PJHoutman Geplaatst 24 augustus 2015 Share Geplaatst 24 augustus 2015 Leuk voor Mulder dat hij speler van de week wordt. Wel apart natuurlijk, aangezien er ergens iemand vier inschopte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Van Marwijk: "Maar voor het Nederlands Elftal moet je als lonksback vaak hebben gespeeld op hoog niveau." Ironisch dat juist Bertje Jetro Willems mee nam naar het EK 2012... Alleen bij keepers, omdat zij met de armen de bal mogen spelen. Ik neem aan dat als een keeper zich buiten de 16 meter bevindt, de armen dan weer niet meetellen, aangezien de keeper niet de bal met de handen en armen mag raken buiten de 16. Je kunt alleen buitenspel staan met de lichaamsdelen waarmee je de bal mag spelen. Dus buiten de eigen zestien tellen de handen en armen van een keeper niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Van Marwijk: "Maar voor het Nederlands Elftal moet je als lonksback vaak hebben gespeeld op hoog niveau." Ironisch dat juist Bertje Jetro Willems mee nam naar het EK 2012... Sowieso een kansloze uitspraak. Je kunt niet eisen dat je spelers een bepaald minimumniveau bij een nationaal elftal, als er simpelweg geen alternatief is van dat niveau. Al spelen ze bij Telstar en Fortuna... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Mulder _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 (bewerkt) Hm maar in het geval van Kongolo is er wel een alternatief (Blind, Pieters) Gullit zit dus echt overal, niet normaal meer. Ik vind hem overigens een betere analist dan Gijp diet voorkomen, bv.. dat weg draaien in plaats van dat eindeloze terug kaatsen. Puur spel technische aspecten waar ik anderen niet vaak over hoor. Ook dat argument tegen video beelden, waar ik het volledig mee eens ben. De regels zijn op meerdere manieren te interpreteren, je komt er bij wel/geen penal toch niet uit. Ik weet niet of een extra scheidsrechter de oplossing is. De regels rechtlijniger formuleren misschien wel (al het contact van bal met hand is hands, al het vasthouden is geel, geen actief buitenspel). 25 augustus 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Leuk voor Mulder dat hij speler van de week wordt. Wel apart natuurlijk, aangezien er ergens iemand vier inschopte. Op deze manier kan Nelom zelfs speler van de week worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Moet ie wel geselecteerd worden als een van de vijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Dat is waar, maar als Jantje Boskamp te gast is lijkt het me nog geen eens zo onrealistisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Beugelsdijk :-D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Blind is geen linksback, Pieters geen idee hoe goed ie is. Meer heldere regels + technische hulpmiddelen. Dat lijkt me vrij helder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Hm maar in het geval van Kongolo is er wel een alternatief (Blind, Pieters) Gullit zit dus echt overal, niet normaal meer. Ik vind hem overigens een betere analist dan Gijp diet voorkomen, bv.. dat weg draaien in plaats van dat eindeloze terug kaatsen. Puur spel technische aspecten waar ik anderen niet vaak over hoor. Ook dat argument tegen video beelden, waar ik het volledig mee eens ben. De regels zijn op meerdere manieren te interpreteren, je komt er bij wel/geen penal toch niet uit. Ik weet niet of een extra scheidsrechter de oplossing is. De regels rechtlijniger formuleren misschien wel (al het contact van bal met hand is hands, al het vasthouden is geel, geen actief buitenspel). Gullit is idd niet zo slecht als men je wil laten geloven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ruud Gullit is een van de beste analisten. Je ziet hem ook altijd in Engeland op tv. Bij WK's enzo(Geen toeval...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Ruud Gullit is een van de beste analisten. Je ziet hem ook altijd in Engeland op tv. Bij WK's enzo(Geen toeval...) dat heeft weinig te maken met of ie een goede analist is. Wordt eerder uitgenodigd door zijn verleden als speler en omdat ie Engels spreekt en er representatief uitziet (dan maakt het niet zo veel uit of je bullshit praat of niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 dat heeft weinig te maken met of ie een goede analist is. Wordt eerder uitgenodigd door zijn verleden als speler en omdat ie Engels spreekt en er representatief uitziet (dan maakt het niet zo veel uit of je bullshit praat of niet) Nee maar mijn mening telt wel. En ik denk niet dat je in meerdere landen wordt uitgenodigd als je bullshit zegt ;) (Op Jan Mulder na dan :P) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 Dan begrijp je niet hoe televisiemedia soms werken. Nu pak je een klein deel van mijn mening. Dat is echt matig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 (bewerkt) http://stemmen.radio1.nl/jackvangelder Icoon _O_ Luister ook ff naar het verschil tussen die goal van Kluivert en die van Van Hooijdonk :-D Maar is niet voor Ajax hoor. 31 augustus 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Dat stukje met die jongen met het down syndroom op de tribune bij Heerenveen; mooie beelden met z'n fanatisme :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Beugelsdijk :-D :D Rustaaaaaagh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Cl finale. Een of andere Europese B prijs..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Goh dat commentaar van die goals van RvP en Robben tegen Spanje _O_ Direct weer even die samenvatting youtuben :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Hahaha weet nog wel een dag na de 5-1 overwinning op Spanje was ik op een festival, waren ook veel Spanjaarden aanwezig. Draaide ze dit nummer, genieten :-D [YOUTUBE]PuCORhbDTTs[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Goh dat commentaar van die goals van RvP en Robben tegen Spanje _O_ Direct weer even die samenvatting youtuben :mrg: Direct weer kippenvel. Wat mogen we toch eigenlijk mooie voetbal momenten meemaken als klein landje zijn he :) Hahaha weet nog wel een dag na de 5-1 overwinning op Spanje was ik op een festival, waren ook veel Spanjaarden aanwezig. Draaide ze dit nummer, genieten :-D [YOUTUBE]PuCORhbDTTs[/YOUTUBE] 2-1 blijft mooier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Hebben meer geregistreerde voetballers dan bv. Spanje; 'klein voetballand' is Nederland dus niet als je puur daar naar kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Het slaat dan ook nergens op om Nederland een klein voetballand te noemen, snap dat minderwaardigheidscomplex op dat vlak ook totaal niet. Over een periode van decennia maken Oranje, de Nederlandse clubs en legio toptrainers en -voetballers mede deel uit van de topprestaties in internationaal verband en niet puur als team- en toernooivulling. Er is ook niet voor niets een Hollandse School (Totaalvoetbal). Grootste probleem is echter dat Nederland juist sportief gezien er niet het maximale uithaalt mede door bepaalde eigen beperkingen wegens die speelstijl, terwijl er genoeg insinueren dat Nederland knap boven zijn algehele stand presteert. Dat is werkelijk op niks gebaseerd in totaal opzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Nou ik wil verder niet moeilijk doen maar als je 16/17 miljoen inwoners hebt en je presteert als Nederland heeft gedaan dan is dat gewoon fantastisch voor zo'n klein landje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten