 'ineens' moesten ze naar het journaal. Eindmuziekje en aftiteling startte al toen Genee nog wat wilde zeggen :D

Is ook heel vaak op radio 1. Wil de gene nog wat zeggen. Nee is geen tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond Fidan erg sterk, Pauw zoals altijd gewoon goed.

Vrees niet dat Genee nog met de mannen aan tafel gaat komen in het nieuwe seizoen. Vond het toch ook pijnlijk hoor, die man heeft zoveel geregeld voor Johan en René en dan loopt het waarschijnlijk zo af. Zonde.

Ze hadden gewoon dicht bij elkaar moeten blijven en die hele uitzending nooit moeten inplannen. Vond dat Fidan dat goed zei. VI heeft zich nooit druk gemaakt om de mening van anderen, waarom nu wel.

De rol van BN'ers (tsja, Arie Boomsma is bekend maar waarom weet niemand..) die sponsors gaan bellen om de geldkraan dicht te draaien vind ik wel heel erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei 007mark:

+ die kerel naast Genee wilde wat vragen en dat werd steeds uitgesteld. En toen was de tijd ook voorbij :D 

4 minuten geleden zei MarcFR:

Vrees niet dat Genee nog met de mannen aan tafel gaat komen in het nieuwe seizoen. Vond het toch ook pijnlijk hoor, die man heeft zoveel geregeld voor Johan en René en dan loopt het waarschijnlijk zo af. Zonde.

Ze hadden gewoon dicht bij elkaar moeten blijven en die hele uitzending nooit moeten inplannen. Vond dat Fidan dat goed zei. VI heeft zich nooit druk gemaakt om de mening van anderen, waarom nu wel.

De rol van BN'ers (tsja, Arie Boomsma is bekend maar waarom weet niemand..) die sponsors gaan bellen om de geldkraan dicht te draaien vind ik wel heel erg.

Weet je wat ook fout is gegaan? Dat Derksen en gijp de media opgezocht hebben. Dat hadden ze nooit moeten doen. Hou dat lekker intern. Dat heeft de boel ook extra opgeblazen. Mooi dat Fidan die BN’ers ook gewoon betichtte van nsb gedrag :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vitesse88:

Weet je wat ook fout is gegaan? Dat Derksen en gijp de media opgezocht hebben. Dat hadden ze nooit moeten doen. Hou dat lekker intern. Dat heeft de boel ook extra opgeblazen. Mooi dat Fidan die BN’ers ook gewoon betichtte van nsb gedrag :D 

Volledig mee eens, niet slim gehandeld.

Laatste vond ik ook mooi ja :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MarcFR:

Volgens mij geef je eigenlijk zelf het antwoord op de vraag. Volgens mij heeft Genee ook aangegeven dat ze ook bij Talpa in paniek waren omdat de advertentie-inkomsten in een keer opdroogde. 

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Kelvin:

Volgens mij geef je eigenlijk zelf het antwoord op de vraag. Volgens mij heeft Genee ook aangegeven dat ze ook bij Talpa in paniek waren omdat de advertentie-inkomsten in een keer opdroogde. 

Maar Talpa is niet VI hè. Ik denk dat hij de mannen zelf bedoeld. Ik snap die hele uitzending ook niet. In die jaren zijn er heel wat ergere dingen geroepen dat dit stomme grapje. Man man man. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie discussie net bij Rondo tussen Gullit en Van Basten, waar Van Basten eigenlijk het voetbal van vroeger 'neersabelt' en zegt dat het nu allemaal veel technischer, sneller en dus moeilijker is, waar Gullit dat niet wil toegeven. Je ziet Van Basten echt kijken van 'lul maar raak man' ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites