Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Kramer raakte de bal toch alleen op het moment dat Kongolo achter de lijn stond? Dan kan je dit beeld niet gebruiken voor wel/geen buitenspel. Op het moment dat Kramer de bal raakte stond Kongolo achter de lijn, dat is nog altijd achter een hand op de paal. Hoe dan ook, zulke dingen zijn scheidsrechters al niet meer kwalijk te nemen (totdat er video ref komt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kramer raakte de bal toch alleen op het moment dat Kongolo achter de lijn stond? Dan kan je dit beeld niet gebruiken voor wel/geen buitenspel. Op het moment dat Kramer de bal raakte stond Kongolo achter de lijn, dat is nog altijd achter een hand op de paal. Hoe dan ook, zulke dingen zijn scheidsrechters al niet meer kwalijk te nemen (totdat er video ref komt).

Ja, moet ff wachten op de samenvatting. Dit is het enige beeld dat ik kon krijgen. Ik zei ook niet hand op de paal, hand is naast de paal. Dat maakt nogal een verschil. Maar goede beslissing dus van de scheids.

[twitter]635554566759706624[/twitter]

bewerkt door Bruins
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, ik kan me nog genoeg zeurende Feyenoorders herinneren van vorig seizoen dat de scheids 'tegen' zat... ;)

Dit dus. [MENTION=3933]Bruins[/MENTION]; telt de hand dan ook mee voor veldspelers bij buitenspel of alleen de verdedigende keeper van de tegenpartij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites