Sanel Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Je kan er zo bij zitten Giovanni met je domme rotkop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Nounou.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ah het is weer een cultuuruurtje bij Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Het is de laatste tijd erg gezellig op het forum :) Voor sommigen heeft de winter te lang geduurd lijkt het.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Je kan er zo bij zitten Giovanni met je domme rotkop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Vind het eerder zorgwekkend dat iemand die zo in aanmerking kan komen voor een WW uitkering iemand met zo een staat van dienst gaat lopen beschuldigen van dat ie geen kennis van zaken heeft. Om nog maar te zwijgen over eigen kennis van zaken. Maar dat geheel terzijde Hoe gaat het met je studies Dennis? Uit betrouwbare bronnen vernomen dat het niet zo soepel gaat. Hoe is het baantje in dat restaurantje? Mocht je ontslagen worden heb je nog altijd je pa natuurlijk (d) $$$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Dat was een mislukte provocatie naar mij toe maar grappig dat jij je aangesproken voelt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Dat was een mislukte provocatie naar mij toe maar grappig dat jij je aangesproken voelt :D Oooooooooh dacht dat jullie weer aan het samenzweren waren. Alsnog zijn jullie allemaal mongooltjes. Alle 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 :O]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Zo kan ie wel weer he jongens. Ontopic graag. Toornstra zal wel speler van de week worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 april 2016 Share Geplaatst 3 april 2016 Ik stem op Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Wat vonden jullie van de opmerkingen van Derksen gister over Marokkanen en Marokkaanse voetballers? Heb het zelf te weinig meegekregen om er iets over te zeggen. Kijk vanavond wel even terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Ik heb met een half oor geluisterd, maar hij zei in elk geval iets van dat het nooit goed gaat als er bij een amateurclub teams zitten die volledig Marokkaans zijn, of iets in die richting. Daar kon ik me wel in vinden, heb nog nooit een leuke wedstrijd gespeeld tegen zo'n team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Zat wel enige kern van waarheid in vond ik. Maar omdat Derksen het zegt, zal zoiets wel weer breed uitgemeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Zit het even terug te kijken. Vind het wel lachen dat ze Hans Kraay altijd belachelijk maken, maar Hans lijkt me wel echt by far de meest sympathieke kerel die daar aan tafel zit. Echt een fijne vent vind ik dat. En dat over Marokkaanse elftallen in het amateurvoetbal, tja, dat is in mijn ervaring ook gewoon waar. Dat zijn vaak (niet altijd natuurlijk) echt nare teams om tegen te spelen. Als je iets over grof spel of iets dergelijks zegt, hebben ze gelijk je moeder geneukt. Het ergste is nog als er één of twee van die kerels bijzitten die gewoon Nederlandse ouders hebben met zo een walgelijk nep accentje praten:D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Zag gisteren een vlog van Touzani, met Nouri en Donny Vd Beek. Die Donny sprak ook als een halve Marrokkaanse jongen. Klinkt zo raar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 12 april 2016 Share Geplaatst 12 april 2016 Achja dat is niet alleen in het voetbal zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Net de aflevering van Pauw gezien van gisteravond, ging er gezellig aan toe. Johan Derksen tegen ene Farid over zijn uitspraken van maandag in VI. Was een beetje een kansloze discussie imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 In mijn ogen heeft Derksen niets verkeerd gezegd, onderbouwde zijn mening met heldere argumenten en duidelijke voorbeelden, niets tegen in te brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triss Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 In mijn ogen heeft Derksen niets verkeerd gezegd, onderbouwde zijn mening met heldere argumenten en duidelijke voorbeelden, niets tegen in te brengen. Nee, dat ben ik met je eens hoor. Doelde met kansloos meer op het feit dat de meneer tegenover JD half zat te schreeuwen en alles uitkwam op generaliseren etc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Mwa vond het argument 'Ik ben zelf uit Gouda weggegaan wegens overlast van Marokkaanse jongeren' nogal zwakjes hoor. Eén voorbeeldje, en dan op basis van persoonlijke ervaringen (vaak biased). '... dus ik weet er alles van.' o wacht ik ging er vanuit dat het over VI ging, niet over Pauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 (bewerkt) Johan Derksen heeft natuurlijk gewoon gelijk, in de praktijk komt het gewoon vaker voor dat de Marrokaanse voetballer een andere aanpak behoeft. Kijk naar El Hamdaoui, Bakkali etc. het zullen vast geen verkeerde jongens zijn, maar een gemiddelde Nederlandse trainer heeft gewoon andere normen en waarden waardoor er frictie ontstaat. En om nou aangifte tegen Johan Derksen te gaan doen, kom nou. Farid is ook weer op z'n pikkie getrapt hoor. Ik vind de benaming 'beroepsmarrokaan' van GeenStijl voor Farid wel een sterke trouwens. :mrgy: 13 april 2016 bewerkt door Twistedjeeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Zit het even terug te kijken. Vind het wel lachen dat ze Hans Kraay altijd belachelijk maken, maar Hans lijkt me wel echt by far de meest sympathieke kerel die daar aan tafel zit. Echt een fijne vent vind ik dat. En dat over Marokkaanse elftallen in het amateurvoetbal, tja, dat is in mijn ervaring ook gewoon waar. Dat zijn vaak (niet altijd natuurlijk) echt nare teams om tegen te spelen. Als je iets over grof spel of iets dergelijks zegt, hebben ze gelijk je moeder geneukt. Het ergste is nog als er één of twee van die kerels bijzitten die gewoon Nederlandse ouders hebben met zo een walgelijk nep accentje praten:D. Haha, dit is zo waar. Ik zit in een Rotterdamse competitie en mijn ervaring is niet anders. Voor mijn gevoel maakt het trouwens niet uit of het hoofdzakelijk Turkse,Marokkaanse of Antilliaanse teams zijn, maar die provoceren echt structureel. Direct je moeder beledigen en als je het omdraait en een opmerking plaats over die van hen is de wereld te klein. Gewoon in de trant van: zal ik jou moeder eens neuken dan? Verschrikkelijk om tegen te voetballen. Je wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt en wanneer je überhaupt reageert op een normale manier (wel gevat natuurlijk) trekken ze vervolgens ook nog de racisme kaart. Ongelofelijk moe word ik van dat soort types, die kunnen echt mijn zondagmiddag verzieken. Laat duidelijk zijn dat ook wij en andere 'blanke' wel eens wat zeggen en dat hier ook gewoon uitschot tussen zit, maar ik krijg zelf sterk de indruk er in dit soort teams gebrek aan sturing is. Het mooiste voorbeeld vind ik daarin Spartaan '20. Echt multicultureler vind je ze niet in Nederland, maar daar worden duidelijk normen en waarden nageleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Ach bij teams met veel buitenlandse jongens komt het vast vaker voor hoor, maar ik kan je vertellen dat ik ook hele vervelende wedstrijden heb gespeeld tegen teams waar alleen maar Nederlanders in spelen (Avanti, Pfhenix en Eilermark) gatverdamme tokkies. En boeren als (De Lutte en Saasveldia) Verder is mijn ervaring hoe lager je speelt hoe meer tokkies/aso's/mensen zonder normen en waardes. Hoe hoger je speelt hoe meer respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 april 2016 Share Geplaatst 13 april 2016 Ja ik heb wel eens tegen De Brug gespeeld, een kampervereniging. Daar word je ook niet vrolijk van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten