Jump to content

[FM20] The American Dream; God's Country

FM_Lesly
 Share

Recommended Posts

Banner

16

Tussenstand Western Conference

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy

Bedankt voor de reacties!

Het waren zeker twee prima resultaten tegen de MLS clubs, maar we moeten echt niet naast onze schoenen gaan lopen. We hebben weliswaar van Portland en Dallas gewonnen, maar dat kwam meer door onze goede vorm en de wat matige vorm van de tegenstanders. De volgende ronde wordt van een heel ander kaliber, aangezien we dan tegen New York City FC moeten spelen. De koploper in de MLS!

Jammer van de twee gelijke spelen, maar die worden je nog niet fataal. En tegen de koploper van de MLS spelen in de beker, zorgt misschien wel voor een beetje onderschatting in New York. Dus je bent zeker niet kansloos lijkt me, al wordt het heel lastig.

Banner

18

Reacties:

@Marius @komodo25 @Tim' @ElMarcos @delichris @Fantasy @Titan

Bedankt voor de reacties!

Het waren zeker twee goede voorbereidingsduels voor dit mooie affiche. Het feit dat ik spelers rust kon geven, geeft wel aan dat iedereen meegaat in de goede vorm van mijn ploeg. New York is natuurlijk een veel te grote ploeg voor mij, maar we hebben hen echt het vuur aan de schenen gelegd.