Jump to content

[FM20] The American Dream; God's Country

FM_Lesly
 Share

Recommended Posts

Ongelofelijk eigenlijk om al die MLS clubs te verslaan. Volgens mij is het toch niet heel gebruikelijk meer dan een niet-MLS club de finale nog weet te halen. Laat staan dat je 'm nu ook nog zou winnen. En op basis van jouw parcours lijkt dat niet onmogelijk.

Banner

28

Resultaten - Eindstand Western Conference

Play-offs loting - Gesprek New York City

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy @Titan @JordiW.

Bedankt voor de reacties!

Het zou echt een enorme stunt zijn om Dallas in het eigen Cowboys stadium te verslaan. Maar ik ga er vanuit dat Dallas echt wel een maatje te groot is, vaak in finales staan de MLS-ploegen er wel en dan gaat mijn kleine clubje het heel erg lastig krijgen. Desondanks moeten we genieten van het moment en gaan we natuurlijk vol voor de stunt!

Banner

29

Statistieken OKC Energy - Contractaanbieding NYC

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy @Titan @JordiW.

Bedankt voor de reacties!

Ik had het zeker nog niet verwacht dat we zo snel al de US Open Cup konden winnen. Gelukkig hebben we het reguliere seizoen ook weer prima afgesloten. Het aanbod van NYC was inderdaad heel leuk om te ontvangen, het hing een beetje af van de finale. Nu we die hebben gewonnen, blijf ik "gewoon" bij OKC!